Ik sowieso al, iedereen geloof ik wel, ooitquote:
Mwaaaaaaaah, Smegmanus kan ook nooit op een zaterdagquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ben toch veul belangrijker dan al die andere menschen
Ik bijt alleen als het nodig isquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
En het dan niet doen heBeetje blaffen maar niet bijten
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje mn post verwijderen wacht maar wacht maar.
Mwah, nu snap je het wel geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beetje mn post verwijderen wacht maar wacht maar.
Hij zal het voelen op de meet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken hoor, maar ik zou het niet pikken
Pijn, alles!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zal het voelen op de meet.
Bied hem een sigaret aan zoals in Mindhuntersquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij zal het voelen op de meet.
Ken ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bied hem een sigaret aan zoals in Mindhunters
's middags dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef Tchock het volgende:
Ik moet me scheren maar 's avonds is niet fijn en 's ochtends kan ik nooit mijn bed uit komen. Luxeproblemen to the max.
(Niet voor de erg tere zieltjes...)quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Maar door jullie stink ik, dus ik ga maar even douchen. Laters
Scheerapparaat op batterijen kopen, kan je die meenemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed idee. Maar dan ben ik meestal niet thuis enzo
Haha held. Scheren in de trein, scheren in collegezaal, scheren op straat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Scheerapparaat op batterijen kopen, kan je die meenemen
Tja, ik kan het opbrengen om het gewoon 's morgens te doen als het moetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha held. Scheren in de trein, scheren in collegezaal, scheren op straat.
Ik dus nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tja, ik kan het opbrengen om het gewoon 's morgens te doen als het moet
Denk er zon anderhalf uur bij.quote:
Laat een licht baardje staan, 1 keer in de week scheren is meer als genoegquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dus nietIk ben een afschuwelijk ochtendmens. Dus doe het meestal 's avonds maar dat is echt verre van ideaal.
Probleem is dat ik (nog) geen baard kan laten staan. Dan krijg ik bakkebaarden en een sik tegelijk en verder nietsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Laat een licht baardje staan, 1 keer in de week scheren is meer als genoeg
Ik moet jou dus ook (nog) teleurstellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |