Sorry, niet gelezen. Excuus!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Uit de OP
Wil je niet zelf jureren maar een POLL maken zodat iedereen kan stemmen, dan geef je dat vooraf aan en hoeveel (inhoudelijke humor onderschrift) reacties later je die op gaat stellen, minimum is 10 reacties. zijn die er niet dan telt de eerste regel, uiterlijk 12 uur na plaatsen uitslag geven.
Geeft niks, overkomt mij ook wel eens.quote:
Goed idee, kan je makkelijk, ja dat kan nog, stelt niks voor:quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:52 schreef Sayex het volgende:
Ineens heb je het, je wordt conducteur!
PS FTS, maak er maar een pol van als dat nog kan?
Zo, wat een opkomst. zal wel een goede pol maker zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:25 schreef fokthesystem het volgende:
23 stemmen al, zeer kort na aanmaken poll, en dat voor slechts "4" deelnemers waarvan 1 te laat (voor boze appel en de stemmende lezer(s) is dat te moeilijk ) ??? )
Zeker, goed gedaan!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:34 schreef Sayex het volgende:
Zo, wat een opkomst. zal wel een goede pol maker zijn geweest.
Vind het prima zo. ik doe hem wel verwijderen. FTS wint!quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeker, goed gedaan!en ik had hier en in de pol SC ff een oproep gedaan:
Verzin een leuk onderschrift #17! Get the picture
Tot hoe laat wil je de poll vandaag open houden?
Die van mij is in bold, dat maakt het sowieso grappiger.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:
Een beetje voortborduren op mijn goede grap
Hoezo zes vingers?quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:49 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hij heeft er 2.(Handen, waarvan 1 niet in zicht op de foto, en dus 6 vingers) hint voor een volgende maal, iets van: "de hand hier in beeld" enz. )
Van een gebaar krijgt iemand niet meer vingers.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:51 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hand : duim, vinger vinger vinger, pink.
Hang Loose op Hawaï
hang loose
Eén van de vrolijkste gebaren en zeer actueel gemaakt door de Amerikaanse president Obama. De oorsprong van dit gebaar ligt dan ook op het zonnige Hawaï, de geboortegrond van de president. Duim en pink gestrekt naar opzij en drie vingers naar voren gebogen. Met die hand maak je een soort heen en weer gaande zwaaiende beweging. Het gebaar wordt ook wel het shaka-gebaar genoemd of kortweg Aloha.
[ afbeelding ]
Het is een vriendelijk groetend gebaar en wordt op de eilanden gewaardeerd. Het heeft afhankelijk van de situatie enkele nuances. Tot ziens, het ga je goed, hallo, leuk je te zien, ik heb een geweldige tijd. Altijd te gebruiken, behalve natuurlijk wanneer je iemand niet zo aardig vindt. Het gebaar zou oorspronkelijk door de Spanjaarden geïntroduceerd zijn als een uitnodiging voor een borrel. De beweging was dan geen zwaaiende, maar de duim ging naar de mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |