Vueling bekeken? Die heeft vrij goedkope vluchten en wij waren rond 19.00 weer in NL.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
Ik wil graag een ticket vanaf Barcelona die eind van de middag aankomt in Nederland en dan zondag ergens ook eind van de middag weer terug gehad (of iets eerder aankomen en iets later weg)
Zou dat onder de 70 euro kunnen? Nee zeker(qfly vond niets)
Goedkoop betekent vaak dat je flexibel moet zijn met je eisen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:12 schreef Probability het volgende:
Ik wil graag een ticket vanaf Barcelona die eind van de middag aankomt in Nederland en dan zondag ergens ook eind van de middag weer terug gehad (of iets eerder aankomen en iets later weg)
Zou dat onder de 70 euro kunnen? Nee zeker(qfly vond niets)
Contradictio in lijstio!quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: kwark
T: appel
L: 2 flinke eigengebakken boterhammen, 1x kaas, 1x appelstroop
T: grapefruit
D: erwtensoep (uit blik, ik ben het he)
Okee, broodbakmachine-gebakken boterhammen.quote:
*Mental image van rondhuppelende rookworsten*quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef Mini. het volgende:
Erwtensoep, dat wil ik ook weer eens.
Vorige week magere scharrelrookworst gekocht bij AH, in theorie dubbel verantwoord dus ik hoop dat hij lekker is.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:59 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bij mij op school kreeg je van sommige docenten sowieso snoepjes als je een gesprek met ze had, hoe is dit dan zo anders? Het is niet iets dat alle mentoren *moeten* doen, maar als je weet dat iemand iets moeilijks meemaakt en je hebt de neiging om iets liefs te doen (zoals deze mentor blijkbaar), dan moet je je toch niet in hoeven houden omdat een of andere drama queen dan gaat zeuren dat ze ook een plak cake wil? Dat vind ik echt de omgekeerde wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Op date met de mini-fluiterquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O: havermoutpapje
L: sandwich BLT van de AH to go, zakje wortel
T: stukje speculaasbrok
D: iets met een gehaktbal
Weinig eetlust door de hoofdpijn, hopelijk morgen beter! En nu heb ik Perruche gedumptWaar gaat dat heen...
Ondanks dat we hier te maken hebben met een beauty connaisseur in een flitsende wagen, gok ik niet dat mister Anna dat kan waarderenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]Tja, dat is inderdaad lullig voor dat meisje. Maar dit was toch in een 1 op 1-gesprek tussen de mentor en MarMar's dochter? Dan vind ik niet dat je het er bij andere kinderen in wrijft of wat dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd trouwens dat jij als VVD'er mij als SP'er erop wijst dat je niet in ideale situaties moet denken maar je gedrag moet aanpassen aan die uitzondering voor wie het lullig uitpakt.
Know that while you sleep
Everything has changed
Maar hij heeft mij aangestoken met griep-verschijnselen, dus tsja.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ondanks dat we hier te maken hebben met een beauty connaisseur in een flitsende wagen, gok ik niet dat mister Anna dat kan waarderen
Dan moet de mister van anna in actie komen!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ondanks dat we hier te maken hebben met een beauty connaisseur in een flitsende wagen, gok ik niet dat mister Anna dat kan waarderen
Eens. Maar als het niet wordt doorgegeven aan de school is het erg moeilijk om ernaar te handelen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef loveli het volgende:
Vaiz, klotesituatie. Maar dat moet niet betekenen dat de mentor niets had moeten doen voor die ander. Je kunt niet handelen naar iets wat je niet weet en zo te lezen was de situatie waar jij naar verwijst geen ding waar een mentor zich mee bezig had moeten houden, maar een job voor professionals.
Op school vond ik het juist best leuk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:07 schreef loveli het volgende:
Oh ja, ik had ook een kut-schooltijd, maar geen chocomelk en kaartjes voor mij. So be it, life ain't fair en ik ben best aardig opgedroogd.
Oh, ga je dan al naar sunny Egypte?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:09 schreef Perruche het volgende:
Beterschap annaen dat duurt ons bootcamp avondtuur nog even, aangezien ik volgende week op vakantie ga...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |