Doorzuipen tot het cafe dichtgaat. Dan rijd het OV weer redelijk.quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf Arena heb ik een kutverbinding om direct naar huis te gaan. Kan wel, tot 12 uur geloof ik, maar dan heb ik 1000000 stations en een sprinter, dus plaszak.
Mij kennende na bier is dat ik enorm veel moet pissen, dus dat doen we niet iig.
Slaapplaats hosselen!quote:Op maandag 7 november 2011 19:14 schreef Monopoly het volgende:
Vanaf Arena heb ik een kutverbinding om direct naar huis te gaan. Kan wel, tot 12 uur geloof ik, maar dan heb ik 1000000 stations en een sprinter, dus plaszak.
Mij kennende na bier is dat ik enorm veel moet pissen, dus dat doen we niet iig.
Waar kom je vandaan dan ?quote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef leeell het volgende:
zelfs mijn nachttrein gaat om de 45 minuten
Ook goedquote:Op maandag 7 november 2011 19:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik pak dan wel de nachtbus naar schiphol vanaf daar. Dan kan ik op de nachttrein wachten en lekker slapen
Leiden, dus ik kan zowel over alphen/woerden > leiden, of naar den-haag (komt langs leiden) of direct leidenquote:
Ja de nachtrrein sowieso stopt toch ook op leiden ?quote:Op maandag 7 november 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiden, dus ik kan zowel over alphen/woerden > leiden, of naar den-haag (komt langs leiden) of direct leiden
Die naar mijn slaapplaats ookquote:
Jammer dat Zwolle niet op nachtnet zitquote:Op maandag 7 november 2011 19:30 schreef Tchock het volgende:
Dat is nog extra bonus kut: als ik naar de meet ga heb ik eerst een paar uur over en daarna moet ik vroeg terug, want geen nachttrein of slaapplek
Vooral jammer dat ik maar geen kamer kan vindenquote:Op maandag 7 november 2011 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer dat Zwolle niet op nachtnet zit
Ik ken het probleem.
Trio in de busquote:Op maandag 7 november 2011 19:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Purmerend?zitten we in dezelfde bus
Gaat je vrouw mee?quote:Op maandag 7 november 2011 19:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maak er een kwartet van![]()
Hehe, leuk voor de chauffeur
Yep, die lust ook een peuk en Guinness, daarnaast raak ik anders de weg kwijt en kom ik niet meer thuisquote:Op maandag 7 november 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat je vrouw mee?
Ach maakt ie ook eens wat mee joh
Oh gezelligquote:Op maandag 7 november 2011 19:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, die lust ook een peuk en Guinness, daarnaast raak ik anders de weg kwijt en kom ik niet meer thuis
Ah welja, zal hij best gezellig vinden
Ik val op jou, maar dat weet ze al gekkiequote:Op maandag 7 november 2011 19:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga leugens verspreiden over LH tegen zijn vrouw.
Ik zeg gewoon dat hij stiekem op mannen valt en dat hij in KEL post gna gna gna![]()
Neuh, forum is niet haar dingquote:Op maandag 7 november 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh gezellig![]()
Heeft ze al een account?
Niet voor zover ik weetquote:
Is het ROO forum er dan uberhaupt nog welquote:Op dinsdag 8 november 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik val op jou, maar dat weet ze al gekkie
[..]
Neuh, forum is niet haar ding
[..]
Niet voor zover ik weet
in die paar dagen tijd?quote:
Op een vrijdag? Beetje vroeg lijkt mequote:
Ik gok dat er best wel wat mensen zijn die om 5 uur of echt net klaar zijn met werken of nog hard aan het werk zijnquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn laatste trein gaat vrij vroeg. Zeker vanaf de Bijlmer.
Daarom metro die je nog kan nemenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:12 schreef Dastan het volgende:
Ik weet niet hoe het met anderen zit, maar mijn laatste trein gaat vrij vroeg. Zeker vanaf de Bijlmer.
Precies, probleem opgelost. Voor mij is 17:00 ook te vroeg, ik ben dus gewoon wat later. (volgens mij is het voor iedereen die werkt sowieso een onmogelijke tijd)quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom metro die je nog kan nemen
jepquote:Op woensdag 9 november 2011 18:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, probleem opgelost. Voor mij is 17:00 ook te vroeg, ik ben dus gewoon wat later. (volgens mij is het voor iedereen die werkt sowieso een onmogelijke tijd)
Eens met deze manquote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Het wordt sowieso gezellig of je nou om 17uur of 18uur er bent
Maakt niet zoveel verschil.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daarom metro die je nog kan nemen
Dit ja.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom misschien ook nog wel even langs.
Cantus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Vanavond te horen gekregen dat de cantus verzet is naar 2 december, dus ik kom niet.
Jep, veel bier drinken en liedjes zingen.quote:
Inclusief het liedjes zingen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef LompeHork het volgende:
Cantus, erg tof!de ROO-meet zal ook wel op zoiets lijken in de loop van de avond
Als ze Ierse liederen spelen, dan wil ik best een poging wagenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inclusief het liedjes zingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |