SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Whehequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is geen gif, waarom lijkt het steeds kleiner te worden dan. Ik kom slaap te kort.
Maar wel een goede TT.quote:
Who then is sane? He who is not a fool.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Betekenis van de TT graag
Zou het niet wetenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
Was het nou Slash of Eddie van Halen die hierop meespeelde?
EvH afaik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
O nee wat ergquote:
Wat is GRM?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Mijn vakken waren:
Natuur/scheikunde
Wiskunde
Engels
GRM
Nederlands
Dat noemt men ook wel eens een tepelquote:
Mediavak.quote:
Het klinkt veel meer als Van Halen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
Omg ik wil dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mediavak.
Werken met Adobe Pakket vooral.
Daar heb ik er 2 van, maar geen van beide zitten op mijn voorhoofd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens een tepel
Het is wel VMBO he.quote:
IK STA VAST OP EEN STATION MET LIKE 200 ANDEREN (STILL COUNTING) EN ER IS NU 1 BUS GEWEEST.quote:
Ja nou en. Ik wil daar later mee werken, daaromquote:
Ik luister zelden naar zowel Van Halen en GnR, dus je zal vast wel gelijk hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt veel meer als Van Halen.
Ik herken het wel vort.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister zelden naar zowel Van Halen en GnR, dus je zal vast wel gelijk hebben.
Een zak chips leegvreten tijdens afvalprogramma's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Met een bakje Ben&Jerry's en mijn dikke buik kijken naar een programma over iemand die nog dikker is.
Like a baws.
Ik snap 'm war.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herken het wel vort.
Vort is geen goed Nederlands trouwens, toch? Ik weet nooit waar ik het door moet vervangen, "voortaan" klinkt niet.
Ik heb nu ook gewoon zin om te kijken hoe "slank" ik ben in de spiegel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een zak chips leegvreten tijdens afvalprogramma's.
Welk station?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK STA VAST OP EEN STATION MET LIKE 200 ANDEREN (STILL COUNTING) EN ER IS NU 1 BUS GEWEEST.
Sekseey.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon zin om te kijken hoe "slank" ik ben in de spiegel.
Ik weet het meisje, ik weet het.quote:
Hoezo ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet steeds lachen om Bro's UI, dit is zo slecht.
Zoeen paard die zoeen turboboost doetquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoezo ? [ afbeelding ]
Wat?quote:
Mijn ex noemde mij zeekoequote:
Zo'n smalle busdeur, daar zat ik in vast met 3 anderen. Oh en ik werd er bijna door overreden.quote:
Wanted dead or alive is de enige die aan te horen is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Welk nummer van Bon Jovi zou ik gaan draaien ? [ afbeelding ]
Komt eraanquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanted dead or alive is de enige die aan te horen is.
Nog iemand die niet van die muziek houdt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanted dead or alive is de enige die aan te horen is.
Een PI in je post gebruiken maar geen PI instellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Komt eraan [ afbeelding ]
Like a bossquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een PI in je post gebruiken maar geen PI instellen.
He, wat?quote:
Verschrikkelijke muziek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog iemand die niet van die muziek houdt!
Had dat vrijdag gezegd joh.quote:
Ik ken dat soort toestanden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo'n smalle busdeur, daar zat ik in vast met 3 anderen. Oh en ik werd er bijna door overreden.
Ja, dat heeft ie best een poosje gedaan.quote:
Dan moet ie Gerard maar niet uitschelden.quote:
Ik had hem geklapt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie best een poosje gedaan.
om te 'plagen'
Maar ik vond het niet heel geslaagd.
Ik haat er niet op, ik vind het gewoon niet zo'n mooie muziek.quote:
Alleen vanwege de trein.quote:
VH, snap het dan.quote:
Zo ben ik niet.quote:
VIESLAKquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik haat er niet op, ik vind het gewoon niet zo'n mooie muziek.
Ohnoes, derde deel van deze reeks op een rij dat post #69 mij opvalt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
tis un kwestie van geduld, tot heel Holland Brabants lult
Okee ik moet toegeven ik was ook een beetje geïntimideerd door jouw schoonheid.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee ik moet toegeven ik was ook een beetje geïntimideerd door jouw schoonheid.
Mieters!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
Ik begin die dekselse RockNijntje gewoon per post meer te waarderen.
Maar nu weet ik dat je ook van mij houd, dus we kunnen gewoon neuken hoor.quote:
Bewijsquote:
Ik ben een meisje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bewijs [ afbeelding ]
Okidokie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar nu weet ik dat je ook van mij houd, dus we kunnen gewoon neuken hoor.
18 november ongeveerquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Wanneer is die stomme sinterklaas nou in Nederland, dan kan ik eindelijk mijn sinterklaasUI gebruiken.
Bewijsquote:
Ode aan de tettenquote:
Oke even in mijn agenda schrijvenquote:
Is je zusje weer aan het douchen ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Tetten tetten tetten en nog eens tettenTetten tetten tetten en nog eens tette
Doeiquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
goede daad weer verricht
ga ik jullie weer verlaten
Doeiquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
goede daad weer verricht
ga ik jullie weer verlaten
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is je zusje weer aan het douchen ja?
Okequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is toch godverdomme geen kusjekroel topic hier
doe normaal
tetjes hoorquote:
quote:
En dan durven ze mij pedo te noemen hier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef Watertornado het volgende:
Awww, ik doe net het lichtje uit in een kamer waar een kindje van 2 zoetjes loopt te slapen.
Hij is zelf pas 12 dus dan mag het.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan durven ze mij pedo te noemen hier.
Gezellig wijf ben je ook hequote:
Ja. nog - beginsnelheid natuurlijk, maar dat spreekt voorzich.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oei, eenparig versnelde beweging?
Oh draai jij, oke.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ok 22.00 ga ik eruit en dan de hond uitlaten [ afbeelding ]
En toch had ik je mijn boek moeten geven bedenk ik me net.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. nog - beginsnelheid natuurlijk, maar dat spreekt voorzich.
Ik vond het daarvoor al een leuke plaat!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Echt door VH vind ik Let It Rock een leuke plaat.
Ik niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond het daarvoor al een leuke plaat!![]()
Oud liedje no.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef heloef het volgende:
Echt door VH vind ik Let It Rock een leuke plaat.
Lucky bastard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is zelf pas 12 dus dan mag het.
Hij draaide hem 4 weken terug ofzo.quote:
Dan loop je achter de feiten aan mattie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij draaide hem 4 weken terug ofzo.
Toen heb ik het gedownload en kom ik hem te vaak tegen in Spotify.
Stoer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
Ik moet echt zo hard een hoer neuken he, brb
IK NIET IK SNAP NATUURKUNDEN EEN BEETJEquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Damn, door topic 1581 heb ik toch wel door dat iedereen mij haat.
Nee,quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan loop je achter de feiten aan mattie.
Zou je het opzetten als je een meisje op bezoek hebt ja/nee?
hjbquote:
Ey Stok.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:50 schreef Stokstaart het volgende:
Ik moet echt zo hard een hoer neuken he, brb
Dunnoquote:
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat je je radio hebt uitgezet.
Je moet ook naar Geleenstraat gaan mattie. Of Kanaleneiland. Daar kan je voor 15 euro een negerin neuken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ey Stok.
Ik liep vorig week op de Wallen he.
Gewoon allemaal lelijke wijven en dikke trollen mang.
Oh... Dan hoef ik hier ook niet rond te hangenquote:
Het is toch al lang bedtijd geweest voor jou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet ook naar Geleenstraat gaan mattie. Of Kanaleneiland. Daar kan je voor 15 euro een negerin neuken.
Heb ik al gedraaidquote:
HAHAquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is toch al lang bedtijd geweest voor jou?
Dank voor je tip mang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet ook naar Geleenstraat gaan mattie. Of Kanaleneiland. Daar kan je voor 15 euro een negerin neuken.
Doe nog een keer dan, andere versie of zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Heb ik al gedraaid
DAT VRAAG IK FUCKING NIET LET NOU EENS OP JONGUHquote:
Al bijna thuis?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben blij dat ik niet naar didam (1 station verder) moet. Enkel spoor en daar staat een trein vast
PUNTJE.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Volgende dj kan ik ga nu hond uitlaten
Punt.quote:
quote:
Yes, go all taalnazi on him!quote:
Eigenlijk 2 punten, want het zijn 2 zinnen. Daardoor mist er ook een hoofdletter.quote:
No shit,Sherlock.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Interpunctie is geen grammatica..
Naah, ik kijk nog even de 5 hoofdstukken door die ik wel kan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het beste kan je dan nu in lotushouding op theebladeren kauwen.
Spatie!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef heloef het volgende:
[..]
No shit,Sherlock.
Moet ik je dan interpunctienazi noemen?
KvKquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Zokunen het volgende:
Maar verzoekjes mogen, verder doe ik lekker kinderen voor kinderen
30+ cd's dus vast wel, ik ga even zoeken.quote:
We zitten een keer niet op een lijn vriend.quote:
Ik hou het bij kreng.quote:
Dekt de lading nog beter!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tut tut, mevrouw de dramaqueen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
Ik vond Kinderen voor Kinderen al kut toen ik een kind was.
Dan noemen we haar dramakreng.quote:
BOEMBOEMBOEM! Now let me hear you say weeehoooo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Yeah boomboomboom everybody say weehoo! Weehoo!
Weehoo!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
BOEMBOEMBOEM! Now let me hear you say weeehoooo!
Nu pas? Ik dacht al waar zijn ze nou.quote:
KvK plx.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik zo overstapen op Ernst Bobbie en de rest?
Ik zie m'n neefje te veel de laatste tijd
Neefjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik zo overstapen op Ernst Bobbie en de rest?
Ik zie m'n neefje te veel de laatste tijd
SRquote:
M'n nichtje is ook heul lief!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu pas? Ik dacht al waar zijn ze nou.
Hihi ik zat straks mn neefje over mn schoot van links naar rechts te gooien (en terug en terug en terug de andere kant op op de bank (en dat 10x ofzo).) En een schik dat hij (lees wij) had(den).quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen neefjes of neven of nichtjes of nichten of broertjes of broers of zusjes of zussen.
Ik heb er nu al zo'n zin in he.quote:
Komt goed schat.quote:
Forever alone.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb geen neefjes of neven of nichtjes of nichten of broertjes of broers of zusjes of zussen.
Ja, dat had ik zelf ook een beetje hoor, pas als dat baby-achtige er een beetje af is wordt het echt leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
M'n nichtje is ook heul lief!
Maar pas 10 maand dus kan er nog niet veel mee
Dan is mn neefje van 4 toch echt veel toffer(nu dan)
Jij bent ook wel knuffelbaar hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Kleine kindjes zijn echt cool.
Nee niet klein zoals ik.
Ik heb later liever een vriend die er altijd voor me is dan wat vage familieleden.quote:
Nee want ik heb mijn moeder geweigerd op Facebook.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef SiIk het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat je je regelmatig afvraagd waarom je je ouders op facebook hebt?
Of gaat het bij jullie op facebook niet de helft v/d tijd over seks?
Kijk maar uit dat ik niet doorbreekquote:
Ik ben een Surinamer.quote:
Dat sowieso.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
Kleine kindjes zijn echt cool.
Nee niet klein zoals ik.
Dat sowieso.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb later liever een vriend die er altijd voor me is dan wat vage familieleden.
Zo sterk ben ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik niet doorbreek.
De mijne ook niet. Thank God.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mijn ouders hebben geen eens Facebook.
Het zijn mijn hormonen en de pubertijd en ik kan er niks aan doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik heb mijn moeder geweigerd op Facebook.
En nee het gaat op mijn Facebook nooit over seks.
Je bent gewoon zwaar oversekst.
Ik ook niet, daaromquote:
1). Is dat vreemd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mijn ouders hebben geen eens Facebook.
Nee en nog eens nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom.
[..]
1). Is dat vreemd?
2). Zou je dat leuk vinden dan?
3). Mijn pa en ma ook niet. Gelukkig.
Als ik de baas zou zijn van het journaal.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Zokunen het volgende:
Zijn er nog verzoekjes?
Alles wat niet verzocht word is KvK, maar andere muziek mag ook.
Lekker! Ik heb ook honger..quote:
Lulkoek ik ben twee jaar jonger.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het zijn mijn hormonen en de pubertijd en ik kan er niks aan doen![]()
![]()
1 meterquote:
Up next.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik de baas zou zijn van het journaal.
Toen ik 17 was was ik ook minder oversekst, wacht maarquote:
Wie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
Haha mensen hebben weer straf gehad omdat ze de tetten van KKJ gepost hebben
Wie?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
Haha mensen hebben weer straf gehad omdat ze de tetten van KKJ gepost hebben
Okequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee en nog eens nee.
flips en intronicquote:
1,63mquote:
Shit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toen ik 17 was was ik ook minder oversekst, wacht maar
Kamer van Koophandel? Kanker voor Kinderen? wtf is kvkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Maar niet kvk verzoekjes mogen ook hoor, allen als ik geen verzoekjes heb is het KvK
Oh god.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Zokunen het volgende:
De volgende is geen KvK, maar speciaal voor RN.
Hetgeen je nu hoort.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kamer van Koophandel? Kanker voor Kinderen? wtf is kvk
ok omdat jij altijd wel baas draaide tune ik die shizzle ff inquote:
hihiquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ok omdat jij altijd wel baas draaide tune ik die shizzle ff in
Sowieso niet de moeite om die vadsige braadlappen ergens te posten. Pure aids voor je ogenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is ook niet zo slim om dat te doen
Ach, bij meisjes maakt dat minder uit dan bij kerelsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
1,63m. Even groot als Joof volgens mij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |