Moet je ook beetje mengen met het voedsel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
je hele bek in brand als je al een klein schepje sambal op doet
Kapsalon hoort ook sambal bij jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Kaasrol het volgende:
Jullie zijn gewoon niks gewend. Watjes.
Kapsalon met extra sambal![]()
![]()
![]()
JIJ ZUIPT WIJN WAT IS DEZENquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
Maar goed dat ik m'n buikje zo lekker rond heb gegeten op werk (en gevuld met bier en rosé). Anders zat ik nu te lekkerbekken.
Je doet je naam wel eer aan.quote:
Macht der vrouwelijk geslacht. Kreeg laatste slokje wijn van een collega van mequote:
Jaja, zeg je nu om jezelf in te dekken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Macht der vrouwelijk geslacht. Kreeg laatste slokje wijn van een collega van me. Gelukkig had ik bier om het weg te spoelen.
Ik heb ze vaak genoeg op, het is echt zoiets wat je echt niet meer kan zien na een tijdje.quote:
Wat. Dat ik het lekker zou vinden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jaja, zeg je nu om jezelf in te dekken.
Dat moet je leren drinken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat. Dat ik het lekker zou vinden?
Was niet te beffen op z'n zachtst gezegd.
Iedere dag kapsalondag. Niks mis mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb ze vaak genoeg op, het is echt zoiets wat je echt niet meer kan zien na een tijdje.
Dan was vandaag les 1. Niet met succes.quote:
Mwah, na een week zal ik er wel eventjes genoeg van hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iedere dag kapsalondag. Niks mis mee.
Alcohol is alcohol.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat. Dat ik het lekker zou vinden?
Was niet te beffen op z'n zachtst gezegd.
Dat heb ik wel met zoete witte wijn na flink wat bier.quote:
je bedoelt: JIJ ZUIPT ROSÉ WAT IS DEZENquote:
Voor de goede orde: was maar een slokje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je bedoelt: JIJ ZUIPT ROSÉ WAT IS DEZEN
Ik ben bang dat deze constatering de orde niet minder verstoort.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Voor de goede orde: was maar een slokje.
Spijtigquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik ben bang dat deze constatering de orde niet minder verstoort.
... denken dat alle sambal pikant is of dat per definitie behoort te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
je hele bek in brand als je al een klein schepje sambal op doet
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:46 schreef RinaOki het volgende:
Zeggen dat een "sambal" vies is, is als zeggen dat "fruit" vies is; of "groente", "soep", of "nootjjes". Duidelijk hebben we hier weer te maken met niet enkel een culinair nitwit, maar ook nog eens een taalkundig nitwit...![]()
Het is wel duidelijk dat je totaal geen benul hebt wat sambal eigenlijk inhoudt; dat je niet eens bekend bent met het feit dat er vrijwel eindeloze soorten/varianten van sambal bestaan. Maar natuurlijk wel een totaal ongefundeerde, onmogelijke, duidelijk uitgesproken faal-mening hebben. Je hebt er hoogstwaarschijnlijk een geprobeerd (typerende waarschijnlijk Conimex Sambal Oelek uit zo'n gaar potje), hooguit twee. Allereerst is dat Conimex-spul nonsens en verre van authentiek. Ten tweede behoort goede sambal vers te zijn en is die troep uit potjes bij voorbaat al faal. Ten derde zijn er zo ontzettend veel soorten/varianten sambal dat je ze onmogelijk allemaal vies kunt vinden bevooroordelen. Je spreekt terwijl je niet eens weet waar je het over hebt.![]()
![]()
Meningen van onwetende lui...... ARGH.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:03 schreef RinaOki het volgende:
[..]
... denken dat alle sambal pikant is of per definitie behoort te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je bedoelt: JIJ ZUIPT ROSÉ WAT IS DEZEN
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:46 schreef RinaOki het volgende:
Zeggen dat een "sambal" vies is, is als zeggen dat "fruit" vies is; of "groente", "soep", of "nootjes". Duidelijk hebben we hier weer te maken met niet enkel een culinair nitwit, maar ook nog eens een taalkundig nitwit...![]()
Het is wel duidelijk dat je totaal geen benul hebt van wat sambal eigenlijk inhoudt; dat je niet eens bekend bent met het feit dat er vrijwel eindeloze soorten/varianten van sambal bestaan. Maar natuurlijk wel een totaal ongefundeerde, onmogelijke, duidelijk uitgesproken faal-mening hebben. Je hebt er hoogstwaarschijnlijk een geprobeerd (typerende waarschijnlijk Conimex Sambal Oelek uit zo'n gaar potje), hooguit twee. Allereerst is dat Conimex-spul nonsens en verre van authentiek. Ten tweede behoort goede sambal vers te zijn en is die troep uit potjes bij voorbaat al faal. Ten derde zijn er zo ontzettend veel soorten/varianten sambal dat je ze onmogelijk allemaal vies kunt vinden bevooroordelen. Je spreekt terwijl je niet eens weet waar je het over hebt.![]()
![]()
Get a life.quote:Op maandag 31 oktober 2011 03:03 schreef RinaOki het volgende:
[..]
... denken dat alle sambal pikant is of dat per definitie behoort te zijn
Och och och, wat zijn sambals als dapur of padang toch pikant zeg!![]()
Zo te horen heeft juist hij al wat van de wereld gezien, hij kent immers verschillende soorten sambal.quote:
Hij?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zo te horen heeft juist hij al wat van de wereld gezien, hij kent immers verschillende soorten sambal.
Zou eens best goed kunnen maar het zou kunnen dat ik dat ook ken. Ik neem aan dat iedereen zijn eigen smaakpapillen heeft en zo zelf conclusies kan trekken of ene sambal pittig is en andere niet. Laat het nou net zo zijn dat ik alle soorten sambal pittig vind. Dus beetje vreemd van hem om mij op die manier aan te vallen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zo te horen heeft juist hij al wat van de wereld gezien, hij kent immers verschillende soorten sambal.
Ik neem aan dat hij ook benen heeft en buiten kan komen en een leven te krijgen. Betekent niet dat hij dat gedaan heeft. Het verbaast mij wel dat je alle soorten sambal geproefd hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou eens best goed kunnen maar het zou kunnen dat ik dat ook ken. Ik neem aan dat iedereen zijn eigen smaakpapillen heeft en zo zelf conclusies kan trekken of ene sambal pittig is en andere niet. Laat het nou net zo zijn dat ik alle soorten sambal pittig vind. Dus beetje vreemd van hem om mij op die manier aan te vallen.
Ik zeg niet dat ik dat gedaan heb, ik zeg dat het zou kunnen. Maar hij gaat vanuit van niet en dat vind ik onlogisch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:50 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij ook benen heeft en buiten kan komen en een leven te krijgen. Betekent niet dat hij dat gedaan heeft. Het verbaast mij wel dat je alle soorten sambal geproefd hebt.
Er zijn geen vrouwen op het internet.quote:
quote:
ontzettend lelijkquote:
je kop is lelijkquote:
kreeg toch enkel positieve reacties in mn DMquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:47 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Zegt babyface met sigaretje in zijn mond![]()
kloptquote:
Zo'n uiteenzettingquote:Op maandag 31 oktober 2011 02:46 schreef RinaOki het volgende:
Zeggen dat een "sambal" vies is, is als zeggen dat "fruit" vies is; of "groente", "soep", of "nootjes". Duidelijk hebben we hier weer te maken met niet enkel een culinair nitwit, maar ook nog eens een taalkundig nitwit...![]()
Het is wel duidelijk dat je totaal geen benul hebt van wat sambal eigenlijk inhoudt; dat je niet eens bekend bent met het feit dat er vrijwel eindeloze soorten/varianten van sambal bestaan. Maar natuurlijk wel een totaal ongefundeerde, onmogelijke, duidelijk uitgesproken faal-mening hebben. Je hebt er hoogstwaarschijnlijk een geprobeerd (typerende waarschijnlijk Conimex Sambal Oelek uit zo'n gaar potje), hooguit twee. Allereerst is dat Conimex-spul nonsens en verre van authentiek. Ten tweede behoort goede sambal vers te zijn en is die troep uit potjes bij voorbaat al faal. Ten derde zijn er zo ontzettend veel soorten/varianten sambal dat je ze onmogelijk allemaal vies kunt vinden bevooroordelen. Je spreekt terwijl je niet eens weet waar je het over hebt.![]()
![]()
bazen epiloogquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Zo'n uiteenzetting. Op zo'n tijdstip
.
Ken hem/haar helemaal nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef leeell het volgende:
[..]
bazen epiloog
jammer dat het zo'n kut user is
stomme trollquote:
quote:normaliter niet
omdat fotomomentje voor ROO
quote:Wtf hoe oud ben je? 14???
quote:Wat een babyfaceje!
quote:Yeah Overal word je ook echt gewezen op je baby face hé.
quote:maar zie dat je van 1985 bent dat zou ik misschien niet zeggen op basis van die foto ja.
Ik neem al mijn woorden terug, allemaal positief, excuses.quote:Wanneer is die foto genomen? N.a.v. je FoBo constateer ik dat je 26 jaar bent, maar je ziet er op die foto uit als hooguit 14.
het is dat ik geen DM's openbaar mag maken, dan zie je de andere kantquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:56 schreef -Vega- het volgende:
Tsjaa,,, Post hier jezelf met een sigaret/sigaar.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik neem al mijn woorden terug, allemaal positief, excuses.
jij weet niet wat een grindtegelhoofd is gok ik zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Beetje jammer dan wel weer leeell, opmerkingen maken over iemand anders z'n hoofd en dan zelf zo'n grindtegel hebben.
neuh, geen behoefte aan ,quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef -Vega- het volgende:
Ja, je schrijft wel steeds over je 'kankervriending', maar ik denk niet dat iemand hier op Fok dat gelooft tenzij je een foto van jou en haar/hem post. Helaas, the world doesn't work that way my sun.
Niet iedereen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar even zonder gekheid, kunnen jullie niet iedereen in zijn/haar waarde laten? Iedereen is prachtig op zijn/haar manier.
precies, en toch voel je je aangevallen als ik het zeg?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:02 schreef -Vega- het volgende:
Niks hatelijk, je moet gewoon eerlijk zijn. Tegen jezelf en tegen andere. Wat maakt het uit dat je een grafkop hebt? Zolang jij maar goed voelt over jezelf is er toch niks mis...
jij dacht aan Korequote:
Ik ben weldegelijk mooi van binnen hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Moest lachen toen ik naar je foto keek
was luukie gebanned dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
-Vega- is trouwens luukieboy2, kan niet anders.
Geen idee, maar die heeft in ieder geval al wel vaker met een kutkloon hier zitten te posten.quote:
Gelukkig ook geen voor en achternaam groot op zn twitter neequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef leeell het volgende:
geen idee, gewoon username google, niets mis mee
geen persoonlijk gegevens of wat
Hij zet zijn twitter en YT niet op FOK!, dus jij bent nu in feite strafbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:13 schreef leeell het volgende:
policy is nog steeds; als je iets op FOK! zet mag de hele wereld het weten
strafbaar van wat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij zet zijn twitter en YT niet op FOK!, dus jij bent nu in feite strafbaar.
en dit mag wel ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:14 schreef Etsu het volgende:
Alex, kanker op met je edits en posts verwijderingen en blijf in ROO.
ik google alleen je username, niets mis meequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef -Vega- het volgende:
Leeell, kijk hier eens naar! http://www.goeievraag.nl/(...)nternet-zetten.52321
En jij plaatst de resultaten op FOK! waaronder zijn prive gegevens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik google alleen je username, niets mis mee
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ik google alleen je username, niets mis mee
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij plaatst de resultaten op FOK! waaronder zijn prive gegevens.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
Maar goed, ik heb dit al aangekaart bij de andere moderators, hopelijk handelen zij beter.
ik heb vol vertrouwen in mijn collega's voorderestquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
Maar goed, ik heb dit al aangekaart bij de andere moderators, hopelijk handelen zij beter.
ah, de erkenning is zoetquote:
klopt, was even bezig met hem netjes te resizenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha leeell ik zie je UI nu pas en dat is dat plaatje wat ik bij jou postte hihihaiahoaishoi.
vet hipsterding datquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:21 schreef leeell het volgende:
[..]
klopt, was even bezig met hem netjes te resizen
stiekem welquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef -Vega- het volgende:
Leeell, ik zie dat je het al verwijderd hebt. Goedzo, want dit is niet hoe een moderator zich moet gedragen.
Ik ben zelf ook moderator van een forum en daar zou dit al helemaal niet getolereerd worden.
die linkjes enkel verwijderd voor jou, Etsu probeert slechts zo zijn gram te halen omdat ie zich altijd beet laat nemenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef -Vega- het volgende:
Leeell, ik zie dat je het al verwijderd hebt. Goedzo, want dit is niet hoe een moderator zich moet gedragen.
Ik ben zelf ook moderator van een forum en daar zou dit al helemaal niet getolereerd worden.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
We gaan het even achter bespreken, komen er later vandaag op terug. Opmerkingen over leeell mogen achterwege blijven.
Ja baas.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
We gaan het even achter bespreken, komen er later vandaag op terug. Opmerkingen over leeell mogen achterwege blijven.
de anticipatie is werkelijk moordendquote:
Top, ik heb verder ook niks tegen Leeell.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:24 schreef GlowMouse het volgende:
Doe jij dat wel bij jouw vriendin?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef -Vega- het volgende:
Ja, je schrijft wel steeds over je 'vriending', maar ik denk niet dat iemand hier op Fok dat gelooft tenzij je een foto van jou en haar/hem post. Helaas, the world doesn't work that way my sun.
Ik praat ook niet over mijn vriendinquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe jij dat wel bij jouw vriendin?
Aardig.
Vriendje dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over mijn vriendin
Wel pics posten is juist ongeloofwaardig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:27 schreef -Vega- het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over mijn vriendin
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zo is dat ook gezegd straf me maar
billenkoek van janpiraatquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
zo is dat ook gezegd straf me maar
ik vind wel meer niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:31 schreef GlowMouse het volgende:
ik vind dat kleffe gedoe tussen kb en jp niks.
Klef doen op een forum sowiesoquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:31 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:31 schreef GlowMouse het volgende:
Dat kleffe goedje op je rechterhand elke avond is ook niks toch knulquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:31 schreef GlowMouse het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat kleffe goedje op je rechterhand elke avond is ook niks toch knul
kloptquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat kleffe goedje op je rechterhand elke avond is ook niks toch knul
het ging om het oeuvrequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik vind die drie smileys niet echt klef ofzo.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ik vind die drie smileys niet echt klef ofzo.
misschien gaat het beter na een nickchange Rellende_FOK!ker?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme, altijd als ik weg ben een rel.
Mwa deze was niet zo spectaculair hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godverdomme, altijd als ik weg ben een rel.
Ik heb deze rel wel ontketend, dus wat dat betreft is de nick zo slecht nog niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
misschien gaat het beter na een nickchange Rellende_FOK!ker?
Je bent 'rot' vergeten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:39 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
misschien gaat het beter na een nickchange Rellende_FOK!ker?
De vraag is of er geduld is om te wachten op een rottingsproces.quote:
Nou, qua wachten op een leuke opmerking van jou raakt m'n geduld wel onderhand op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De vraag is of er geduld is om te wachten op een rottingsproces.
We houden het wel netjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef leeell het volgende:
GloeiMuis moet nog allerhande overheidsinstellingen kraken voor vanavond
Niet vergeten mij te dmen bij de toekomstige.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb deze rel wel ontketend, dus wat dat betreft is de nick zo slecht nog niet.
ik mis intonatie , context en bedoelingen in dezen reactiequote:
Komt goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vergeten mij te dmen bij de toekomstige.
Er is vast in het gebouw ernaast WiFi.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
Het kraken van een overheidsinstelling zou een misdrijf zijn waar gevangenisstraf op staat. Zoals je weet kom ik niet vaak buiten (bmi van boven de 30 etc), maar zonder internet zou de gevangenis een saaie bedoeling zijn.
gevoel voor humor ontbreekt ook zo te zien, ben je bang dat de AIVD meeleest?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:51 schreef GlowMouse het volgende:
Het kraken van een overheidsinstelling zou een misdrijf zijn waar gevangenisstraf op staat. Zoals je weet kom ik niet vaak buiten (bmi van boven de 30 etc), maar zonder internet zou de gevangenis een saaie bedoeling zijn.
je mist gewoon de humor in mijn post die kb wel was opgevallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef leeell het volgende:
[..]
gevoel voor humor ontbreekt ook zo te zien, ben je bang dat de AIVD meeleest?
Grapjurk, ik weet niet of hij/zij het als een grapje bedoelde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef Kaasrol het volgende:
Springt er een of andere grapjurk voor de trein bij Ypenburg. Half uur vertraging, genot!
PI's , gebruik zequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mist gewoon de humor in mijn post die kb wel was opgevallen
Ik had wel een G voor begrijpend lezen, dit dat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mist gewoon de humor in mijn post die kb wel was opgevallen
Deze PI hanteren.quote:
nogalquote:
je accentgrave(?) zit verkeerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef leeell het volgende:
rène al tijdje niet gezien in de SC, of heb ik wat gemist
kloptquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je accentgrave(?) zit verkeerd.
wie is rène?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef leeell het volgende:
rène al tijdje niet gezien in de SC, of heb ik wat gemist
met spatie: 'accent grave'quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je accentgrave(?) zit verkeerd.
meesterbrein deze manquote:
Mag niet. Jij bent gediskwalificeerd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:57 schreef -Vega- het volgende:
Gaaf, nu gaan we elkaar ook beoordelen op grammatica! Ik doe mee.
autocorrectquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mja was mobiel toen ik het typteen die kende dat woord niet eens ! fuck you autocorrect
Trusten wordt tritsen en testen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
autocorrect![]()
![]()
maakt van moet altijd Moët, om maar eens een voorbeeld te geven
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
autocorrect![]()
![]()
maakt van moet altijd Moët, om maar eens een voorbeeld te geven
gooi er een onderwerp inquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Beetje moeilijk als het nooit ergens over gaat
bij mij trostenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Trusten wordt tritsen en testen.
Kindjes probeerde ik van de week te typen, werd mondjesmaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Trusten wordt tritsen en testen.
Wtf is trosten?quote:
De gelijkenis, hemeltje!quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kindjes probeerde ik van de week te typen, werd mondjesmaat.
understatementquote:
goede zaak,quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zette mijn Beatlesmuziek ervoor op pauze, dat zegt veel, heel veel. Dat doe ik namelijk zelden.
deze man toch nog smaakquote:
Jaja. Maar Queen is dan ook totaal anders dan alle andere meuk van de jaren 70quote:
Ooit zul je het lerenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jaja. Maar Queen is dan ook totaal anders dan alle andere meuk van de jaren 70
Zeker te wetenquote:
een serieuze reactie zonder plaatje van JP, wat is dezequote:
Haterrr.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
een serieuze reactie zonder plaatje van JP, wat is deze
quote:
waarderingquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
een serieuze reactie zonder plaatje van JP, wat is deze
Je kan hem niets eens helemaal geluisterd hebben heiden,quote:
JAN HEEFT HEM VAKER GESTUURD.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:59 schreef leeell het volgende:
[..]
Je kan hem niets eens helemaal geluisterd hebben heiden,
en doors nummer luister je geen "stukje" die opbouwende climax is fapbaar
JIJ LUISTERT NIET GOEDquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JAN HEEFT HEM VAKER GESTUURD.
Moonlight Drive is echt zo'n KB nummerquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik luister maar ik vind het niet zo leukik vind andere liedjes van ze wel leuk.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Moonlight Drive is echt zo'n KB nummer
Het kan er mee door, zeker niet een van de beste nummers ooit.quote:
name je top 5 dikkequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan er mee door, zeker niet een van de beste nummers ooit.
quote:
1. Ricky - Genotquote:
nee ff serieusquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
1. Ricky - Genot
2. Ricky - Genot
3. Ricky - Genot
4. Ricky - Genot
5. Ricky - Genot
Mrs. Robinsonquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Heroinjunk het volgende:
Simon & Garfunkel, Queen, Bee Gees.
eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar weet niet, The Doors, iets te ruig voor zo'n lief, schattig meisje als ik.![]()
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef -Vega- het volgende:
Zeker als je hem mee kan spelen op de gitaar
quote:
als je serieus ben ga ik dan zodra ik morgen thuis kom doenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel de volle 24 minuten luisteren he.
Maakt niet uit, jammer dat je niet bij in Dublin was tijdens hun optreden, die was live namelijk geweldig.quote:
Mwah, het is wel een episch nummer, maar het staat niet in m'n top 5 ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:08 schreef leeell het volgende:
[..]
als je serieus ben ga ik dan zodra ik morgen thuis kom doen
ROUND ROUND GET AROUND I GET AROUNDquote:
OOOHOOOHOOOOOH!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ROUND ROUND GET AROUND I GET AROUND
En toch ben je ook fan van hardstyle en die shizzle.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ben opgevoed met goede muziek. Ik ben zelfs opgevoed met blues.
Haten is verlaten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toch ben je ook fan van hardstyle en die shizzle.
WAAR IS HET FOUT GEGAANquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:
Pubertijd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
WAAR IS HET FOUT GEGAAN
Ik ben, zoals mijn hoogleraar popmuziek dat zo mooi kan zeggen, een omnivoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Puberteit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |