abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 november 2011 @ 15:50:36 #226
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_103877245
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:44 schreef Zorro het volgende:

[..]

Nou, als je ziet hoe het bij Ajax loopt zou dat misschien nog niet zo'n slecht idee zijn.
Een waarheid als een kip. :Y

Ik snap trouwens niet dat Strootman die 1 wedstrijd schikking niet heeft gepakt. Als je zo'n voorstel krijgt, weet je toch al dat de boel niet geseponeerd/kwijtgescholden gaat worden? Beetje dom.
Look behind you! It's your ass!
  woensdag 2 november 2011 @ 15:57:11 #227
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_103877496
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:49 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Helemaal als je dit leest :') :

[..]

Seriously? Serieus wat zitten daar voor een idioten daar bij die bond? Allemaal van die kleinzielige tukse schoothondjes of wat?
Van Oostveen,Hansie Visscher en die lul die was vertrokken wat was zijn naam ook alweer? Ik heb hem ook snel uit mijn kop moeten zetten, want als er 1 ding die je als lid van een onafhankelijke voetbalbond moet doen is vooral NIET laten zien dat je bij een club hoort. Je hoort godver je bek te houden en je taak uit te voeren in belang van alle clubs want zoals ik het al tijden bekijk, is het een incapabel partijdig zooitje nietsnutten die het verloop van de competitie beinvloeden.
Oh en Caland
quote:
kneuzerige VI-watcher
Dit soort opmerkingen >> w2lim8.jpg
Zwijg dan liever maar.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 2 november 2011 @ 15:59:09 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103877575
Vorige week moest ik voetballen en toen zag ik dat de scheidsrechter een Ajax-vaantje in zijn auto had hangen. Onvoorstelbaar, neutraal moeten ze zijn bij de KNVB, allemaal!

VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 november 2011 @ 16:02:04 #229
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_103877682
Komen we weer met een kalimero wijsvingertje, het is fijn hoor als je een mening hebt. Maar kom niet als een klein kind iemand anders mening afpoeieren met een kalimerootje. Het lijkt erop alsof je hier komt trollen, en dat lijkt me niet de bedoeling van clubtopics of wel?
Je blijft maar doorhameren. Jammer.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:03:27 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103877730
Nee, men blijft hier door hameren over iemand die vrijwilligerswerk doet bij de KNVB in het amateurvoetbal. Hoe triest. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 november 2011 @ 16:05:47 #231
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_103877823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:03 schreef Caland het volgende:
Nee, men blijft hier door hameren over iemand die vrijwilligerswerk doet bij de KNVB in het amateurvoetbal. Hoe triest. _O-
En die blijkbaar invloed heeft over de gang van zaken. Raar he als je als fan van een club, een lid van een voetbalbond iets tegen jou club ziet twitteren. Heel erg raar dat men zich dan opwind. :O
  woensdag 2 november 2011 @ 16:07:03 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103877871
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:05 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

En die blijkbaar invloed heeft over de gang van zaken. Raar he als je als fan van een club, een lid van een voetbalbond iets tegen jou club ziet twitteren. Heel erg raar dat men zich dan opwind. :O
Jouw.

En ja, dat vind ik raar. Want behalve dat hij gewoon de regelgeving dient te handhaven in zijn regio bij amateurvoetballertjes heeft hij geen enkele invloed op de schorsing van Strootman.

Zoals ik al zei, van een mug een olifant maken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103877961
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 2 november 2011 @ 16:10:06 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103878006
Belachelijk van de tuchtcommissie :r

Maargoed nu moet we door.

Labyad :{
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 2 november 2011 @ 16:10:16 #235
302138 HuffTheTalbot
pi_103878014
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Een bijzonder aandoenlijke, charmante olifant.

Fred moet misschien vaker uit zijn plaat gaan... :)
pi_103878029
quote:

[..]

Jouw.

En ja, dat vind ik raar. Want behalve dat hij gewoon de regelgeving dient te handhaven in zijn regio bij amateurvoetballertjes heeft hij geen enkele invloed op de schorsing van Strootman.

Niemand beweert ook dat hij ook maar enigszins invloed of inspraak heeft in de zaak Strootman. Wat wel raar is, is dat leden van de KNVB, op welke trap van de ladder dan ook zich zo uitspreekt over een andere club en minachtend over spelers. Hij heeft een functie bij de bond die onafhankelijk moet zijn. Dat is iets waar ikzelf en andere vraagtekens bij zetten.
Dit, dus.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:12:54 #237
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_103878141
quote:

[..]

Want behalve dat hij gewoon de regelgeving dient te handhaven in zijn regio bij amateurvoetballertjes heeft hij geen enkele invloed op de schorsing van Strootman.
Aha dus jij weet hoe het daar in Zeist allemaal werkt? Jij weet alle ins en outs op dergelijke gang van zaken? Enlighten me, oh en als ik JOU wil typen dan type ik JOU. ;)
  woensdag 2 november 2011 @ 16:14:07 #238
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_103878214
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2011 15:57 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

als er 1 ding die je als lid van een onafhankelijke voetbalbond moet doen is vooral NIET laten zien dat je bij een club hoort. [..]

Dit lijkt mij de belangrijkste conclusie. Of hij nou bij de amateurs zit of bij de profs, hij geeft in zijn profiel aan dat hij werkt voor de KNVB en dan moet je gewoon nadenken voordat je je als supporter gaat gedragen. De KNVB heeft hem niet voor niets op de vingers getikt, hij hoort dit gewoon niet te doen en schaadt de objectieve reputatie ( :') ) van de KNVB.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:14:40 #239
302138 HuffTheTalbot
pi_103878239
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:12 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Aha dus jij weet hoe het daar in Zeist allemaal werkt? Jij weet alle ins en outs op dergelijke gang van zaken? Enlighten me, oh en als ik JOU wil typen dan type ik JOU. ;)
Dat weet niemand.. Het is één groot complot. Pas op wat je zegt en schrijft... :Y
  woensdag 2 november 2011 @ 16:15:25 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103878274
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef Buitendam het volgende: Wat wel raar is, is dat leden van de KNVB, op welke trap van de ladder dan ook zich zo uitspreekt over een andere club en minachtend over spelers.
Wat is daar in godsnaam raar aan? Er werken duizenden mensen bij de KNVB, op welk niveau dan ook. Die mogen allemaal geen clubvoorkeur hebben of zich openlijk uitspreken daarover? Zelfs op dit amateurniveau. _O-

quote:
Hij heeft een functie bij de bond die onafhankelijk moet zijn. Dat is iets waar ikzelf en andere vraagtekens bij zetten.
Hij moet onafhankelijk zijn tijdens het uitoefenen van zijn vrijwilligerswerk ja, op de donderdagavond als er weer een 19-jarig snotneusje voor hem in de stoel zit die bij FC Kluttinge tegen VV Boerengat een kopstoot heeft uitgedeeld aan de tegenstander.

Niet als hij 's avonds laat met een goed glas bier naar langs de lijn luistert. Essentieel verschil.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 november 2011 @ 16:15:37 #241
79837 Lemming22
pi_103878283
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Niemand beweert ook dat hij ook maar enigszins invloed of inspraak heeft in de zaak Strootman. Wat wel raar is, is dat leden van de KNVB, op welke trap van de ladder dan ook zich zo uitspreekt over een andere club en minachtend over spelers. Hij heeft een functie bij de bond die onafhankelijk moet zijn. Dat is iets waar ikzelf en andere vraagtekens bij zetten.
pi_103878389
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij reageert op HL_Dog43 die zegt:

quote:
En die blijkbaar invloed heeft over de gang van zaken.
pi_103878475
[ander topic] Donderdag winnen en we gaan we een ronde verder *O*
pi_103878522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat is daar in godsnaam raar aan? _O-

[..]

Hij moet onafhankelijk zijn tijdens het uitoefenen van zijn vrijwilligerswerk ja, op de donderdagavond als er weer een 19-jarig snotneusje voor hem in de stoel zit die bij FC Kluttinge tegen VV Boerengat een kopstoot heeft uitgedeeld aan de tegenstander.

Niet als hij 's avonds laat met een goed glas bier naar langs de lijn luistert. Essentieel verschil.
Omdat je zodra je in functie bent bij een bedrijf of instelling jouw naam verbonden wordt aan de uitspraken die je doet. Dit soort teksten over Toivonen en Strootman zet kwaad bloed als diezelfde Strootman door dezelfde Bond als waar de beste man voor werkt een (in onze ogen) belachelijke straf wordt opgelegd.
Dit, dus.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:24:06 #245
79837 Lemming22
pi_103878679
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Omdat je zodra je in functie bent bij een bedrijf of instelling jouw naam verbonden wordt aan de uitspraken die je doet. Dit soort teksten over Toivonen en Strootman zet kwaad bloed als diezelfde Strootman door dezelfde Bond als waar de beste man voor werkt een (in onze ogen) belachelijke straf wordt opgelegd.
Zeker als je je werkgever ook nog eens expliciet in je profiel vermeldt en dus eigenlijk vanuit je functie spreekt. Tijd voor een social media policy en training bij de KNVB.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:24:20 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103878685
quote:
13s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kom op zeg, hij spreekt op persoonlijke titel. Dat er allemaal van die frusti boertjes naar dingen aan het zoeken zijn die er niet zijn is niet zijn probleem.

Er 'werken' duizenden mensen voor de KNVB, helemaal op vrijwillige basis en in de amateurtak zoals deze meneer. Mogen die opeens geen mening meer hebben? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103878908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Kom op zeg, hij spreekt op persoonlijke titel. Dat er allemaal van die frusti boertjes naar dingen aan het zoeken zijn die er niet zijn is niet zijn probleem.

Er 'werken' duizenden mensen voor de KNVB, helemaal op vrijwillige basis en in de amateurtak zoals deze meneer. Mogen die opeens geen mening meer hebben? :')
Die mogen rustig een mening hebben, en ik weet niet waar jij frusti boertjes ziet maar ik voel me niet aangesproken. De man gebruikt in de omschrijving van zijn Twitter het tekstveld om aan te geven dat hij een functie bekleedt bij een tuchtcommissie van de KNVB. Daarna gaat hij als supporter zijnde rare namen verzinnen voor Toivonen. Daar zet ik, en een aantal meer, wat vraagtekens bij want dat is natuurlijk heel raar.
Dit, dus.
  woensdag 2 november 2011 @ 16:29:56 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103878976
Wat is er dan zo raar? Probeer het me uit te leggen.
Want het ontgaat mij echt.

Dit is de eerste keer dat je een supporter van een andere club een naam ziet verbasteren?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 november 2011 @ 16:31:01 #249
79837 Lemming22
pi_103879040
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Caland het volgende:

Dit is de eerste keer dat je een supporter van een andere club een naam ziet verbasteren?
Wel de eerste keer dat ik een supporter van een andere club een naam zie verbasteren terwijl hij expliciet aangeeft te werken bij de onpartijdige objectieve Nederlandse voetbalbond.
pi_103879157
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2011 16:29 schreef Caland het volgende:

Zolang een andere supporter niet in dienst is van de KNVB zal het me aan mijn reet roesten wat voor naamsverbasteringen hij/zij gebruikt. Nu gaat de KNVB Strootman op het matje roepen, want zijn gedrag is ontoelaatbaar, terwijl eigen mensen hele rare termen gebruiken voor spelers en daarbij ook nog eens hun naam linken aan de bond. Laat eerst je eigen mensen eens gedragen als ze uit naam van de Bond spreken, denk ik dan.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')