Leuk!quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef dylanrr het volgende:
Ik ben er ook geweest gisteren, heb het helemaal gefilmd, zodra ik bij m'n telefoonkabeltje kan (ligt bij een maatje) zal ik het even uploaden.
Super! Ben benieuwd naar jouw ervaring.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef dylanrr het volgende:
Ik ben er ook geweest gisteren, heb het helemaal gefilmd, zodra ik bij m'n telefoonkabeltje kan (ligt bij een maatje) zal ik het even uploaden.
Heb je inmiddels je kabeltje Dylanrr? We zijn benieuwd naar het filmpjequote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef dylanrr het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Mijn mening is niet veranderd.
Je had op voorhand kunnen weten dat die meisjes bang konden worden. Toch ga je erheen in je bolide en dan hier huilen dat je geen vrouwen mee had moeten nemen. Vooruit denken jongen, anticiperen, je weet hoe dat gaat. Je hebt met voorbedachte rade bewust de meisjes meegenomen.
Ze hadden verkracht kunnen worden door een poltergeist, meegesleurd door grafgeesten en ander gevelgespuis. Duizenden mensen in paniek! Geschokte ouders en de pers!
HOE KUN JE JEZELF IN DE SPIEGEL KIJKEN! JOSTI DIE JE D'R BENT
Waar basseer jij dat op dat het klopt van die criminele activiteiten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:14 schreef dylanrr het volgende:
Dat de toegangsweg versperd was door bomen verbaasd me niets en het verhaal van criminele activiteiten in dat huis klopt dus ook.
Uit de eerder geposte quote, achteraf bleek dat dit deel van het artikel niet in het originele artikel stond. (sorry wist ik niet.)quote:Op donderdag 3 november 2011 22:19 schreef pirlo444 het volgende:
[..]
Waar basseer jij dat op dat het klopt van die criminele activiteiten?
we wachten met ingehouden ademquote:Op vrijdag 4 november 2011 00:31 schreef dylanrr het volgende:
[..]
Uit de eerder geposte quote, achteraf bleek dat dit deel van het artikel niet in het originele artikel stond. (sorry wist ik niet.)
Kabeltje heb ik inmiddels, zodra hij klaar is met importeren (ziet ernaar uit dat het lang gaat duren.) post ik het filmpje in deze post.
Jawel hoor. Maar heb eerst het filmpje helemaal gekeken. Zonde zeg, die krassen op je autoquote:Op zondag 6 november 2011 21:54 schreef dylanrr het volgende:
Post ik eindelijk het filmpje, reageert er niemand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |