Omdat het vandaag zo'n mooi weer was, ben ik er ff langsgereden. Jammer dat het huis een paar jaar geleden is afgefikt. Ik ben nu wel benieuwd geworden naar de geschiedenis van dit pand.
Moet vroeger wel echt een paradijsje zijn geweest. Een drooggevallen meertje omringd door treurwilgen, volgens mij een paar moestuinen, schuurtjes, speelveldje en uiteraard het zwembad. Het huis zelf gebouwd aan een kanaaltje met balkon waarop je de omgeving mooi kan overzien en tegelijkertijd helemaal afgesloten zit van de buitenwereld. Heerlijk!
De kelder is volgens mij pas later aangelegd (misschien te maken met die drugsproductie?). Bij het zwembad lagen namelijk nog een hoop betonplaten die ook voor de 'kelder' zijn gebruikt.
De kelder bestaat uit drie grote ruimtes. Er stond wel een laagje water in waardoor je idd zou kunnen denken dat er dingen 'bewegen'. De eerste ruimte was op het puin na helemaal leeg. In de tweede ruimte stonden er betonnen stellingen tegen de muur en in de derde ruimte zaten er allemaal rare uitsparingen in de muur. Deed me een beetje denken aan uitsparingen waarin je bv urnen zou kunnen zetten. Dat was idd een beetje apart.
Verder heb ik op het wegspringen van een paar konijnen na geen andere entiteiten gevoeld

Oké, ik was er wel overdag, maar in de kelder was het redelijk donker. Maar ik kan me wel voorstellen dat het 's nachts redelijk creepy kan zijn. Wel leuk om een keer te gaan kamperen ofzo!
Ik snap trouwens wel dat jouw auto flink toegetakeld is dylanrr, die toegangsweg is toch wel redelijk dichtgegroeid! (dit is het beste stuk)
![20111031_140734.jpg]()
![20111031_125443.jpg]()
![20111031_125120.jpg]()
![20111031_124453.jpg]()
![20111031_130517.jpg]()
![20111031_124518.jpg]()
![20111031_124846.jpg]()
[ Bericht 1% gewijzigd door jaapgvk op 01-11-2011 15:08:13 ]
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.