Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
Hippe filmpjes met goede muziekquote:Omdat de mods niet willen dat wij slowchatten over Clubs is er een forum aangemaakt. Hier kunnen wij zoveel slowchatten als we zelf willen.
Het is even een test of er genoeg mensen posten. Zo ja dan zal het forum blijven en beter gemaakt worden.
Het forum is te vinden op:
http://www.relderson.nl/clubs/index.php
Meld je aan met je VP naam. En zet bijvoorbeeld je fok naam in je sig.
Slechte TT collectie foto'squote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooiste vrouw van de wereld en een jaar jonger dan ik. Helaas redelijk onbereikbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voor het PS3 FUT Toernooi:
Deelnamekosten: 1000 coins
Prijzen: Hangt af van aantal deelnemers
Team-limits: Geen
Om je in te schrijven moet je een PM/DM naar mij (OMNIROCKET) sturen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 31-10-2011 20:21:48 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Gastje is goed bezig en speelt nu al lekker in FUT..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:00 schreef Toefjes het volgende:
IF Maher. Zal eens tijd worden, speelt een gigantisch seizoen voor een 18 jarig ventje. En 2 winnende goals in een week.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:56 schreef detennismaster het volgende:
Als Oar nou een keer een goede wedstrijd speelt dan moeten we gewoon met z'n alle vol voor hem gaan!
Zodat ie tegen een happende tegenstander de bal tegen de keeper aan kan schieten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef Supersoep het volgende:
http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/100689902
Hazard in m'n UT. Dit is de reden dat je hem moet halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
Hahaha, ik dacht dat je internet uitviel....mja ik ga toch slapen morgen weer lekker na school.
heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
Hahaha, ik dacht dat je internet uitviel....mja ik ga toch slapen morgen weer lekker na school.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef GuRBuH het volgende:
Wie had hier ook alweer die Colombianen met een silver CF als spits, Harregarre toch? Op tijd gekocht.
Ja ik gebruik 'm wel, maar ik ga geen 20k winst laten liggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:41 schreef Der_Rudi het volgende:
Als je hem niet echt gebruikt is het wel de moeite waard natuurlijk
Japes effect he. Ik ga vragen of ie me volgende keer wil vertellen wie hij gaat featuren in zn episode. Cashen...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef DutchSL het volgende:
De grafiek van die gast op ultimate db, plots bijna 4x zoveel waard geworden
Ik zat net te denken idd, stel dat je KSIolajidebt irl kent, dan vraag je een dag van tevoren gewoon wie ie als episode doet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Japes effect he. Ik ga vragen of ie me volgende keer wil vertellen wie hij gaat featuren in zn episode. Cashen...
In principe kun je het een beetje bedenken wel. Die gast kwijlt enorm op 5 sterren skillers, ze moeten silver zijn en liefst geen brazilianen (te standaard). Houd je 5 gasten over:quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zat net te denken idd, stel dat je KSIolajidebt irl kent, dan vraag je een dag van tevoren gewoon wie ie als episode doet.
2 heeft ie al gehad. El Shaawawy is best wel bekend en kost nu al 50k. Blijven er 2 over van welke 1 een LW is met 62 pacequote:Dayro Moreno 73 Regular CF 76 73 64 74 47 60 178 5
Fernando Guerrero 67 Regular RW 78 54 51 74 33 54 171 5
Giannis Fetfatzidis 72 Regular CAM 88 66 69 79 43 38 167 5
Stephan El Shaarawy 73 Regular CAM 81 70 70 79 50 60 178 5
Jorge Andrés Martínez 74 Regular LW 62 71 71 82 62 81 181 5
Die kost sobieso al geld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
In principe kun je het een beetje bedenken wel. Die gast kwijlt enorm op 5 sterren skillers, ze moeten silver zijn en liefst geen brazilianen (te standaard). Houd je 5 gasten over:
[..]
2 heeft ie al gehad. El Shaawawy is best wel bekend en kost nu al 50k. Blijven er 2 over van welke 1 een LW is met 62 paceDus als ik geld zou inzetten dan was dat op die Guerrero van Villareal.
Euroshopperquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
Pff krijg spontaan zin in het weekeind van al die foto's. Vooral die euroshooppperr!!
Deze vent wil ik dus echt nooit tegenkomen he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:30 schreef GuRBuH het volgende:
Wie had hier ook alweer die Colombianen met een silver CF als spits, Harregarre toch? Op tijd gekocht.
WTF! Die gast is de afgelopen dagen sterk gestegen. Misschien hebben mensen dezelfde redenatie als ons erop los gelaten oid. Ik heb hem van de week gekocht voor 500 coins ofzo in 4-3-2-1...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die kost sobieso al geld.
Edit: Valt wel mee.Heb er 2 ingeslagen.
Jij zit op 360 toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:54 schreef Confetti het volgende:
Paar mensen bieden 230k op IF Miccoli terwijl een CAM versie ervan voor 200k BIN erop staat![]()
Met 6-7k kan je hem al een ST maken
Edit : Voor 250k verkocht![]()
![]()
Goedkopequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Xbox, ja.
Denk dat die mensen alleen op ST zoeken en die goedkope CAM IF Miccol niet zien, tja
2000 en 1000.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Mooi.
@Lindgren, voor hoeveel heb jij hem gehaald?
Heb je uberhaupt nog wel een team? Dacht bij Leaderboards te zien dat je Top Squad bizar laag was.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb 24 IF Miccoli''s gekocht dus het zijn zware tijden tot ik ze begin te verkopen
24 keer 200k?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb 24 IF Miccoli''s gekocht dus het zijn zware tijden tot ik ze begin te verkopen
Weer een glitch? Alleen xbox of ook ps3? Ban aanstaande?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef Confetti het volgende:
Zucht. Mijn truc is nu bekend bij het grote publiek. 1 of andere dwaas heeft het op een forum gegooid.
http://www.se7ensins.com/(...)ampered-pack-glitch/
Als iemand het wilt proberen zou ik snel zijn. Ik heb al 10k pakjes ofzo geopend dus het is wel mooi geweest![]()
Pack id : 3910 of 910 gebruiken . 3k coins voor een gold pack met 3 rares.
Pack id 411: 35k voor 12 rare players.
Game over voor mij, het was wel leuk
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef Confetti het volgende:
Zucht. Mijn truc is nu bekend bij het grote publiek. 1 of andere dwaas heeft het op een forum gegooid.
http://www.se7ensins.com/(...)ampered-pack-glitch/
Als iemand het wilt proberen zou ik snel zijn. Ik heb al 10k pakjes ofzo geopend dus het is wel mooi geweest![]()
Pack id : 3910 of 910 gebruiken . 3k coins voor een gold pack met 3 rares.
Pack id 411: 35k voor 12 rare players.
Game over voor mij, het was wel leuk
+1quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:21 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
Ik eis een IF micoli van je voor het niet delen
Ja, de IF miccolis kun je nog wel aan het goede doel geven. Of zie het als tijdelijk onderbrengen bij je xbox-vriendenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:21 schreef Santello het volgende:
[..]![]()
Ik eis een IF micoli van je voor het niet delen
Bronze Pack oid kopen, met cheatengine oid nummer vervangen en dan andere pack krijgen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:16 schreef Confetti het volgende:
Ja. Tamper Data aanzetten net voordat je op dat bedrag klikt( 5,000 ofzo) en dan dit :quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Bronze Pack oid kopen, met cheatengine oid nummer vervangen en dan andere pack krijgen?
[ afbeelding ]
Wat zou dr gebeuren als je useCredits op false zetquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja. Tamper Data aanzetten net voordat je op dat bedrag klikt( 5,000 ofzo) en dan dit :
{"packId":3910,"usePreOrder":false,"useCredits":true}
Of
{"packId":411,"usePreOrder":false,"useCredits":true}
Al geprobeerd natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat zou dr gebeuren als je useCredits op false zet
Volgens mij zag ik Hulk 'm eerder makenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
De Tadic-trick. Meest onderused trick in FIFA. Super simpel, effectief en tof.
quote:
Bij mij heeft ie ook al moeite met tegenstanders voor de halve finalequote:Op maandag 31 oktober 2011 08:21 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zijn er geen tegenstanders in finale met mijn silvers?
1st ronde tot halve finale wordt niet gefilterd. Dus als jij in de kwart zit kan je tegenstander best in de halve finale staan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij mij heeft ie ook al moeite met tegenstanders voor de halve finale
Zijn er vast op dat moment geen spelers met lag, 5 at the back of uber pacy strikers beschikbaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:21 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zijn er geen tegenstanders in finale met mijn silvers?
Nou, het was gewoon helemaal jouw wedstrijd, na de 2e goal kreeg ik even een minuut of 25 de overhand. Is maar weer bewezen dat je vreselijk kwetsbaar bent nadat je een goal gemaakt hebt. Was inderdaad een heerlijke pot die alle kanten op konquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:05 schreef Ferdii het volgende:
Leuke pot toefjes
Geeft maar weer aan dat Siggie briljant is met het voor zijn tegenstander komen
Baalde wel van jou 2e goal, zo slecht verdedigt haha
Is inderdaad vaak zo, net na een goal lijkt het alsof al je verdedigers ineens niks meer kunnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het was gewoon helemaal jouw wedstrijd, na de 2e goal kreeg ik even een minuut of 25 de overhand. Is maar weer bewezen dat je vreselijk kwetsbaar bent nadat je een goal gemaakt hebt. Was inderdaad een heerlijke pot die alle kanten op kon
duuuuudequote:Op maandag 31 oktober 2011 09:24 schreef DutchSL het volgende:
Trade value 927.245, ik verwacht vandaag door het miljoen te breken
Idd heb ook liever silverquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:59 schreef GuRBuH het volgende:
Morgen 2 goldpacks![]()
Doe mij maar silver packs...
Ik heb ook zeven teams (nou vooruit, vijf unieke teams en twee mix-teams) en een club value van 26.790.311.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
duuuuudeik heb geloof ik 100 tradeprofit ofzo omdat ik 7 teams heb
jezusquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ook zeven teams (nou vooruit, vijf unieke teams en twee mix-teams) en een club value van 26.790.311.
(ik kan er alleen helemaal niks van bij het daadwerkelijke voetballen)
Haha, speelt het een beetje? Op termijn wellicht RvP voor Robinho? Die Italiaanse commentatorquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:24 schreef xSoDx het volgende:
yarrr Taiwo 4-2-3-1 voor 8.1k
nu bestaat mn team uit 1 nigeriaan, 1 braziliaan en de rest nederlanders
(steek, taiwo, matthijsen, heitinga, vd wiel, seedorf, bommel, de jong, robinho, furby en JAN KLAAS HOENTELAAR![]()
)
Haha, ik ben ook zo'n hoarder. Kan gewoon moeilijk afscheid nemen van teams, dus heb er nu een stuk of 12.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ook zeven teams (nou vooruit, vijf unieke teams en twee mix-teams) en een club value van 26.790.311.
(ik kan er alleen helemaal niks van bij het daadwerkelijke voetballen)
Ik heb een 4-2-3-1 La Liga Team en 4-3-2-1 Liga Portuguesa team, die mix ik een beetje door elkaar om zo een squad met rating 185 te maken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, ik ben ook zo'n hoarder. Kan gewoon moeilijk afscheid nemen van teams, dus heb er nu een stuk of 12.Nog geen mix-teams maar dat komt ook doordat ik verschillende formaties voor verschillende teams heb.
Redelijk,quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, speelt het een beetje? Op termijn wellicht RvP voor Robinho? Die Italiaanse commentator
Over mensen gesproken die niet van de bal zijn te krijgen.. Ik weet niet of het gewoon een paar keer luck was. Maar ik speelde van t weekend een keer tegen een Neymar en die beukte keer op keer mijn Chiellini en Thiago Silva weg :/ Die man was gewoon niet van de bal te krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:47 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Redelijk,
Ik wil eigenlijk vdvaart / sneijder als CF maar die zijn beste prijzig![]()
(speel 4-2-3-1 btw)
Klaas is niet van de bal te krijgen trouwens, echt perfect!
??quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:23 schreef Silvanovisch het volgende:
Hopelijk komt EA wederom met een ban-hammer.
Nou, daarna verloor ik dus van een elftal. Half zilver, half Brons. En alle 11 spelers heette Taylorquote:
Zou je daar ook extra chemistry voor krijgen als alle namen hetzelfde zijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, daarna verloor ik dus van een elftal. Half zilver, half Brons. En alle 11 spelers heette Taylor![]()
4-1 maar liefst.
zometeen zal ik hem posten, kostte gemiddeld 800 coins per speler denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een linkje naar een Mexican silver squad en hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Als ik die prijzen op het moment zie, dan word ik er nog niet echt blij van
Haha, nou het gekke was, hij speelde 4-1-2-1-2 en alle dingetjes waren gewoon lichtgroen. Heb m nog wel een bericht gestuurd trouwens dat ie goed gespeeld had en een leuk team had. Moest toch vreselijk lachen toen ik zn opstelling zag en 11x Taylor in beeld kreegquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zou je daar ook extra chemistry voor krijgen als alle namen hetzelfde zijn![]()
Ik heb 4-2-2-2 geprobeerd, maar is niet echt aan mij besteed geloof ik. Kan alleen maar met de spits de 1-2 aangaan met een CAM, en dan hoppa, steekbal er overheen, om meestal vervolgens de kans te verprutsen. Nu knal ik gewoon weer lekker door met 4-3-3, ligt me toch een stuk beter. Maar op papier ziet het er zeker uit om bang van te worden jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Weer even bezig geweest met een leuk teampje samen te stellen...
4222
Aguero - RVP
VDV - Sneijder
Essien - IF Boateng
Cole - Luiz - Silva - Maicon
César
Volgens mij zou dit nog best wel lekker spelen....
Met Serie A ben je met Lavezzi - Cavani -Krasic klaar voorin,quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja ik vind 433 ook echt geweldig. Ben zo gewend aan mijn wingers. Maar met formaties als 4222 en 4231 is het toch een stuk makkelijker om een leuke mix samen te stellen. 433 kan wel maar dan moet je verplicht met Brazilianen voorin gaan spelen en die staan ook al in de verdediging.
Moet eigenlijk gewoon een keer een goedkoop 4222 team maken en dat een keer uitproberen.
Ik heb nu Lavezzi - Ibrahimovic - Krasic. Maar ik zou wel een keer een hybrid team willen hebben. Mijn Serie A team is nu zo goed als klaar. Kan eigenlijk alleen nog Silva gebruiken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met Serie A ben je met Lavezzi - Cavani -Krasic klaar voorin,
En ben nu met BPL bezig: Young-Torres-Wallcott (jaja, pacehoer..)
Mixen moet je vooral brazianen op het middenveld hebben om chemistry te krijgen. Ramires IF bijvoorbeeld.
De enige uitdaging is eigenlijk nog een BBVA team maken met Ronaldo, Messi en Iniesta enzo. BPL en serie A kan ik eigenlijk al kopen wat ik wil. Op de IF Aguero en IF Modric na dan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb nu Lavezzi - Ibrahimovic - Krasic. Maar ik zou wel een keer een hybrid team willen hebben. Mijn Serie A team is nu zo goed als klaar. Kan eigenlijk alleen nog Silva gebruiken.
Kun je iig kijken of het iets voor je is. Anders moet je alles weer gaan verkopen enzo, gaat zo hoop tijd in zitten. En coins. Ik heb nu Cech gekocht voor 14.25K. Gewoon BIN. was vorige week gewoon 20K. Het gaat erg hard. Misschien ook door die grappen met de pakjes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien even dit 4222 team in elkaar zetten
Suazo - Miccoli
Zárate - Bojan
Vidal - Montolivo
Armero - Córdoba - Gamberini - Cassani
Viviano.
Dat zou niet meer dan 10k moeten kosten en zitten toch wel leuke spelers in.
mexicano squad:quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:14 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een linkje naar een Mexican silver squad en hoe duur zou dat ongeveer zijn?
Als ik die prijzen op het moment zie, dan word ik er nog niet echt blij van
Zulke toernooien skip ik meestal, want gooien ze de meest waardeloze bronzen op de bank om zo een waanzinnige basis 11 te krijgen, maar dan wel 3 sterren in totaal. Beetje Halloween toernooi achtige taferelen. Wel knap met een bronzen teamquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:19 schreef Platina het volgende:
Mijn eerste online tournament gewonnen met mijn bronzen italianen in de serie B team.
Was dat americana toernooi waarbij je max 3 sterren mag hebben. Bijna iedere tegenstander had een mix van bronzen met een paar gouden om onder die rating te blijven. Maar ondertussen wel een chemistry van maar 40
Niveau was ook niet bijster hoog. En om een of andere reden speel ik beter met mijn bronzen team dan mijn gouden. Wel absurde uitslagen 6-4 (na 6-0 voor te staan) en 5-4 (na 5-0 voor te staan).quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zulke toernooien skip ik meestal, want gooien ze de meest waardeloze bronzen op de bank om zo een waanzinnige basis 11 te krijgen, maar dan wel 3 sterren in totaal. Beetje Halloween toernooi achtige taferelen. Wel knap met een bronzen team
Luisao tegen IF Doumbia is ook geen pretje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:25 schreef Platina het volgende:
[..]
Niveau was ook niet bijster hoog. En om een of andere reden speel ik beter met mijn bronzen team dan mijn gouden. Wel absurde uitslagen 6-4 (na 6-0 voor te staan) en 5-4 (na 5-0 voor te staan).
Maarja, mijn bronzen CB heeft misschien 50 pace en dan krijg je Abgonlahor tegen je
Ik hoop op een IF Bale (twee doelpunten) aankomende week voor mijn Wales squad. Gast is tot nu toe één van mijn favoriete spelers in FUT.quote:
Hij is wel 5221quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoop op een IF Bale (twee doelpunten) aankomende week voor mijn Wales squad. Gast is tot nu toe één van mijn favoriete spelers in FUT.
/care, die formatiekaarten kosten niet zoveel meer. Het boeit helemaal niet als je speler zelf al duur is.quote:
Ik herinner me nog dat er gisteren iemand zei dat een goal gescoord van buiten de 16 met je hoofd onrealistisch wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Jammer dat de Japanse competitie niet in het spel zit, anders IF Ueda heading 99.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:05 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Jammer dat de Japanse competitie niet in het spel zit, anders IF Ueda heading 99.
de UP in 11 was al te fijnquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:47 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik hoop op een IF Bale (twee doelpunten) aankomende week voor mijn Wales squad. Gast is tot nu toe één van mijn favoriete spelers in FUT.
Lagouireh (RW) is misschien een aanrader voor de RM positie (4* skills)quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#j6MnUliUbbRjp
mijn bronze eredivisie. Het is eigenlijk niet leuk, want je komt vooral starters tegen. Ik wil nog wel die LW van vitesse hebben en daar heb ik op het moment ook een bod op gedaan.
Lagouireh staat in de basis bij mijn silversquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:10 schreef laucas het volgende:
Lagouireh (RW) is misschien een aanrader voor de RM positie (4* skills)
Elm 100%, Wernbloom kan eigenlijk net niks.quote:
Hij heeft Jungschlager in dat team??quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik mis mijn Eredivisie Bronze's wel een beetje. Er is niks meer van over: geen Uchebo, Sheotahul, Koenders, Lachman(?), Nkume is LB, Jungschlager is weg dus er blijft nauwelijks iets over. Vooral de twee spitsen vond ik geniaal.
Ik vind beerens juist super sterk bij mijn silvers. 5* zwakke voet en 4* skills.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:16 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Lagouireh staat in de basis bij mijn silvers
Haha Ik ben zo'n starter ja. Ik had ook maar eens een Eredivisie Bronze gemaakt want met de meeste gouden toernooien haal ik de halve finale niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:30 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#j6MnUliUbbRjp
mijn bronze eredivisie. Het is eigenlijk niet leuk, want je komt vooral starters tegen. Ik wil nog wel die LW van vitesse hebben en daar heb ik op het moment ook een bod op gedaan.
Eredivisie, geen A-leaguequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Elm 100%, Wernbloom kan eigenlijk net niks.
[..]
Hij heeft Jungschlager in dat team??
ik haal de tweede ronde niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:20 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Haha Ik ben zo'n starter ja. Ik had ook maar eens een Eredivisie Bronze gemaakt want met de meeste gouden toernooien haal ik de halve finale niet eens
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#bvDtVOJ4bbRmQ
Ik heb er wel 2 of 3 spelers in zitten die wel nederlands zijn, maar niet in de eredivisie spelen. Ik vind zo'n spits van sint truiden ofzo wel fijn spelen. Ghoocheblablabla is zijn naamquote:
Opzich kan ik wel een leuke basis 11 maken, maar dan heb ik zo'n matige bank. Er is dit jaar ook zo weinig keus dus ik ben maar verhuist naar Engelse bronze'squote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 of 3 spelers in zitten die wel nederlands zijn, maar niet in de eredivisie spelen. Ik vind zo'n spits van sint truiden ofzo wel fijn spelen. Ghoocheblablabla is zijn naam
Klinkt overigens wel lekker nederlands
Jungschlager heb ik er ook in staan, samen met een nederlander in de engelse competitie.
Gewoon Reza zeggen. Deden wij ook toen hij hier nog speelde, voor hij naar DKV gingquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb er wel 2 of 3 spelers in zitten die wel nederlands zijn, maar niet in de eredivisie spelen. Ik vind zo'n spits van sint truiden ofzo wel fijn spelen. Ghoocheblablabla is zijn naam.
oo Reza Ghoochenejad ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gewoon Reza zeggen. Deden wij ook toen hij hier nog speelde, voor hij naar DKV ging
Nee hoor, ik ga falen... heb meer teams dan potjes gespeeldquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga ook falen in het FUT-toernooi, maar we zullen zien.
IF Elm. NIF Fer is beter als verdedigende middenvelder dan Wernbloom imo.quote:
Ik ga het hardst falen. Tegen een kerel verloren met een 5-2-2-1 formatie. 0-8. Allemaal amerikaanse bronzes met meer dan 85 pace. Dat weet ik omdat ik hem de complimenten gegeven heb. Hij stuurde terug dat het vrij gemakkelijk was met zulke snelle spelers. En bood zn excuses aan (zei: Sorry bro) Wat was die kerel goed zeg..quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:40 schreef laucas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga falen... heb meer teams dan potjes gespeeld
Fer als CBquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Elm. NIF Fer is beter als verdedigende middenvelder dan Wernbloom imo.
Dat is wel een afgang tegen 5 verdedigersquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga het hardst falen. Tegen een kerel verloren met een 5-2-2-1 formatie. 0-8. Allemaal amerikaanse bronzes met meer dan 85 pace. Dat weet ik omdat ik hem de complimenten gegeven heb. Hij stuurde terug dat het vrij gemakkelijk was met zulke snelle spelers. En bood zn excuses aan (zei: Sorry bro) Wat was die kerel goed zeg..
Met vierkantje wegrammenquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:49 schreef Fuszy het volgende:
Hoe verdedigen jullie hoge steekpasses? Ik merk dat mijn verdedigers keer op keer falen als ze hem proberen weg te koppen. Dan krijgen ze een duwtje of iets dergelijks en dan kan hij door. Hem aannemen werkt ook niet, want dan pakt de aanvaller hem meestal direct af.
Door rennen en hem daarna afpakken werkt ook niet altijd, want je hebt van die pace whoresMijn verdediging met 70 pace kan niet op tegen aanvallers richting de 90 pace.
Kan ook jaquote:
foutje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:00 schreef laucas het volgende:
yes, bronze contract kunnen oppikken voor 1500 bin
Ik kon m niet vindenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook een bronzen contract gekocht voor 1500
Ga m nu kopen..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
staat er nog een op nu... 47 min nog... 1500bin
Dat was BS toen, was helemaal niet mijn Elm...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Jammer dat je mijne niet hebt gekocht, dan had ik je terug gepakt met de Elm truc
Was wel een kut streekquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat was BS toen, was helemaal niet mijn Elm...
Eh nee? Ik wilde die Elm gaan kopen, maar vond m te duur worden. Dus ik had m niet gekocht en jij wel...quote:
Haha dat was om te pesten, wilde 'm daarna nog aan je geven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:22 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Eh nee? Ik wilde die Elm gaan kopen, maar vond m te duur worden. Dus ik had m niet gekocht en jij wel...
Wie een kuil graaft voor een ander...quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Haha dat was om te pesten, wilde 'm daarna nog aan je geven.
lekker pacy spitsenquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb van m'n 4222 team maar gelijk een under 80 squad gemaakt.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kWFiF7ulbbRpD
let niet op de training cards op de bank
djeezquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:37 schreef detennismaster het volgende:
3de online toernooi gewonnen.Wel ook al iets van 5 finales verloren.
Maar vergeleken met Fifa 11 gaat het een stuk beter: toen had ik 0 finales gehaald!
Edit: ik trouwens ziek veel teams:
4321:
Eredivisie Silvers
Eredivisie Silvers B
MLS Bronze
MLS Bronze B
Primera div Mexico Silvers
MLS Silvers *
USA Silvers *
* =in aanbouw
41212:
Nigeria
Honduras
Kan Duco fifa'en?quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
djeezduco denkt trouwens dat ie jou kan verslaan met FIFA
Staat erbij.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:42 schreef laucas het volgende:
Welke opstelling ga je spelen met je MLS silvers?
hij zegt van welquote:
weet ik, daarom is het ook zo leuk om te zienquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:43 schreef detennismaster het volgende:
Dan versla ik hem echt heel hard.
Ik heb zeg maar alle spelers al. Moet alleen nog wat formatie regelen. Maar het duurt bij de silvers altijd wat langer voordat ze in goede formatie erop staan. dus als ik ze dan heel erg goedkoop zie in andere formatie dan koop ik die alvast.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben er ook net mee bezig, bronze&silver
Klopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb zeg maar alle spelers al. Moet alleen nog wat formatie regelen. Maar het duurt bij de silvers altijd wat langer voordat ze in goede formatie erop staan. dus als ik ze dan heel erg goedkoop zie in andere formatie dan koop ik die alvast.
Pacewhorrrrrrrrrre!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:50 schreef detennismaster het volgende:
Voor Laucas: MLS Silvers (nog niet klaar) : http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cNEz7MaObbRqw
Ja dat kan je wel zeggenquote:
Phew voor 63k alsnog kwijt geraakt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:33 schreef DutchSL het volgende:
O kut. Ik heb 59k voor een 4-3-3 Tevez betaald.
Niet zo heel erg verkeerd zou je zeggen (63k gemiddeld, 4-3-3 nog wat meer), maar ik zie nu het te laat is pas dat 1 of andere idioot er een CM van gemaakt heeft. Nu zal die wel geen flikker waard zijn
Had vandaag een supermooie, achterwaarts springend al koppend verre hoek lat in. Helaas niet opgeslagen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat er gisteren iemand zei dat een goal gescoord van buiten de 16 met je hoofd onrealistisch was
Naast Bale mijn favoriete speler in FUT12 tot nu toe. Elk finesse shot is raak met die man.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Suazo was in de vorige FUT echt een held.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
WTF, ik speel eens met mijn bronzen team met weinig chem, kom ik tegen een team met allemaal Golds uit rusland. en 100 chem. Lekker eerlijk
van Wolfswinkel?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:12 schreef Dudeweiser het volgende:
liga portuguesa heeft trouwens ziek gebrek aan spitsen, er zijn er drie. Saviola is de enige nuttige, cardozo heeft wel 42 pace en die ander is gewoon slecht
nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef OmniRocket het volgende:
Zo, we kunnen gaan spelen
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Wie wil?
Ik heb trouwens een nieuwe PSN: bnoankaasquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef OmniRocket het volgende:
Wie wil?
hoe bedoel je irritantquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een nieuwe PSN: bnoankaas
Kan die in de op, Lindgren? Danku.
Ik sta nu al bovenaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:16 schreef OmniRocket het volgende:
Wie wil?
nopesquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Maakt conditie e.d. nog uit? Geen restricties als boost-kaarten e.d.?
Wat? Die +10 zijn soms best wel kut. Dan heb je ineens een bronze dude met 99 pace.quote:
dit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Alleen ubernoobs gebruiken trainingskaarten.
Livestream plxquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef OmniRocket het volgende:
mijn 77-77-76 tegen Toefjes 84-81-83
Ziek!quote:
OK.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja is goed, maak even dit potje af.
Disconnect helaas, stom spelquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
OK.
Lol, bij dat overzicht stond net dat Toefjes in de 2e helft van een wedstrijd zat terwijl er bij Omni stond eerste helft
Haha, houden het wel op 2-0, had toch niet veel in te brengen. Alleen die pingel snapte ik niet. Ik deed echt niksquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Disconnect helaas, stom spel.. 2e helft spelen we , 2-0 stond ik voor... verdiend, wel beetje lucky pingel en vrije trap van zijkant...
Wat zijn cutbacks dan? breedleggen of naar binnen kappen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe staan we eigenlijk tegenover cutbacks? Ik heb er zelf een hekel aan, maar als jullie zo punten gaan verdienen.
Sweaty goals, breedleggen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:51 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wat zijn cutbacks dan? breedleggen of naar binnen kappen?
Als mn speler in een moeilijke hoek voor de keeper staat, en een ander m in zou kunnen tikken leg ik m gewoon breed hoor. Heb ook geen problemen als de tegenstander dat doet..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:51 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe staan we eigenlijk tegenover cutbacks? Ik heb er zelf een hekel aan, maar als jullie zo punten gaan verdienen.
Op zich heb je zelf dan al daarvoor een grote fout gemaakt waardoor dat gebeurd (te veel druk zetten met je verdediging)quote:
Zo ongeveer ja. Maarre, ik moet half 9 klaar zijn dus...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als mn speler in een moeilijke hoek voor de keeper staat, en een ander m in zou kunnen tikken leg ik m gewoon breed hoor. Heb ook geen problemen als de tegenstander dat doet..
als je de bal krijgt gelijk ff disconnectenquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
Kut, mijn opstelling.Ik dacht dat dat erna nog kon.
welke opstelling speel je?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom staat mijn verdediging continu op de middelijn? Zelfs met mentaliteit verdedigend.. Die van hem hangt voor z'n goal ongeveer.
Lol, die graphics. En maar zeggen dat Davilex slecht was toen.quote:
Dat was pas precision dribbelon!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lol, die graphics. En maar zeggen dat Davilex slecht was toen.
Hij overdrijft. Ik heb met 4-0 gewonnen, maar had zo anders kunnen zijn. Mijn bronzen keeper red me op het laatst nog ff met 3 reddingen op rij ofzo.quote:
Ging voor geen meter bij me, zal wel de spanning zijn ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij overdrijft. Ik heb met 4-0 gewonnen, maar had zo anders kunnen zijn. Mijn bronzen keeper red me op het laatst nog ff met 3 reddingen op rij ofzo.
Arena nooit regen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:13 schreef laucas het volgende:
Heb je in sommige stadions nu minder kans op regen?
Kan dat? Graag zelfs dan want vind het zelf ook gruwelijk irritant.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Doe alleen wat aan je stadion, man, ik haat regen.
Was zelf ook nogal verbaasd over die goal van Obi. Zulke maak ik vaker niet dan welquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ging voor geen meter bij me, zal wel de spanning zijn ofzo.Goed gespeeld, al gingen ze er in het begin wel makkelijk in. Gatenkaas Luiz FC.
je moet een verslag schrijven!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Rijst het volgende:
Goed gespeeld Omni. Ik had je bijna verslagen.
ik eigenlijk ook wel, lekker slidenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef detennismaster het volgende:
Ik vind regen wel chill, Ik heb alleen een gruwelijke hekel aan sneeuw, dan zie je gewoon niets.
Kun je mijn PSN in de op veranderen naar 'bnoankaas' inb4 next topic?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ander stadion nemen, met dak dicht.
Toefjes, kun jij nu?
En die van mij in FmR_NL?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Kun je mijn PSN in de op veranderen naar 'bnoankaas' inb4 next topic?
Lees de OP eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Kun je mijn PSN in de op veranderen naar 'bnoankaas' inb4 next topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |