Maar wel lief.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee. sinds ik haar gezien heb in over mijn lijk vind ik d'r een ongenuanceerde huppelkut.
quote:
Ja, die scene he. Wat zette ze zich daar voor lul.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Het gaat om honderdduizend slachtoffers!!11!
Ze probeert het tenminste.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze slikt niet? wat wil je zeggen.
nou ik vond d'r altijd wel skattig. tot over mijn lijk dus. wat een ontzettend autistisch wijf bleek het te zijnquote:
Dit dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ik vond d'r altijd wel skattig. tot over mijn lijk dus. wat een ontzettend autistisch wijf bleek het te zijn
Kun je proberen te verwoorden wat je precies zo schattig aan haar vond? Ik vond haar vooral erg dom en naïef overkomen namelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nou ik vond d'r altijd wel skattig. tot over mijn lijk dus. wat een ontzettend autistisch wijf bleek het te zijn
zo'n braaf huismeisje-maar-vanavond-ben-ik-een-ongelovelijke-slet-in-bed uitstralingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je proberen te verwoorden wat je precies zo schattig aan haar vond? Ik vond haar vooral erg dom en naïef overkomen namelijk.
Die vrouw constateert dat er een politieke tendens is die haar gevoel van trots enigszins de kop indrukt. Dat mag, dat is in Nederland niet verboden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Specularium het volgende:
Dit is een uiterst correcte anti-Nederland houding. Chapeau.
Wrs. heeft Stokstaartje jampotglazen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze heeft toch ook bijna niets. waarom zou dat nep zijn wat ze heeft.
Ik heb een pica van voor de operatie en van nu. Ook naaktpics, als het mag van FOK! wil ik ze best posten hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Wrs. heeft Stokstaartje jampotglazen.
Maar ik moet echt zeggen dat ik de mening van Yvon hier wel deel trouwens.
Alleen, laat ze lekker dat boer zoekt vrouw blijven doen en alsjeblieft niet de politiek in gaan.
Ik zie het al voor me. Waarom denkt elke bekende idioot tot soapies aan toe dat hij of zij meteen maar de politiek in moet gaan.
Laat haar lekker alleen boer zoekt vrouw presenteren en verder nergens mee laten bemoeien, want dat kan ze niet.quote:Yvon Jaspers liever appeltaart dan seks
AMSTERDAM - Yvon Jaspers heeft liever warme appeltaart dan hete seks.
Dit zei de Boer zoekt vrouw-presentatrice tegen Rick Nieman in het programma Kwestie van Kiezen. Yvon is getrouwd met Pieter van Beukering met wie ze twee kinderen heeft.
Yvon onthulde ook hoe ze chagrijnig te krijgen is. "Ik moet op tijd eten. Dat vind ik heel belangrijk en ik kan er slecht tegen als dat niet lukt."
In haar jonge jaren heeft ze seks genoeg gehad, zegt ze zelf.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef ArnosL het volgende:
Ah, Yvon Jaspers:
[..]
Laat haar lekker alleen boer zoekt vrouw presenteren en verder nergens mee laten bemoeien, want dat kan ze niet.
Maar natuurlijk. Geen probleemquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Ringo het volgende:
Oe, iemand met een eigen mening. Laten we haar tot de grond toe afbranden..
Laten we het maar bij haar mening houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb een pica van voor de operatie en van nu. Ook naaktpics, als het mag van FOK! wil ik ze best posten hoor.
Tot d'r enkels is genoeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:22 schreef Ringo het volgende:
Oe, iemand met een eigen mening. Laten we haar tot de grond toe afbranden..
Ik wil niet sentimenteel gaan doen maar kinderen krijgen het mee via Jeugdjournaal en die vinden het idee vreselijk dat Mauro wrs, wegmoet. Op FOK! in NWS en POL is het onwijs stoer om die jongen uit te zwaaien want ja, regels en verder geen geneuzel want dat is je onderbuik. Deze hele politiek bestaat verdomme uit onderbuikgevoelens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Prachtig, mensen die Yvon Jaspers vanwege haar mening - en het desgevraagd geven daarvan - meteen betitelen als faalwijf. Vrijheid van meningsuiting geldt niet alleen voor die anderhalf miljoen 'superieure' mensen die op de PVV hebben gestemd. Ook andere mensen hebben een mening.
Overigens snap ik Yvon Jaspers wel. Ik voel me er net zo onder. In alle discussies over Mauro hoor ik heel veel over regels, procedures, aanzuigende werking en politieke partijen die op hun strepen gaan staan. Veel minder hoor ik over hoe het leven van die jongen overhoop wordt gezet. Beschamend vind ik dat.
Die sneeuw vind ik ook niks maar wel heel erg tof en lief dat iemand al die moeite voor me gedaan heeft. Ik ga niks meer vragen maar als jij die sneeuw eruit weet te krijgen?quote:
Post in spoilersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb een pica van voor de operatie en van nu. Ook naaktpics, als het mag van FOK! wil ik ze best posten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |