Ach Bar...quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef _Bar_ het volgende:
Ja, we hebben (te)veel zorgen met Roy en de toekomst ligt nog zo onzeker allemaal, die verdient al onze aandacht, en een brusje willen we hem niet aandoen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:57 schreef bitterend het volgende:
[..]
Je krijgt alles juicy details ja![]()
![]()
Ja dat dus...koud water is geen probleem...maar ik lees op 5 verschillende water bedrijven dat ze lauw/warm water afradenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het ligt niet aan het water en ook niet aan koud water. Het zit hem in het materiaal waar het water langs gaat om opgewarmd te worden binnen in je installatie thuis.
Maar voor de laatste keer. Eigen keuze voor ieder. Denk vooral niet dat je moet doen wat ik zegIk ga mijn kind ophalen
![]()
Als het door boiler of geiser gestroomd heeft, onze hypermoderne ketel is net een jaar oud en ik waag het er maar op. Willem is er ook prima mee groot geworden...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:12 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja dat dus...koud water is geen probleem...maar ik lees op 5 verschillende water bedrijven dat ze lauw/warm water afraden
Dat dus en onze knul is er prima groot op geworden...quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:23 schreef Faithz het volgende:
Kraam deed het met warm water hierowij dus ook gewoon
Ja dat herken ik heel erg...heb ik wel vaker....quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:29 schreef Asyniur het volgende:
Pfff, ken je dat? Dat gevoel dat je het idee hebt dat je elk moment in huilen kan uitbarsten? Maar om de een of andere reden gebeurt het niet?
Ik ga maar eens douchen en dan de hele avond op de bank hangen en hopen dat ik me alleen nog naar boven hoef te slepen om in bed te komen...
Ik wilde dat ik het van te voren had gewetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Faithz nogmaals bedankt! ben zo blij dat ik het heb gelezen!en je mag idd nog meer Danne posten
![]()
![]()
Lekkere bolle toetquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Susie het volgende:
Nah, als Faithz hier nog foto's spamt, dan spam ik mijn spekkie ook nog even! Zo eentje kan het dus ook worden meiden!![]()
[ afbeelding ]
Ik zou me er ook niet zo druk om maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het door boiler of geiser gestroomd heeft, onze hypermoderne ketel is net een jaar oud en ik waag het er maar op. Willem is er ook prima mee groot geworden...
(wel eerst even heet water door leiding laten stromen, dan heet water in flesje, aanvullen met koud en poeder erin)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |