abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103866080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:54 schreef Mereltje het volgende:
Bijtje gefeliciteerd, we liggen dicht bij elkaar qua uitgerekende datum :)
Ja, inderdaad! Wordt spannend wie er tegen die tijd het eerste mag bevallen :D .

Bijtje, gefeliciteerd en welkom *O* .
  woensdag 2 november 2011 @ 10:12:59 #277
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103866211
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Ja, iedere keer als ik met positief resultaat wegga bij de vk, dan hoop ik op een stempeltje. Nav dit topic. Maar ik krijg nooit stempels -O-. Ze zet wat met pen in m'n zwangerschapskaart en thats is ;(.
Ik zou een nieuwe verloskundige zoeken. :{w Of zelf een stempel meenemen en vragen of ze even een stempeltje zet. :{w

Gefeliciteerd met je stiefkleinzoon Innepin! *O*

Vlindur! :o Dat is ook voorbijgevlogen he! Hopelijk zijn je twee mannen weer gezond. :*
Jullie misschien wel laatste dagje als gezinnetje van drie. O+
A grand adventure has begun.
  woensdag 2 november 2011 @ 10:23:28 #278
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103866522
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:55 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd stiefgranny!
Nu moet je zelf nog een mooi kindje baren maar dat komt vast goed. ;)

Volgens mij is het normaal dat die eerste maanden langzaam gaan.
Heb echt het idee dat ik al een half jaar zwanger ben :+ en ben ik gisteren ook nog teruggezet naar week 10. Maar ben eigenwijs en geloof dat eigenlijk gewoon niet
Kan maar zo ook weer bijgetrokken zijn hoor.

Innepin, gefeliciteerd, je bent (stief)oma *O*

Bij, gefeliciteerd en welkom!

Verder een *O* voor alle mijlpalen.
pi_103866563
Innepin van harte :*

Vanacht wakker geworden van de pijn in me onderrug. Duurde iets van 2 uurtjes zo af en toe wat krampen. Nu weer helemaal niks.
Bij 2e 3e enz kinderen heb je wel vaker last van voorweeen toch? Bij de 2e had ik dit overgens helemaal niet.
Nou als ik zo elke keer wat centimeters kan smokkelen komen we ook wel bij de 10 :)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_103866628
:O

Innepin is oma! *O*

Er zijn mijlpalen en een nieuwe zwangere! *O* *O*
En de rest weet ik niet meer }:| :Z
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103866935
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Volgens mij heb ik trouwens gisteren harde buiken gehad. Ik was behoorlijk overstuur wegens iets wat op werk gebeurt op het moment en was boos/verdrietig/teleurgesteld. Dus toen ik eenmaal in bed lag deed m'n buik wat pijn en voelde het allemaal raar. :?.

Moet je zoiets melden bij je vk?
alleen als je meerdere per uur hebt denk ik.... :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103867080
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:12 schreef Keshet het volgende:
Ik zou een nieuwe verloskundige zoeken. :{w Of zelf een stempel meenemen en vragen of ze even een stempeltje zet. :{w

Ja. Van Winnie the Pooh ofzo. Dat is wel leuk.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103867156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Asy, fijn dat je je stempeltje weer hebt ;)

Covie, hoeveel verschil zit er tussen jou idee en de echo dan?
Er zit 6 dagen verschil tussen, maar ik heb op mijn nod positief getest, als ik 6 dagen later pas uitgerekend ben zou ik dus eigenlijk al heeeel vroeg positief getest hebben toch?

Daarnaast had ik een weekje van tevoren al het vermoeden dat het zover was, omdat vanaf toen krampen had en een soort misselijkheid die ik weg ging eten. Wat ik normaal echt nooit heb voor een menstruatie. (ik heb de avond voor menstruatie lichte hoofdpijn en verder niks) En volgens deze berekening zou dat haast niet kunnen want dan is toen pas de eisprong geweest.

Oh en de kleine was ontzettend beweeglijk, ze zei steeds nou, hij doet maar niet wat ik wil en opeens was ze toch aan het meten. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed heeft gemeten :+

Maar ik ben soms ook gewoon stronteigenwijs en een betweter hoor.

Het doet er op zich ook gewoon niet toe, want alles was goed O+
  woensdag 2 november 2011 @ 10:48:50 #284
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103867212
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:46 schreef covie het volgende:

[..]

Er zit 6 dagen verschil tussen, maar ik heb op mijn nod positief getest, als ik 6 dagen later pas uitgerekend ben zou ik dus eigenlijk al heeeel vroeg positief getest hebben toch?

Daarnaast had ik een weekje van tevoren al het vermoeden dat het zover was, omdat vanaf toen krampen had en een soort misselijkheid die ik weg ging eten. Wat ik normaal echt nooit heb voor een menstruatie. (ik heb de avond voor menstruatie lichte hoofdpijn en verder niks) En volgens deze berekening zou dat haast niet kunnen want dan is toen pas de eisprong geweest.

Oh en de kleine was ontzettend beweeglijk, ze zei steeds nou, hij doet maar niet wat ik wil en opeens was ze toch aan het meten. Dus ik denk dat ze het gewoon niet goed heeft gemeten :+

Maar ik ben soms ook gewoon stronteigenwijs en een betweter hoor.

Het doet er op zich ook gewoon niet toe, want alles was goed O+
Ik ben een week vooruit gezet tijdens de 12 weken echo, daardoor zou ik een totale cyclus hebben gehad van 19 dagen en zou m'n eisprong geweest zijn op een moment dat ik nog aan het menstrueren was (lange menstruatie die maand) Ik weet dat dat absoluut onmogelijk is omdat ik pas nadat m'n ongesteldheid over was weer sex gehad heb...

Maar goed, Pietertje doet het ook prima, dus ik maak mezelf nergens druk om ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103867247
Vandaag is een mooie dag voor meer baby wasjes *O*
pi_103867316
Bijtje gefeliciteerd!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_103867332
quote:
2s.gif Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef Asyniur het volgende:

Wij zijn zojuist ook weer goedgekeurd bij de vlos. Hartje deed het prima. Bloeddruk was goed.
Vlos had niet het idee dat mijn 'slecht worden' van afgelopen week het gevolg was van mijn bloeddruk maar meer een samenspel van omstandigheden.
Gisteren heb ik nog even gejankt, dus nu kan ik er weer even tegen (denk ik).
Had overheen gelezen...
Mooi dat jullie goedgekeurd zijn :*
Hoe gaat het met jou nu? nog veel pijn?
  woensdag 2 november 2011 @ 11:00:28 #288
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103867562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 10:52 schreef bitterend het volgende:

[..]

Had overheen gelezen...
Mooi dat jullie goedgekeurd zijn :*
Hoe gaat het met jou nu? nog veel pijn?
Ik zit er met momenten even helemaal doorheen, maar goed: kop hoog en gewoon doorgaan.
Pijn heb ik altijd. Meestal is het te doen, soms niet.
Maarrrrr ik ben bijna op de helft! *O*
En over 3 weken weet ik wat ik aan het bakken ben O+
En een paar weken later heb ik een nieuwe keuken *O*
En mijn bevalling gaat een eitje wezen! :Y
pi_103867750
Asy dat is niet fijn dat je doorheen zit! hele dikke :* :*
Is dat puur door de pijn? idd bijna op de helft en allemaal spannende dingen om naar toe te kijken O+ O+
  woensdag 2 november 2011 @ 11:15:15 #290
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103867978
Een tijd geleden ging het trouwens over alternatieven voor beschuit met muisjes. Ik heb deze gemaakt:

Muffins met muisjes :) Errug lekker!
Trotse mamma :)
pi_103867999
Mnoh! :~
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103868010
Ze zien er idd erg lekker uit Faithz ! :Y
pi_103868085
Ohhhh Faithz :9~ :9~ :9~
Hoe blijven de muisjes zitten? heb je de muffins in chocolade saus eerst gedipt?
Dan lijkt me een erg goed idee! :9~ :9~
pi_103868097
Dank iedereen! Wat een fijn welkom zeg :)

Mereltje en Jaantje nou inderdaad we liggen erg dicht bij elkaar alle drie, dat word vechten hoor tegen die tijd wie als eerst mag :D

De dame van moeders voor moeders komt volgende week vrijdag dus dan mag ik ook fijn weer in de flessen gaan plassen. Ach het is voor een goed doel he!
  woensdag 2 november 2011 @ 11:20:58 #295
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103868171
Gewoon met glazuur bitterend :) Een uurtje voor uitserveren gooi je er fondant of glazuur over, dip je de muffin in de muisjes en laat je het even opdrogen. Bewaar ze liever niet als de glazuur er al op zit met de muisjes want dan worden de muisjes zacht. Anders geeft je die gewoon aan de minder leuke visite :+

De muffins zijn 2 tot 3 dagen lekker maar op dag 4 en 5 ook nog eetbaar ;)
  woensdag 2 november 2011 @ 11:22:54 #296
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103868244
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:18 schreef bijtje84 het volgende:
Dank iedereen! Wat een fijn welkom zeg :)

Mereltje en Jaantje nou inderdaad we liggen erg dicht bij elkaar alle drie, dat word vechten hoor tegen die tijd wie als eerst mag :D

De dame van moeders voor moeders komt volgende week vrijdag dus dan mag ik ook fijn weer in de flessen gaan plassen. Ach het is voor een goed doel he!
Feli en succes :)

Als je maar niet, net als mij, zo'n fles door de wc heen smijt :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103868264
Covie en flugel, dat zou wel typisch zijn als het zoveel verschilt met je normale cyclus.. Zolang je maar niet in de knoop komt met evt overtijd lopen. Dat ze medisch moeilijk gaan doen, terwijl er eigenlijk geen probleem is. Of dat ze juist niet in willen grijpen, terwijl je wel ruim overtijd bent.

Jessie, ik hoor wel vaker dat een 2e/3e meer voorwerk kan opleveren. Maar tot nu toe weinig verschil. Wel meer harde buiken al, maar dat is met de drukte wel te verklaren..

Asy, fijn dat je dingen hebt om naar uit te kijken.. Anders was het helemaal zo'n lang end die laatste maandjes..
  woensdag 2 november 2011 @ 11:26:00 #298
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103868347
Bijtje welkom!

Innepin oma :D gefeliciteerd :)!

Kuukske op de helft *O*

Hier 36w ! Morgen weer controle eens zien of we dan nog naar huis mogen :+

Fairhz.. Nu wil Ik chocolade muffins... :X
Hoe gaat het met je lieve vrouwe en kleine stoere manneke?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103868356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:22 schreef Faithz het volgende:

[..]

Feli en succes :)

Als je maar niet, net als mij, zo'n fles door de wc heen smijt :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jeetje dat lijkt me erg inderdaad zeg poeh! ;( Dat moet je flink wat flessen schoonmaakmiddel met bloemetjesgeur hebben gekost.
  woensdag 2 november 2011 @ 11:26:36 #300
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103868366
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 11:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Covie en flugel, dat zou wel typisch zijn als het zoveel verschilt met je normale cyclus.. Zolang je maar niet in de knoop komt met evt overtijd lopen. Dat ze medisch moeilijk gaan doen, terwijl er eigenlijk geen probleem is. Of dat ze juist niet in willen grijpen, terwijl je wel ruim overtijd bent.

Jessie, ik hoor wel vaker dat een 2e/3e meer voorwerk kan opleveren. Maar tot nu toe weinig verschil. Wel meer harde buiken al, maar dat is met de drukte wel te verklaren..

Asy, fijn dat je dingen hebt om naar uit te kijken.. Anders was het helemaal zo'n lang end die laatste maandjes..
Dat heb ik dus met Willem gehad, ik WIST wanneer Willem verwekt was en dat ik een korte cyclus heb, maar ziekenhuis hield standaard van 28 dagen aan. Daarom liep ik uiteindelijk bijna op 43 weken toen ik geholpen werd. Ben wat dat betreft wel blij dat het ziekenhuis tegenwoordig niet meer van de cyclus uitgaat, maar van de grootte van het kind bij de 12 weken echo. Op zich is dat een betere manier. (ook al is het bij mij in dit geval ook weer een onmogelijkheid... ;) )
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')