Als het puur als hormonaal gezien wordt heb je echt de boodschap niet begrepenquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:15 schreef Fee-nix het volgende:
Uhmmm het ging over kunstvoeding als bijvoeding. En alle hormoontjes laten we weer even in het vorige topic

quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als het puur als hormonaal gezien wordt heb je echt de boodschap niet begrepen
Enfin; ik hou er maar over op ook. Helemaal geen zin in welles/nietes spelletjes of als moralistisch gezien te worden
 Nou moe... dat was een grapje...
 Nou moe... dat was een grapje...  . Ik was er ook al heel serieus op ingegaan in het vorige topic hoor. Zie het helemaal niet alleen maar als hormoontjes. Beetje slechte timing of slechte humor dus van mijn kant
 . Ik was er ook al heel serieus op ingegaan in het vorige topic hoor. Zie het helemaal niet alleen maar als hormoontjes. Beetje slechte timing of slechte humor dus van mijn kant   

Héél licht, maar toch.
 Héél licht, maar toch. Leuk dekentje ook trouwens.
 Leuk dekentje ook trouwens. 

Er is niets dat MÓET. Jij bent de moeder en mag (binnen de grenzen van het normale uiteraard) een heleboel zelf bepalen en doen zoals jij dat wil.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
DML oh dat is idd goed om te onthouden!
Maar meiden, als ik bv wil geven en toch moet bijvoeden, stel he...moet dat hypo- allergeen zijn?

Elke ochtend zegt hij haar al uitgebreid gedag (terwijl ik alleen maar een kus krijg met een "goedemorgen") en elke avond tijdens het koken wordt mijn buik vertroebeld. Dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat mevrouw gewoon erg relaxed wordt van 'handopleggingen' en we hopen dan ook dat dat na de geboorte zo blijft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
DML oh dat is idd goed om te onthouden!
Maar meiden, als ik bv wil geven en toch moet bijvoeden, stel he...moet dat hypo- allergeen zijn?
SB eigenwijze dame heb jij! misschien moet je man vaker een verhaal lezen of tegen haar te zingen? of misschien doet ie het al

quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
Die smiley;s op de fok komen niet goed over de laatste tijd dus
 Nope... Maargoed, maakt niet uit hoor. Soms als ik van mezelf terug lees dan denk ik ook: ja dat kun je inderdaad ook op een heel andere manier opvatten. Dat is het lastige aan 'het geschreven woord'.
 Nope... Maargoed, maakt niet uit hoor. Soms als ik van mezelf terug lees dan denk ik ook: ja dat kun je inderdaad ook op een heel andere manier opvatten. Dat is het lastige aan 'het geschreven woord'.  

Done!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Marrije het volgende:
Feenix, je mag in de OP achter mijn naam zetten dat het een meisje is, als je wilt. Dank!

Hyperactieve cheerleader? Die staat op de volgende regel dus die had ik al niet meer gezienquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:28 schreef Fee-nix het volgende:
En twijfelde ook even over die eerste post... maar ik dacht 'ach, zo'n hyperactieve cheerleader erbij, dan zien ze wel dat ik het niet meen'

en je mag idd nog meer Danne posten
 en je mag idd nog meer Danne posten   

poepie
 poepie   

Ik mag best tegen hem aan gaan liggen als hij slaapt, maar als hij nog in slaap moet komen dan vindt hij het getrappel in z'n rug of tegen z'n billen erg vervelend.
 Ik mag best tegen hem aan gaan liggen als hij slaapt, maar als hij nog in slaap moet komen dan vindt hij het getrappel in z'n rug of tegen z'n billen erg vervelend. 
 En ik kan me nog zo geen voorstelling maken waar we het voor doen. Heel surrealistisch en een bizar idee dat we straks ook zo'n kleintje hebben, net als jullie.
 En ik kan me nog zo geen voorstelling maken waar we het voor doen. Heel surrealistisch en een bizar idee dat we straks ook zo'n kleintje hebben, net als jullie.  Veel foto's posten dus, zodat we aan het idee kunnen wennen.
 Veel foto's posten dus, zodat we aan het idee kunnen wennen.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |