Jezus man, GMTA. Dat is het eerste album wat ik ooit van hem binnen haalde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nice, doet me eigenlijk gelijk denken aan Amy Winehouse, op de een of andere manier.
Chocolate ik zag dat je ook John Mayer hebt, je moet echt Where The Light Is van hem hebben. Één van de beste live-albums ooit, vind ik.
Haha ja ik ook, 't zal de lengte zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus man, GMTA. Dat is het eerste album wat ik ooit van hem binnen haalde.
Oh damn dat lijkt me zo pijnlijk. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:18 schreef Juminelle het volgende:
Iemand toevallig ervaring met een gescheurd tongriempje hier?
Ik ga hier geen voorspelbare grappen over maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh damn dat lijkt me zo pijnlijk. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
Ik had er ook al een aantal bedacht, jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga hier geen voorspelbare grappen over maken.
Is het ook! En ik heb geen pijnstillers in huis..Ik heb het al vaker gehad maar echt niets helptquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh damn dat lijkt me zo pijnlijk. Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is het ook! En ik heb geen pijnstillers in huis..Ik heb het al vaker gehad maar echt niets helptJe kan dat ding wel laten verwijderen tho, maar dat wil/durf ik niet.
Al ooit mee naar de dokter geweest dan? Want lijkt me niet echt normaal zegmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef Juminelle het volgende:
Te wilde cunnilingus, ik durf er 50 euro op te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Al ooit mee naar de dokter geweest dan? Want lijkt me niet echt normaal zegmaar.Nee, ik ga nooit naar de dokter. Maar het komt ook deels door m'n piercing, maar die wil ik er niet uithalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Dat is geen probleem hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:32 schreef Phantomesse het volgende:
Aaah, moeite ook dus met tong uitsteken. Minder![]()
Grapje
Zou best kunnen, wel handig op zichquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Kan je niet je tong achterlijk ver uitsteken wanneer je je tongriem laat verwijderen?
Oeh, ik geloof er helemaal niets van. Derhalve moet ik dat dus even komen checken. Fyah, ik zeg het je!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is geen probleem hoorAlleen nu even wel dus
Damn, heerlijke muziek is dat man. Thanksquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man weet, als je van Soul houdt raad ik Mayer Hawthorne aan
Hehequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:35 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oeh, ik geloof er helemaal niets van. Derhalve moet ik dat dus even komen checken. Fyah, ik zeg het je!
Nee hoor.quote:
Oh dat kan ook, maar ik had ook gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hoor.
Overigens begin ik sinds enkele maanden weer een spleetje tussen mijn voortanden te ontwikkelen.Vroeger had ik deze ook maar hij is na mijn beugel weg gegaan. Tijdje geleden is geloof ik mijn spalkje verschoven in mijn slaap.
Nee nee, niet vergetenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe![]()
Goed dat je het zegt trouwens! Ik as FYAH al bijna vergeten![]()
Zometeen lezen al die ONZ autisten dit en wordt het een verzameling van idioten daarquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat de fuck, dit wordt een heuse FOK!meet.
Dat is leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hoor.
Overigens begin ik sinds enkele maanden weer een spleetje tussen mijn voortanden te ontwikkelen.Vroeger had ik deze ook maar hij is na mijn beugel weg gegaan. Tijdje geleden is geloof ik mijn spalkje verschoven in mijn slaap.
Ben ik ook een ONZ autistquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zometeen lezen al die ONZ autisten dit en wordt het een verzameling van idioten daar
[..]
Dat is leuk!
Gegroet.quote:
Als dat zo is zou ik het ook hard mijden. Sowieso van die gare FOK!meetingsquote:
Half FOK! weet niet eens wat dubstep is en de andere helft vindt het kut, dus zal wel meevallenquote:
My thoughts exactlyquote:
Omdat je een baas bent. Ik vraag me trouwens wel af waar de foto's van de andere FOK!ers blijven...quote:
Precies, eerst was de planning met 2 toen misschien 3 en nu is opeens half Fok! erquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik het ook hard mijden. Sowieso van die gare FOK!meetings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |