abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103787539
DML en Octo bedankt...ik ga het beetje googelen...maar anders neem ik gewoon hypo-allergeen voeding..1 pakje :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103787549
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
DML oh dat is idd goed om te onthouden!

Maar meiden, als ik bv wil geven en toch moet bijvoeden, stel he...moet dat hypo- allergeen zijn?
Er is niets dat MÓET. Jij bent de moeder en mag (binnen de grenzen van het normale uiteraard) een heleboel zelf bepalen en doen zoals jij dat wil.

Ik kan me overigens wel voorstellen dat hypoallergeen vaker gebruikt wordt omdat er bij die hele kleintjes nog niet bekend is of ze eventueel een allergie hebben voor een vavn de bestanddelen van kv. Om diezelfde reden wordt aangereden om de eerste periode geen Zwitsal oid te gebruiken, maar ph-huidneutraal spul zinderende kleurstoffen en parfum. Just to be sure en liever het zekere voor het onzekere enzo.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:25:39 #13
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103787551
Feenix, je mag in de OP achter mijn naam zetten dat het een meisje is, als je wilt. Dank!
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:28:44 #14
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103787666
Jazeker Bitterend, gewoon doen. Ik heb een pak Friso 1 gekocht en Danne vond t prima. Best lang houdbaar ook, tis gewoon poeder en je kunt dat met warm kraanwater mengen. We hebben het gegeven met een avent flesje wat in een babypakket zat.

Enne.. Zo in mijn sas met badedas!! Kent niemand hem nog? :@
Trotse mamma :)
pi_103787670
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef bitterend het volgende:
DML oh dat is idd goed om te onthouden!

Maar meiden, als ik bv wil geven en toch moet bijvoeden, stel he...moet dat hypo- allergeen zijn?

SB eigenwijze dame heb jij! misschien moet je man vaker een verhaal lezen of tegen haar te zingen? of misschien doet ie het al :@
Elke ochtend zegt hij haar al uitgebreid gedag (terwijl ik alleen maar een kus krijg met een "goedemorgen") en elke avond tijdens het koken wordt mijn buik vertroebeld. Dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat mevrouw gewoon erg relaxed wordt van 'handopleggingen' en we hopen dan ook dat dat na de geboorte zo blijft.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:28:52 #16
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103787675
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:23 schreef bitterend het volgende:
Die smiley;s op de fok komen niet goed over de laatste tijd dus :D *;
:N Nope... Maargoed, maakt niet uit hoor. Soms als ik van mezelf terug lees dan denk ik ook: ja dat kun je inderdaad ook op een heel andere manier opvatten. Dat is het lastige aan 'het geschreven woord'.

En twijfelde ook even over die eerste post... maar ik dacht 'ach, zo'n hyperactieve cheerleader erbij, dan zien ze wel dat ik het niet meen' :') _O-

O over of hypo allergeen het beste is om te gebruiken naast bv weet ik niet. Ik dacht altijd dat dat alleen nodig was als blijkt dat je kindje allergisch is. Maar niet dus.
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:29:45 #17
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103787700
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Marrije het volgende:
Feenix, je mag in de OP achter mijn naam zetten dat het een meisje is, als je wilt. Dank!
Done!
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:31:06 #18
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103787761
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 15:28 schreef Fee-nix het volgende:

En twijfelde ook even over die eerste post... maar ik dacht 'ach, zo'n hyperactieve cheerleader erbij, dan zien ze wel dat ik het niet meen' :') _O-
Hyperactieve cheerleader? Die staat op de volgende regel dus die had ik al niet meer gezien :@ :D
  maandag 31 oktober 2011 @ 15:32:26 #19
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103787815
Hier doen jullie het voor dames :)

Trotse mamma :)
pi_103787856
SB dat is aannemelijk! en idd moet wat niet het goede woord...had wenselijk moeten gebruiken! :*
Zal wel lekker zijn als de kleine na de geboorte ook zo rustig wordt O+

Faithz nogmaals bedankt! ben zo blij dat ik het heb gelezen! O+ en je mag idd nog meer Danne posten O+ O+

fee-nix ik dacht ook met de cheerleader dat je een grappie makte *O* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')