abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103781862
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:34 schreef Ireyon het volgende:

[..]

En wat maakt jou dé persoon om anderen te vertellen hoe ze met hun verdriet om moeten gaan?

[..]

Je bent een ongelofelijke kneus vosss. Je begrijpt er niks van. Dat geeft niet, ik snapte ook pas na ruim 7 maanden chemotherapie hoe en waarom mensen er op bepaalde manieren mee omgaan, maar 't zou in jouw geval verstandig zijn om niet zo grof en hard te schreeuwen over dingen die je niet begrijpt.
En hoe weet jij dat hij het niet begrijpt? Ken jij hem?

Over vooroordelen gesproken!
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  maandag 31 oktober 2011 @ 12:46:23 #77
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_103781865
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:44 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Smaakvolle reclamecampagne dan...
Helemaal hip, viral marketing.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_103781897
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Man kijk die blog eens. Hoe schreeuwerig om aandacht wil je het hebben? :X
En wat is precies jouw probleem daarmee? Jij denkt dat ouders van wie hun 10-jarige dochter overlijdt het eigenlijk allemaal om de aandacht te doen is?
Oh, and that's a bad miss!
pi_103781933
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:47 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

En wat is precies jouw probleem daarmee? Jij denkt dat ouders van wie hun 10-jarige dochter overlijdt het eigenlijk allemaal om de aandacht te doen is?
Ik heb er verder geen probleem mee; ik zeg alleen maar dat het een schreeuw om aandacht is en meer kan ik er echt niet van maken.

Als het puur voor hunzelf of familie was dan schreven ze het wel in een dagboek. Me dunkt.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103781953
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:42 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik geef puur mijn mening, mag dat? Ik geloof dat dat nog steeds toegestaan is in de wereld. Ik vind dat mensen de social media er niet bij zouden betrekken om hun verdriet te verwerken, omdat ik denk dat het uiteindelijk niet zal helpen. Slechts mijn gedachten.
Elk mens verwerkt verdriet op z'n eigen manier. Ik ben ook niet van het uitbundig delen van leed met vreemden, maar als deze ouders zich ook maar een beetje 'beter' voelen omdat hun dochter Trending Topic is geweest, dan gun ik ze dat van harte.

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:46 schreef Brennie het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat hij het niet begrijpt? Ken jij hem?

Over vooroordelen gesproken!
Aan zijn posts is overduidelijk te zien dat hij niet zo intens met kanker is geconfronteerd, zo iemand zou er niet eens aan durven denken om dit 'walgelijke aandachtstrekkerij' te noemen.
pi_103782016
Wanneer is de stille tocht? :')
Nieuw is niet altijd beter.
pi_103782022
Het walgelijke hier is iemand die er trots op is mensen die net hun dochter verloren hebben te beschuldigen van "walgelijke aandachttrekkerij", en voet bij stuk houdt nadat ie er achter gekomen is dat het hele twitter-gebeuren niet eens bij die ouders vandaan kwam.
pi_103782047
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb er verder geen probleem mee; ik zeg alleen maar dat het een schreeuw om aandacht is en meer kan ik er echt niet van maken.

Als het puur voor hunzelf of familie was dan schreven ze het wel in een dagboek. Me dunkt.

:)
Tja, ik weet niet hoe mijn reactie zou zijn in zo'n situatie. Wellicht is het een bijzondere manier, maar ik kan het ze niet echt kwalijk nemen gezien hetgeen ze meegemaakt hebben en nu meemaken. Walgelijk vind ik het zeker niet.
pi_103782053
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb er verder geen probleem mee
Waar maak je je dan druk om met je 'walgelijk', kotssmilies, etc? Of moest je even tegen je internetvriendjes laten zien hoe stoer je wel niet kunt zijn op teh interwebz? Hoe afgestompt, verzuurd en asociaal je al wel niet bent geworden? Want je weet het, medeleven is voor homo's, right!|
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_103782097
quote:
Aan zijn posts is overduidelijk te zien dat hij niet zo intens met kanker is geconfronteerd, zo iemand zou er niet eens aan durven denken om dit 'walgelijke aandachtstrekkerij' te noemen.
Jij hebt de mensenkennis van een emmer stront. Zoveel is wel duidelijk.

Voor de duidelijkheid, ik heb kanker in mijn directe omgeving meermaals meegemaakt.
En nog steeds walg ik van de aandachttrekkerij ja. So fucking shoot me :)
vosss is de naam,
pi_103782145
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef vosss het volgende:

Voor de duidelijkheid, ik heb kanker in mijn directe omgeving meermaals meegemaakt.
Haha, echt niet, dat zeg je nu maar om oprecht over te komen en aandacht te trekken! Walgelijk vosss, dat je nu net doet of je dierbaren aan kanker bent verloren alleen om je gelijk te halen... echt walgelijk!

:r.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_103782180
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Haha, echt niet, dat zeg je nu maar om oprecht over te komen en aandacht te trekken! Walgelijk vosss, dat je nu net doet of je dierbaren aan kanker bent verloren alleen om je gelijk te halen... echt walgelijk!

:r.
:')
vosss is de naam,
pi_103782225
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:55 schreef vosss het volgende:

[..]

:')
Mooi is dat he, beetje trollen op internet. Desnoods over de rug van een 10 jarig meisje dat nog geen 24 uur geleden aan kanker is overleden! Jij baas!
pi_103782269
quote:
14s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:57 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mooi is dat he, beetje trollen op internet. Desnoods over de rug van een 10 jarig meisje dat nog geen 24 uur geleden aan kanker is overleden! Jij baas!
Ik loop niet te trollen. Ik zeg alleen dat ik het niet geloof dat een 10 jarige als laatste wens heeft om trending op twitter te zijn en dat ik het aandachttrekkerij vind.

Maargoed, ik ga wat nuttigs doen, het leven is te kort om te vergooien, wie weet ben ik wel de volgende :+
vosss is de naam,
pi_103782271
Wat een walgelijk topic eigenlijk naar aanleiding van Diederik Smit die het nodig vindt om even een oneliner te plaatsen over moreel verval.

Over schreeuwen naar aandacht gesproken!
pi_103782299
quote:
3s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef vosss het volgende:

En nog steeds walg ik van de aandachttrekkerij ja. So fucking shoot me :)
De toevoeging 'niet zo intens' staat er niet voor niks en zoals ik al zei kostte het mij ook 7 maanden om te begrijpen. Ik kan het je dan ook niet kwalijk nemen dat je het niet begrijpt, maar pretendeer dan ook niet dat wel te doen en al helemaal niet met zulke ondoordachte verwoordingen.
pi_103782372
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik loop niet te trollen.
Hou toch op joh. Heb dan op zijn minst de ballen om toe te geven dat je maar wat loopt te blaten - nogmaals, over de rug van... - om je internet spierballen te laten zien. We lopen hier allebei al wat jaartjes mee en je doét niet anders. Alleen ben je nog te laf het toe te geven ook, dat is het ergste.
pi_103782388
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Elk mens verwerkt verdriet op z'n eigen manier. Ik ben ook niet van het uitbundig delen van leed met vreemden, maar als deze ouders zich ook maar een beetje 'beter' voelen omdat hun dochter Trending Topic is geweest, dan gun ik ze dat van harte.

Dus jij denkt eigenlijk ook dat de ouders dit 'opgezet' kunnen hebben (i.p.v. dat het de wens van het meisje was)?
Het kan best zijn dat het hun helpt bij de verwerking, maar ik kan het niet begrijpen.
quote:
Vosss is vaak wat ongenuanceerd en bot, maar zeker niet harteloos.
Ik zou het geen walgelijke aandachtstrekkerij noemen wat die ouders doen, maar alle berichten die je op het internet plaatst (of het nu Facebook, Twitter, Fok of whatever is) is natuurlijk een vorm van aandacht vragen.
Of dat perse fout is, nee! Heeft het zin en is het altijd maar begrijpelijk... in mijn ogen niet.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_103782498
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Brennie het volgende:
Heeft het zin en is het altijd maar begrijpelijk... in mijn ogen niet.
Wat bedoel je hier met 'zin'?
pi_103782535
ik heb niet alles gelezen, enkel de op.

wanneer je kind zo vreselijk ziek is en je weet dat de dood zo dichtbij is, dan zijn het juist de kleine 'eigen' dingen die je dan een beetje kunnen troosten. inh dit geval was het een wens van dat gezin om trending te worden op twitter. nou ja. als zij daar een beetje troost uit kunnen halen is dat hun goed recht.

overigens zie ik ook wel waarom zoiets zo'n troost kan zijn: "zie! ik/mijn kind was er! ik bestond, en nu is dat voor altijd zichtbaar".
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103782556
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier met 'zin'?
Volgens sommige mensen hebben dingen pas 'zin' als ze geld opbrengen ofzo.

Dat ouders zoiets stoms als steun of troost kunnen putten uit het feit dat er mensen aandacht hebben voor hun verdriet, nee, dat kunnen we ons niet voorstellen natuurlijk en is per definitie zinloos!
pi_103782571
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hou toch op joh. Heb dan op zijn minst de ballen om toe te geven dat je maar wat loopt te blaten - nogmaals, over de rug van... - om je internet spierballen te laten zien. We lopen hier allebei al wat jaartjes mee en je doét niet anders. Alleen ben je nog te laf het toe te geven ook, dat is het ergste.
Hee Jarno, ben jij de 'oldie' Jarno die ik nog ken uit de periode 2003-2005 (op Fok)?
Het eerste wat me bij jouw naam te binnen schiet is geëtter en getroll, dus zeg jij nou niks man. :)

Goed... ik ga offtopic, excuus.
pi_103782615
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 12:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik loop niet te trollen. Ik zeg alleen dat ik het niet geloof dat een 10 jarige als laatste wens heeft om trending op twitter te zijn en dat ik het aandachttrekkerij vind.

Maargoed, ik ga wat nuttigs doen, het leven is te kort om te vergooien, wie weet ben ik wel de volgende :+
weet je wel hoe eenzaam je eigenlijk bent (als gezin. zowel als individu die deel uitmaakt van het gezin, als de zieke in kwestie) wanneer je zo ziek bent, danwel waakt bij de zieke? ik kan me prima voorstellen dat een 10 jarige die zo ziek is het helemaal de bom vindt dat iedereen haar hoort, ook al is ze er zelf niet meer (alhoewel ik me bij dat laatste dan wel weer afvraag of ze dat ten volle beseft heeft ;( )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103782663
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen hebben dingen pas 'zin' als ze geld opbrengen ofzo.

Dat ouders zoiets stoms als steun of troost kunnen putten uit het feit dat er mensen aandacht hebben voor hun verdriet, nee, dat kunnen we ons niet voorstellen natuurlijk en is per definitie zinloos!
Daarom begrijp ik ook niet wat er met 'zin' bedoeld wordt.
pi_103782709
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 13:08 schreef Brennie het volgende:

[..]

Hee Jarno, ben jij de 'oldie' Jarno die ik nog ken uit de periode 2003-2005 (op Fok)?
Het eerste wat me bij jouw naam te binnen schiet is geëtter en getroll, dus zeg jij nou niks man. :)
Ik zeg wel wat, zeg me niet niks te zeggen, ten eerste wat dat voornamelijk in ONZ, ten tweede ben ik niet zo laf als al die 'bazen' in dit topic om een keer toe te geven dat het puur om te trollen was en ten derde nooit, of nimmer, of de rug van iemand... Maar wel bedankt voor het herinneren ;).

Dat, en offtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')