En hoe weet jij dat hij het niet begrijpt? Ken jij hem?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En wat maakt jou dé persoon om anderen te vertellen hoe ze met hun verdriet om moeten gaan?
[..]
Je bent een ongelofelijke kneus vosss. Je begrijpt er niks van. Dat geeft niet, ik snapte ook pas na ruim 7 maanden chemotherapie hoe en waarom mensen er op bepaalde manieren mee omgaan, maar 't zou in jouw geval verstandig zijn om niet zo grof en hard te schreeuwen over dingen die je niet begrijpt.
Helemaal hip, viral marketing.quote:
En wat is precies jouw probleem daarmee? Jij denkt dat ouders van wie hun 10-jarige dochter overlijdt het eigenlijk allemaal om de aandacht te doen is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Man kijk die blog eens. Hoe schreeuwerig om aandacht wil je het hebben?
Ik heb er verder geen probleem mee; ik zeg alleen maar dat het een schreeuw om aandacht is en meer kan ik er echt niet van maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:47 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En wat is precies jouw probleem daarmee? Jij denkt dat ouders van wie hun 10-jarige dochter overlijdt het eigenlijk allemaal om de aandacht te doen is?
Elk mens verwerkt verdriet op z'n eigen manier. Ik ben ook niet van het uitbundig delen van leed met vreemden, maar als deze ouders zich ook maar een beetje 'beter' voelen omdat hun dochter Trending Topic is geweest, dan gun ik ze dat van harte.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:42 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik geef puur mijn mening, mag dat? Ik geloof dat dat nog steeds toegestaan is in de wereld. Ik vind dat mensen de social media er niet bij zouden betrekken om hun verdriet te verwerken, omdat ik denk dat het uiteindelijk niet zal helpen. Slechts mijn gedachten.
Aan zijn posts is overduidelijk te zien dat hij niet zo intens met kanker is geconfronteerd, zo iemand zou er niet eens aan durven denken om dit 'walgelijke aandachtstrekkerij' te noemen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat hij het niet begrijpt? Ken jij hem?
Over vooroordelen gesproken!
Tja, ik weet niet hoe mijn reactie zou zijn in zo'n situatie. Wellicht is het een bijzondere manier, maar ik kan het ze niet echt kwalijk nemen gezien hetgeen ze meegemaakt hebben en nu meemaken. Walgelijk vind ik het zeker niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen probleem mee; ik zeg alleen maar dat het een schreeuw om aandacht is en meer kan ik er echt niet van maken.
Als het puur voor hunzelf of familie was dan schreven ze het wel in een dagboek. Me dunkt.
Waar maak je je dan druk om met je 'walgelijk', kotssmilies, etc? Of moest je even tegen je internetvriendjes laten zien hoe stoer je wel niet kunt zijn op teh interwebz? Hoe afgestompt, verzuurd en asociaal je al wel niet bent geworden? Want je weet het, medeleven is voor homo's, right!|quote:
Jij hebt de mensenkennis van een emmer stront. Zoveel is wel duidelijk.quote:Aan zijn posts is overduidelijk te zien dat hij niet zo intens met kanker is geconfronteerd, zo iemand zou er niet eens aan durven denken om dit 'walgelijke aandachtstrekkerij' te noemen.
Haha, echt niet, dat zeg je nu maar om oprecht over te komen en aandacht te trekken! Walgelijk vosss, dat je nu net doet of je dierbaren aan kanker bent verloren alleen om je gelijk te halen... echt walgelijk!quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef vosss het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb kanker in mijn directe omgeving meermaals meegemaakt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Haha, echt niet, dat zeg je nu maar om oprecht over te komen en aandacht te trekken! Walgelijk vosss, dat je nu net doet of je dierbaren aan kanker bent verloren alleen om je gelijk te halen... echt walgelijk!.
Mooi is dat he, beetje trollen op internet. Desnoods over de rug van een 10 jarig meisje dat nog geen 24 uur geleden aan kanker is overleden! Jij baas!quote:
Ik loop niet te trollen. Ik zeg alleen dat ik het niet geloof dat een 10 jarige als laatste wens heeft om trending op twitter te zijn en dat ik het aandachttrekkerij vind.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mooi is dat he, beetje trollen op internet. Desnoods over de rug van een 10 jarig meisje dat nog geen 24 uur geleden aan kanker is overleden! Jij baas!
De toevoeging 'niet zo intens' staat er niet voor niks en zoals ik al zei kostte het mij ook 7 maanden om te begrijpen. Ik kan het je dan ook niet kwalijk nemen dat je het niet begrijpt, maar pretendeer dan ook niet dat wel te doen en al helemaal niet met zulke ondoordachte verwoordingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:53 schreef vosss het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik heb kanker in mijn directe omgeving meermaals meegemaakt.
En nog steeds walg ik van de aandachttrekkerij ja. So fucking shoot me
Hou toch op joh. Heb dan op zijn minst de ballen om toe te geven dat je maar wat loopt te blaten - nogmaals, over de rug van... - om je internet spierballen te laten zien. We lopen hier allebei al wat jaartjes mee en je doét niet anders. Alleen ben je nog te laf het toe te geven ook, dat is het ergste.quote:
Dus jij denkt eigenlijk ook dat de ouders dit 'opgezet' kunnen hebben (i.p.v. dat het de wens van het meisje was)?quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:49 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Elk mens verwerkt verdriet op z'n eigen manier. Ik ben ook niet van het uitbundig delen van leed met vreemden, maar als deze ouders zich ook maar een beetje 'beter' voelen omdat hun dochter Trending Topic is geweest, dan gun ik ze dat van harte.
Vosss is vaak wat ongenuanceerd en bot, maar zeker niet harteloos.quote:Aan zijn posts is overduidelijk te zien dat hij niet zo intens met kanker is geconfronteerd, zo iemand zou er niet eens aan durven denken om dit 'walgelijke aandachtstrekkerij' te noemen.
Wat bedoel je hier met 'zin'?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef Brennie het volgende:
Heeft het zin en is het altijd maar begrijpelijk... in mijn ogen niet.
Volgens sommige mensen hebben dingen pas 'zin' als ze geld opbrengen ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:05 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier met 'zin'?
Hee Jarno, ben jij de 'oldie' Jarno die ik nog ken uit de periode 2003-2005 (op Fok)?quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Heb dan op zijn minst de ballen om toe te geven dat je maar wat loopt te blaten - nogmaals, over de rug van... - om je internet spierballen te laten zien. We lopen hier allebei al wat jaartjes mee en je doét niet anders. Alleen ben je nog te laf het toe te geven ook, dat is het ergste.
weet je wel hoe eenzaam je eigenlijk bent (als gezin. zowel als individu die deel uitmaakt van het gezin, als de zieke in kwestie) wanneer je zo ziek bent, danwel waakt bij de zieke? ik kan me prima voorstellen dat een 10 jarige die zo ziek is het helemaal de bom vindt dat iedereen haar hoort, ook al is ze er zelf niet meer (alhoewel ik me bij dat laatste dan wel weer afvraag of ze dat ten volle beseft heeftquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik loop niet te trollen. Ik zeg alleen dat ik het niet geloof dat een 10 jarige als laatste wens heeft om trending op twitter te zijn en dat ik het aandachttrekkerij vind.
Maargoed, ik ga wat nuttigs doen, het leven is te kort om te vergooien, wie weet ben ik wel de volgende
Daarom begrijp ik ook niet wat er met 'zin' bedoeld wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen hebben dingen pas 'zin' als ze geld opbrengen ofzo.
Dat ouders zoiets stoms als steun of troost kunnen putten uit het feit dat er mensen aandacht hebben voor hun verdriet, nee, dat kunnen we ons niet voorstellen natuurlijk en is per definitie zinloos!
Ik zeg wel wat, zeg me niet niks te zeggen, ten eerste wat dat voornamelijk in ONZ, ten tweede ben ik niet zo laf als al die 'bazen' in dit topic om een keer toe te geven dat het puur om te trollen was en ten derde nooit, of nimmer, of de rug van iemand... Maar wel bedankt voor het herinnerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hee Jarno, ben jij de 'oldie' Jarno die ik nog ken uit de periode 2003-2005 (op Fok)?
Het eerste wat me bij jouw naam te binnen schiet is geëtter en getroll, dus zeg jij nou niks man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |