Zou eens best goed kunnen maar het zou kunnen dat ik dat ook ken. Ik neem aan dat iedereen zijn eigen smaakpapillen heeft en zo zelf conclusies kan trekken of ene sambal pittig is en andere niet. Laat het nou net zo zijn dat ik alle soorten sambal pittig vind. Dus beetje vreemd van hem om mij op die manier aan te vallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zo te horen heeft juist hij al wat van de wereld gezien, hij kent immers verschillende soorten sambal.
Ik neem aan dat hij ook benen heeft en buiten kan komen en een leven te krijgen. Betekent niet dat hij dat gedaan heeft. Het verbaast mij wel dat je alle soorten sambal geproefd hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou eens best goed kunnen maar het zou kunnen dat ik dat ook ken. Ik neem aan dat iedereen zijn eigen smaakpapillen heeft en zo zelf conclusies kan trekken of ene sambal pittig is en andere niet. Laat het nou net zo zijn dat ik alle soorten sambal pittig vind. Dus beetje vreemd van hem om mij op die manier aan te vallen.
Ik zeg niet dat ik dat gedaan heb, ik zeg dat het zou kunnen. Maar hij gaat vanuit van niet en dat vind ik onlogisch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ook benen heeft en buiten kan komen en een leven te krijgen. Betekent niet dat hij dat gedaan heeft. Het verbaast mij wel dat je alle soorten sambal geproefd hebt.
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:
quote:
ontzettend lelijkquote:
je kop is lelijkquote:
kreeg toch enkel positieve reacties in mn DMquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Zegt babyface met sigaretje in zijn mond![]()
kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |