Herkenbaarquote:Op woensdag 2 november 2011 07:52 schreef Kuukske het volgende:
Nou In, ruik je wel goed?. Gefeliciteerd met je stiefkleinzoon
. Leuke datum wel hoor, 1-11-11. Ik wou eerst roepen, och jee, wat is ze jong moeder geworden. Maar ze is al 21, nog steeds jong maar minder jong dan ik in gedachten had
. Voor mijn gevoel worden kinderen geboren na 1990 namelijk niet ouder en blijven ze eeuwig een jaar of 5
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik vertrek weer stilletjes uit dit topic.
Maar niet voordat ik oma gefeliciteerd heb![]()
![]()
Gefeliciteerd en welkomquote:Op woensdag 2 november 2011 09:22 schreef bijtje84 het volgende:
Is er nog een plaatsje voor een nieuwe zwangere? Uitgerekend op 21 juni 2012
Ik zie net in mijn teller dat ik nog 53 dagen heb tot de uitgerekende datum. Dat is nogal best wel snel eigenlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 09:29 schreef NotTheSame het volgende:
Ja Kuuks, juli-baby's zijn al onderweg... En ik maar denken dat ik met m'n eind december nog HEEUUULLLL lang moet, in juli is onze draak al een half jaar!
OMG nee zo snel hoeft het ook weer nietquote:
Ah oké. Thanksquote:Op woensdag 2 november 2011 09:54 schreef Asyniur het volgende:
Kuuks, alleen als het vaker voorkomt. Je zou er iets van kunnen zeggen als je de volgende keer op controle moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |