Omg ik wil dat.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Mediavak.
Werken met Adobe Pakket vooral.
Daar heb ik er 2 van, maar geen van beide zitten op mijn voorhoofd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel eens een tepel
Het is wel VMBO he.quote:
IK STA VAST OP EEN STATION MET LIKE 200 ANDEREN (STILL COUNTING) EN ER IS NU 1 BUS GEWEEST.quote:
Ja nou en. Ik wil daar later mee werken, daaromquote:
Ik luister zelden naar zowel Van Halen en GnR, dus je zal vast wel gelijk hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het klinkt veel meer als Van Halen.
Ik herken het wel vort.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik luister zelden naar zowel Van Halen en GnR, dus je zal vast wel gelijk hebben.
Een zak chips leegvreten tijdens afvalprogramma's.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Met een bakje Ben&Jerry's en mijn dikke buik kijken naar een programma over iemand die nog dikker is.
Like a baws.
Ik snap 'm war.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik herken het wel vort.
Vort is geen goed Nederlands trouwens, toch? Ik weet nooit waar ik het door moet vervangen, "voortaan" klinkt niet.
Ik heb nu ook gewoon zin om te kijken hoe "slank" ik ben in de spiegel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een zak chips leegvreten tijdens afvalprogramma's.
Welk station?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK STA VAST OP EEN STATION MET LIKE 200 ANDEREN (STILL COUNTING) EN ER IS NU 1 BUS GEWEEST.
Sekseey.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon zin om te kijken hoe "slank" ik ben in de spiegel.
Ik weet het meisje, ik weet het.quote:
Hoezo ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet steeds lachen om Bro's UI, dit is zo slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |