Als het puur als hormonaal gezien wordt heb je echt de boodschap niet begrepenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef Fee-nix het volgende:
Uhmmm het ging over kunstvoeding als bijvoeding. En alle hormoontjes laten we weer even in het vorige topic![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het puur als hormonaal gezien wordt heb je echt de boodschap niet begrepen
Enfin; ik hou er maar over op ook. Helemaal geen zin in welles/nietes spelletjes of als moralistisch gezien te worden
Er is niets dat MÓET. Jij bent de moeder en mag (binnen de grenzen van het normale uiteraard) een heleboel zelf bepalen en doen zoals jij dat wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
DML oh dat is idd goed om te onthouden!
Maar meiden, als ik bv wil geven en toch moet bijvoeden, stel he...moet dat hypo- allergeen zijn?
Elke ochtend zegt hij haar al uitgebreid gedag (terwijl ik alleen maar een kus krijg met een "goedemorgen") en elke avond tijdens het koken wordt mijn buik vertroebeld. Dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat mevrouw gewoon erg relaxed wordt van 'handopleggingen' en we hopen dan ook dat dat na de geboorte zo blijft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
DML oh dat is idd goed om te onthouden!
Maar meiden, als ik bv wil geven en toch moet bijvoeden, stel he...moet dat hypo- allergeen zijn?
SB eigenwijze dame heb jij! misschien moet je man vaker een verhaal lezen of tegen haar te zingen? of misschien doet ie het al![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
Die smiley;s op de fok komen niet goed over de laatste tijd dus![]()
Done!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Marrije het volgende:
Feenix, je mag in de OP achter mijn naam zetten dat het een meisje is, als je wilt. Dank!
Hyperactieve cheerleader? Die staat op de volgende regel dus die had ik al niet meer gezienquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:28 schreef Fee-nix het volgende:
En twijfelde ook even over die eerste post... maar ik dacht 'ach, zo'n hyperactieve cheerleader erbij, dan zien ze wel dat ik het niet meen'![]()
![]()
Dat schijnt dus ook alweer een achterhaald advies te zijn. Behalve als je koperen leidingen hebtquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Faithz je mag het niet met warm kraanwater mengen. Je moet het water koken of in de magnetron doen maar lauw water is niet zo goed
Nee, ik wordt gewoon een beetje moedeloos van dat elke opmerking die je maakt op hormonen gegooid worden. Martijn heeft daar ook een handje van, ineens word je heul niet serieus meer genomenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:22 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou moe... dat was een grapje...
. Ik was er ook al heel serieus op ingegaan in het vorige topic hoor. Zie het helemaal niet alleen maar als hormoontjes. Beetje slechte timing of slechte humor dus van mijn kant
![]()
Wat een heerlijk bollekequote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Faithz het volgende:
Hier doen jullie het voor dames
[ afbeelding ]
Mijn schoonvader installeerde al die zooi en zegt dat warm water toch nog altijd langs iets komt waar lood in zit dus ik wilde het risico maar niet nemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:38 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat schijnt dus ook alweer een achterhaald advies te zijn. Behalve als je koperen leidingen hebt
Ik dacht dat de waterbedrijven ook afraden om lauw/warm kraanwater te drinken. Dus dan zou ik het ook niet gebruiken voor flesvoeding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:38 schreef octopussy het volgende:
Dat schijnt dus ook alweer een achterhaald advies te zijn. Behalve als je koperen leidingen hebt
nou, hier ben ik het dus helemaal mee eens.....quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Argento het volgende:
Zo hallo dames, heb ik even wat gemist? Blijkbaar kan niet iedereen even goed smilies lezen.
Danne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en wat betreft de vitamines, kunstvoeding etc. Bitterend, ik hoor half december wel van je wat ik precies nodig heb![]()
En die badedas die ken ik ook nog van een ontstoken duimnagel toen ik een jaar of 9 was. Toen was het ook al iets met in mijn sas met badedas.
Dat mag wel!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Faithz je mag het niet met warm kraanwater mengen. Je moet het water koken of in de magnetron doen maar lauw water is niet zo goed
Wat zit hij daar al stoer in zijn tub zeg!![]()
http://www.waterbedrijfgr(...)anzomaardrinken.aspxquote:Kan ik lauwwarm water uit de kraan zomaar drinken?
Liever niet. Wel als u het water eerst gekookt heeft en mengt met koud water.
Verwarmd drinkwater kan een andere kwaliteit krijgen wanneer het eenmaal door een boiler of geiser heeft gestroomd. In warm water kunnen metalen beter oplossen dan in koud water. Daardoor bestaat de kans dat de normen voor bijvoorbeeld koper, lood of zink worden overschreden. De gegarandeerde kwaliteit van koud leidingwater geldt daarom niet voor verwarmd leidingwater. Daarom raden wij de consumptie van verwarmd water af.
Zie de quote van bitterend. Ik zou bij een kleine baby het risico niet nemen. Kijk ieder moet het voor zich weten maar ik heb zelf 9 maanden lang alles laten staan wat maar een risico opleverde dus dan is dit weer een onnodig risico om te nemen vind ik.quote:
aaaaaaaaaaauwwwwwwwwquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:32 schreef Faithz het volgende:
Hier doen jullie het voor dames
[ afbeelding ]
Is het nu definitief?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaauwwwwwwww![]()
![]()
Snif echt geniet ervan dames, voor je weet is hij groot.
ik mag niet rammelen, ik mag niet rammelen aangezien een 3de niet meer komt![]()
Je krijgt alles juicy details jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Argento het volgende:
Oh en wat betreft de vitamines, kunstvoeding etc. Bitterend, ik hoor half december wel van je wat ik precies nodig heb![]()
Van mij ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |