Een beetje naar de randgevallen van de samenleving kijken. Vind er weinig leuks aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:20 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Man bijt hond is vet man, heerlijke tv.
Juist niet. Er komen ontelbaar veel 'doorsnee' mensen naar voren met bijzondere verhalen...quote:Op donderdag 3 november 2011 18:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een beetje naar de randgevallen van de samenleving kijken. Vind er weinig leuks aan.
't is dat Patch er niet was...quote:
Aan de andere kant, de Nederlandse film doet het steeds beter in de bios. De ene na de andere film wordt goud. Dus als dat op een gegeven moment genoeg geld in het laadje brengt, zullen er best wat uitgevers zijn die een 'risicootje' willen nemen en inzetten op een wat arthouse-achtig project.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:11 schreef Gillingham het volgende:
Het heeft ook te maken met de subsidies van het Filmfonds. Nederlandse films moesten commercieel aantrekkelijk zijn om daar voor in aanmerking te komen. Op die manier is het moeilijk voor artistiekere filmmakers om door te breken, of überhaupt genoeg geldt bij elkaar te krijgen om een film te maken.
Jah, eigenlijk is het een tv-film hequote:Op donderdag 3 november 2011 19:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
't is dat Patch er niet was...
Lekker boeiend, ik vraag er lekker toch naarquote:Op donderdag 3 november 2011 19:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Jah, eigenlijk is het een tv-film he
Scherp.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wie goed oplet, ziet dan ook dat het woord film stiekem verborgen zit in de term TV-film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:16 schreef The_Substitute het volgende:
En toch heb ik hier, behalve it, nog nooit iemand een tv-film zien vragen.
Ik beschouw 't toch als een ongeschreven regel.De bekenden worden vaak genoeg gevraagd, maar de meesten zijn gewoon niet bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb ik zeker timing, want ik zie ze nooit.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
De bekenden worden vaak genoeg gevraagd,...
Daarom vraag ik ze ook niet.quote:...maar de meesten zijn gewoon niet bekend
Ik geloof dat de bekenden ook meteen ophouden bij It. Ik kan me zo 1 2 3 geen andere tv-films bedenken die veel imdb-votes hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker timing, want ik zie ze nooit.
Da's een bekendere idd, en een goeie.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duel van Spielberg is een TV-film
Ah ja dat is ook zo, die heb ik ook al meerdere keren gevraagdquote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Duel van Spielberg is een TV-film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |