Maar dan krijgen zij ook niet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:20 schreef Samson het volgende:
Dan haal je die negerzoenen toch niet, duh....
Kom op "zoenen" klinkt toch niet?quote:
waarom? ze zijn pro neger zoenen, ze willen more and more and morequote:
Heeft ze nou een partytent als jas?quote:
Hm, ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Eigenlijk zouden we over een jaar of 5 een reunie moeten houden.quote:Op zondag 6 november 2011 20:19 schreef Trusten het volgende:
[..]
Weet niet of het erger is. Ik moet eerst nog maar eens zien of de mensen van dit programma het zo zien te houden na dit programma. Als alle hulp weg is en ze het helemaal zelf moeten doen. Want het eraf houden is 10 x moeilijker dan het eraf houden. Alle vetcellen zijn wel kleiner geworden maar vetcellen gaan nooit meer weg en zullen blijven 'vragen'. Daarnaast hebben ze vaak eetbuien enzo die ook weer de kop op kunnen gaan steken zonder psychische begeleiding. Ik hoop het van harte voor ze, dat zeker, maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat als het eenmaal zo ver is dat voor veel mensen een operatie de enige lange termijnoplossing is....
Ze zouden er in ieder geval goed aan doen om een terugblik te laten zien in ieder geval na een jaar zonder begeleiding..quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Eigenlijk zouden we over een jaar of 5 een reunie moeten houden.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:22 schreef Adelante het volgende:
toneelspelen, dat is het idd
deze vrouw heeft discipline nodig, keihard drillen
Wie zijn we?quote:Op zondag 6 november 2011 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet of ik het daarmee eens ben. Eigenlijk zouden we over een jaar of 5 een reunie moeten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |