Lekker nummertje ja.quote:
Ik heb echt een hekel aan INNA en al die Oostblok sletjes van tegenwoordig die denken te kunnen zingenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:24 schreef o.us het volgende:
Nummers met zo'n relaxe beat gaan altijd goed bij mij. Vooral tijdens het uitgaan in de zomernachten in een warm (Mediterraans, hint hint) land.
Ik zei ook dat het om de beat gingquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan INNA en al die Oostblok sletjes van tegenwoordig die denken te kunnen zingen![]()
Wat een hinderlijke stem.
Mee eens. Wel fijne beat opzichquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan INNA en al die Oostblok sletjes van tegenwoordig die denken te kunnen zingen![]()
Wat een hinderlijke stem.
Zo'n beat heb je binnen 15 min gemaakt met Fruity Loopsquote:
Mentaal voorbereiden op stagequote:Op maandag 31 oktober 2011 00:34 schreef o.us het volgende:
Hebben jullie al btw plannen voor de kerstvakantie?
Wij zijn dan ook geen doorsnee FOK!ers natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:34 schreef Sinji het volgende:
Maar trouwens, ik dacht dat fokkers in het algemeen evenementen met dansende menigtes als de pest vermijden. Verbaast me dan wel als er zoveel gaan.
Dit, geen angst voor FOK!autisten op FYAH!, enkel harde mensen in deze SC.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook geen doorsnee FOK!ers natuurlijk
Oef, ik moet nog een stageplek zoeken... moet in februari beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mentaal voorbereiden op stagemaar nog niks eigenlijk, jij?
Of nietquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit, geen angst voor FOK!autisten op FYAH!, enkel harde mensen in deze SC.
Ja ik moet er ook nog een zoekenquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Oef, ik moet nog een stageplek zoeken... moet in februari beginnen.
Ik ga twee weken naar Marokko. Weekje wintersporten en een weekje de stad in in Casablanca.
Sowieso Skrillex...quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
Wel jammer dat dubstep nu zo mainstream is geworden door Skrillex. Krijg je van die posers die alleen maar meegaan met de nieuwste 'trend'
Skrillexquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:37 schreef Sinji het volgende:
Wel jammer dat dubstep nu zo mainstream is geworden door Skrillex. Krijg je van die posers die alleen maar meegaan met de nieuwste 'trend'
Ik liet jaren geleden een aantal lui drum&bass als Pendulum en dubstep horen. Vonden het toen geen reet aan, kijk ze nu allemaal los gaan op Skrillexquote:
Ik heb er wel zin in, zo met mijn maten. Ik ga in Casablanca met mijn homies chillen in een appartement dat mijn ouders daar hebben en heb in een chalet gehuurd in dat oordje waar ik heen ga.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:37 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja ik moet er ook nog een zoeken![]()
Oh nicee, dat klinkt wel goedKan je daar goed wintersporten ja?
Dit nummer.quote:
Ziek, op de pistes staan in Marokko.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, zo met mijn maten. Ik ga in Casablanca met mijn homies chillen in een appartement dat mijn ouders daar hebben en heb in een chalet gehuurd in dat oordje waar ik heen ga.
Je kan daar goed en echt goedkoop wintersporten. Ieder jaar zie ik er steeds meer Fransen, Amerikanen en Spanjaarden op afkomen..
Het wintersportoord waar ik heen ga: http://www.google.nl/sear(...)1N-tToCrLIyUOsWpqMcP
Dat klinkt zeker goed, is 't daar warm dan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb er wel zin in, zo met mijn maten. Ik ga in Casablanca met mijn homies chillen in een appartement dat mijn ouders daar hebben en heb in een chalet gehuurd in dat oordje waar ik heen ga.
Je kan daar goed en echt goedkoop wintersporten. Ieder jaar zie ik er steeds meer Fransen, Amerikanen en Spanjaarden op afkomen..
Het wintersportoord waar ik heen ga: http://www.google.nl/sear(...)1N-tToCrLIyUOsWpqMcP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |