1 2 3 4 | Real Madrid 3 3 0 0 9 8- 0 AJAX 3 1 1 1 4 2- 3 Olympique Lyon 3 1 1 1 4 2- 4 Dinamo Zagreb 3 0 0 3 0 0- 5 |
Klopt, typo, is uiteraard 2 novemberquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:58 schreef Kekster het volgende:
Woensdag 5 November 2011, deze wedstrijd gaat nooit gespeeld worden
Klopt, ik ben echt nog niet wakkerquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Krediax het volgende:
Bij winst op Dinamo is Ajax zeker van minimaal overwintering in de Europa League, omdat het gat met Dinamo dan zes punten bedraagt en met nog twee wedstrijden tegaan Dinamo maximaal gelijk kan komen met Ajax wat punten betreft, maar Ajax heeft dan uiteraard het onderlinge resultaat in het voordeel.
Dit moet zeven punten verschil zijn neem ik aan.
Dan zie ik eerder Vermeer een hattrick maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
3-1 hattrick Enoh... ach zolang ze maar winnen, en met een beetje geluk doet Real Madrid hun plicht ook nog.
Danku.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie OP
Hoop dat ze winnen, goed voor het Nederlands voetbal
Onderling resultaat boven doelsaldo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lyon verliezen en Ajax winnen. Dan een punt halen in Lyon en verliezen van Real. Lyon wint dan van Dinamo.
Lyon en Ajax beide 8 punten, wie gaat door in de CL?
Ik zei een gelijkspel met doelpunten (1-1, 2-2 enz.). Dan is het onderlinge resultaat in het voordeel van Ajax en kan Lyon ons nooit meer inhalen met 3 punten achterstand.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lyon verliezen en Ajax winnen. Dan een punt halen in Lyon en verliezen van Real. Lyon wint dan van Dinamo.
Lyon en Ajax beide 8 punten, wie gaat door in de CL?
quote:Op woensdag 2 november 2011 16:21 schreef TheArt het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de opstelling van vanavond. Hopelijk durft hij hetzelfde systeem te spelen als tegen Roda. Dat moet tegen Dinamo ook prima werken.
twitter:
eens kijken of BlackCard Greg zichzelf heeft opgepept na de dramaat van 2 weken geledenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:43 schreef TheArt het volgende:
Opstelling dus zoals verwacht.
Vermeer
Van der Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Anita
Eriksen - Enoh - Janssen
Sulejmani - De Jong - Boerrigter
lolquote:Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb straf verdomme en moet zo naar bed. Veel plezier allemaal en succes.
Hou oud ben je?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
Radio heb ik niet op de kamer, zouden ze ook horen trouwens. Toch bedankt voor de tip.
Heb je geen smartphone? kan je misschien wel via nederland.fm naar de radio luisteren. Of via je wekkerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:02 schreef RoadrunnerX het volgende:
Radio heb ik niet op de kamer, zouden ze ook horen trouwens. Toch bedankt voor de tip.
quote:
Kan het proberen, maar ik lig dan toch niet rustig te luisteren.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Burrito het volgende:
[..]17
Heb je geen smartphone? kan je misschien wel via nederland.fm naar de radio luisteren. Of via je wekker
quote:Van Gaal staat open voor Ajax als Cruijff vertrekt
02-11-11 18:45 uur
Louis van Gaal ziet de huidige soap bij Ajax met lede ogen aan. 'Wat er nu allemaal gebeurd, vind ik heel erg voor een club als Ajax. Het is de nummer één van Nederland, in alle opzichten. Dan is een situatie als deze alleen maar heel erg zonde', zegt Van Gaal in Voetbal International.
Ajax is momenteel op zoek naar twee directeuren. Een directeur voetbalzaken en een zakelijk directeur. Die eerste functie zou goed passen bij de werkloze Louis van Gaal, ook al omdat zijn voormalige pupil Frank de Boer momenteel hoofdtrainer is in Amsterdam.
'Maar het is nu natuurlijk uitgesloten dat ik directeur wordt bij Ajax', zegt Van Gaal. 'Zolang Cruijff daar zit, is dat onmogelijk. Van mijn kant in elk geval wel, en van zijn kant waarschijnlijk ook.'
'Als Cruijff weer zou vertrekken bij Ajax, dan ontstaat er een hele andere situatie', aldus Van Gaal. 'Dan zal ik een aanbieding van Ajax serieus gaan vergelijken met andere interessante aanbiedingen. Want ik krijg nog steeds ontzettend veel aanbiedingen hoor. Vergis je niet.' (Redactie)
bron
0-4 klinkt me wel goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef J2T het volgende:
Lyon moet kapot vanavond! Kapot zeg ik je!
Zodat ze extra gemotiveerd zijn tegen Ajax?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef J2T het volgende:
Lyon moet kapot vanavond! Kapot zeg ik je!
Geen, lekker NOSsen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Dirkos1987 het volgende:
Welke wedstrijd zou ik kijken op sport1? Bayern - napoli?
Hou eens op met al die negatieve voorspoeden. Je demotiveert me ergquote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zodat ze extra gemotiveerd zijn tegen Ajax?
Wel weer zeuren als we 'wij zijn de beste' zeggen he?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Geo3kant het volgende:
3-0. HUP NEDERLANDS VOETBAL![]()
En dan begint het gezeur weer ja we worden 2e blabla
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou eens op met al die negatieve voorspoeden.
Jij leest zeker nooit de kleine lettertjes?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel weer zeuren als we 'wij zijn de beste' zeggen he?
Je weet wat ik voorspeld heb hequote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Geo3kant het volgende:
Precies! Ben een PSV'er maar ik hoop dat Ajax vanavond wint.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef Geo3kant het volgende:
Ja.. ja.. wat zal ik zeggenquote:
Dealquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja.. ja.. wat zal ik zeggenik geef je de credits als ze zover zijn, tot dan verklaar ik je voor gek en noem ik je blind
En wat heb je voor vandaag voorspelt? Hopelijk wel iets realistisch deze keerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
DealEn ik geef mijn ongelijk toe als het niet zover komt.
Voor vandaag ben ik bescheiden, 2-0.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En wat heb je voor vandaag voorspelt? Hopelijk wel iets realistisch deze keer
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus:
Vermeer
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita
Eriksen, Enoh, Janssen
Sulejmani, De Jong, Boerrigter
Zoiets?
Yep, zie hierquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Komt dit op de NOS stream op internet?
jupquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Komt dit op de NOS stream op internet?
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef Geo3kant het volgende:
Als Real gelijk speelt gaan jullie dan boos doen?
Ik snapte hem ook niet, maar half geluisterd.. maar ik denk dat hij in het rijtje 'Rod Sterward' past.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
Wat een leuke blokjes.
je kunt ook de politie in je eigen woonplaats bellen? Volgens mij miste ik iets.
Piet Keizer
Ik hoorde ook alleen het laatstequote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, maar half geluisterd.. maar ik denk dat hij in het rijtje 'Rod Sterward' past.
Koertquote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook niet, maar half geluisterd.. maar ik denk dat hij in het rijtje 'Rod Sterward' past.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef horned_reaper het volgende:
En om alvast even in de stemming te komen!
Goede aankoop, zeker voor die prijs.. doet goed mee.quote:
Gareth Bale nu net wel, dus Messi zo ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Roland. het volgende:
Valt me tegen dat ze nog niet Messi hebben genoemd, in wat voor context dan ook.
quote:
Omdat de beelden van ajax in de jaren 70 al 30.000x getoond zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom nou weer die kutbeelden van Maradona die iedereen al 1000x gezien heeft?
Kerel..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Geo3kant het volgende:
JANS WAT DOE JE NU... spreek je nou de NOS mensen tegeneen godenzoon niet aanbidden?
Die mag nooit meer terug komen..
Laat dan andere beelden zien. WTF heeft Maradona met Ajax te maken?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Omdat de beelden van ajax in de jaren 70 al 30.000x getoond zijn.
matig snel, 1 passeeractie op snelheid, kijkt niet als die een voorzet geeft, matige aanname. o.aquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat is er mis met Boerrigter? Ben PSV supporter maar ik vind hem wel een goede speler
Beats me.. dat vraag ik me ook altijd af bij studio voetbal, hoe maak je nu dat bruggetje (weer) naar Ajaxquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Laat dan andere beelden zien. WTF heeft Maradona met Ajax te maken?
Hmm, ik zie weinig wedstrijden van Ajax live (alleen Champions League) en verder samenvattingen maar ik vind hem niet zo slecht. Gaat zijn mannetje wel voorbij en is i.i.g. dreigend. Zijn aanname is niet goed idd, viel mij ook al opquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef gniffie het volgende:
[..]
matig snel, 1 passeeractie op snelheid, kijkt niet als die een voorzet geeft, matige aanname. o.a
Inderdaad, matige voetballer ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom nou weer die kutbeelden van Maradona die iedereen al 1000x gezien heeft?
Ze hadden het over de laatste keer Bayern - Napoli jonge.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Laat dan andere beelden zien. WTF heeft Maradona met Ajax te maken?
Maradona is dik, Martin Jol is dik, vorig jaar trainer van Ajax. Pingquote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Beats me.. dat vraag ik me ook altijd af bij studio voetbal, hoe maak je nu dat bruggetje (weer) naar Ajax
Hij komt er in het begin een paar keer langs, dan heeft de back het truukje door en zie je hem de rest van de wedstrijd niet meerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, ik zie weinig wedstrijden van Ajax live (alleen Champions League) en verder samenvattingen maar ik vind hem niet zo slecht. Gaat zijn mannetje wel voorbij en is i.i.g. dreigend. Zijn aanname is niet goed idd, viel mij ook al op
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maradona is dik, Martin Jol is dik, vorig jaar trainer van Ajax. Ping
Bayern - Napoli boeit geen fuck als er een Nederlandse ploeg moet spelen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hadden het over de laatste keer Bayern - Napoli jonge.
Maradona trainingspak en Martin Jol trainingspakquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maradona is dik, Martin Jol is dik, vorig jaar trainer van Ajax. Ping
Makkelijkquote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Beats me.. dat vraag ik me ook altijd af bij studio voetbal, hoe maak je nu dat bruggetje (weer) naar Ajax
Geen regels onder het topic.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Modjes. Ik vind dat het moet kunnen dat er standen van OL - RM worden gepost. Deze wedstrijd is van belang naast deze pot voor ajax.
Eventuele 2e brug.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maradona trainingspak en Martin Jol trainingspak
Jammer, volgende keer beter.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Makkelijk
Van Halst: Wat deed Blom nou bij Twente - Ajax?
Sjeck: Bij Ajax was er ook een scheidsrechter, hoe speelde Ajax?
Of ze nou een oorwassing krijgen of nipt verliezen. Tegen Ajax zijn ze sowieso wel gemotiveerd.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zodat ze extra gemotiveerd zijn tegen Ajax?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef 3M1N3M het volgende:
Twitteraars over #AjaDin
OMG ROFLMAOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:svencsv3 twitterde op woensdag 02-11-2011 om 20:39:11AFC Ajax - Dinamo Zagreb chekke #ajadin reageer retweet
Valt mij op dat wanneer er in SV 20 minuten wordt geluld over FCT, PSV of Feijenoord mensen het normaal vinden, maar owee als er ook maar wat wordt gezegd over Ajax...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Makkelijk
Van Halst: Wat deed Blom nou bij Twente - Ajax?
Sjeck: Bij Ajax was er ook een scheidsrechter, hoe speelde Ajax?
12 keer.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Zet maar in. Hoeveel keer gaat Blackcard Greg falen?
9 slechte passenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
2309 keerquote:Op woensdag 2 november 2011 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
jup. Kindjes van de CL hebben niet eens het dinamo tenue aanquote:
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
KOM OP JONGENS, AFMAKEN DIE TURKEN!!
In de kelderquote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
Nou, ik ga beneden kijken, normaal doe ik dat alleen bij top wedstrijden.. maar ik maak een uitzondering.
geen bayern napoli ?:oquote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef inZanity het volgende:
Ajax zal deze wel winnen.
Ik ga het oogstrelende voetbal van Real Madrid aanschouwen
Nee dan zou ik liegenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu voor de gein zeggen dat je ze bij nader inzien toch mooi vind
Goed om te weten dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sulejmani keek wat ongemakkelijk bij het CL-Tunetje.
Is dat mogelijk dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Die coach van Zagreb faalt nog meer als Glen de Boeck zeg
Als ze bewegen zien die shirtjes van dinamo er best mooi uit ja.quote:
Zag er van PSV toch ook uit na de 7-1?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Ajax is na een mooie 4-0 overwinning tegen Roda JC wel gewend aan oogstrelend voetbal.
Trucjes,pannas allesss
Nee niet blindquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef On het volgende:
Dat wordt natuurlijke een rode. Zet dan Blind er maar in, of kan je beter nog 10 man hebben?
Die Blind schijnt als CV niet zo slecht te zijn tochquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef On het volgende:
Dat wordt natuurlijke een rode. Zet dan Blind er maar in, of kan je beter nog 10 man hebben?
zeldzaamquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef TheArt het volgende:
Vandaag is het Vurnon die dramatisch begint.
Bij 10 man scoren ze sneller, zie AZ en Feyenoordquote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef On het volgende:
Het is wat met de anti'squote:Op woensdag 2 november 2011 20:52 schreef TheArt het volgende:
Vandaag is het Vurnon die dramatisch begint.
alle andere wedstrijden of alleen real?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is akkoord dat de tussenstand van de andere wedstrijd in de poule hier geplaatst wordt maar wel in spoiler tags
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is akkoord dat de tussenstand van de andere wedstrijd in de poule hier geplaatst wordt maar wel in spoiler tags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen Real. Andere is het algemene CL topic voorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alle andere wedstrijden of alleen real?
Even testen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Even testen.
Tussenstand Lyon - Real:Hihi die is nog niet gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Even testen.
Tussenstand Lyon - Real:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat zit je alleen maar negatieve punten te zoeken zeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef gniffie het volgende:
Stop eens met het opbouwen via de backs godver
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat zit je alleen maar negatieve punten te zoeken zeg.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]Hoe doe je datSPOILER: Tussenstand Lyon - RealOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
1 | [spoiler="Tussenstand Lyon - Real"]Zo ziet het er veel toffer uit[/spoiler] |
Doe eens rustigquote:Op woensdag 2 november 2011 20:57 schreef gniffie het volgende:
Stop eens met het opbouwen via de backs godver
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: okOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |