Zometeen lezen al die ONZ autisten dit en wordt het een verzameling van idioten daarquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat de fuck, dit wordt een heuse FOK!meet.
Dat is leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee hoor.
Overigens begin ik sinds enkele maanden weer een spleetje tussen mijn voortanden te ontwikkelen.Vroeger had ik deze ook maar hij is na mijn beugel weg gegaan. Tijdje geleden is geloof ik mijn spalkje verschoven in mijn slaap.
Ben ik ook een ONZ autistquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:10 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zometeen lezen al die ONZ autisten dit en wordt het een verzameling van idioten daar
[..]
Dat is leuk!
Gegroet.quote:
Als dat zo is zou ik het ook hard mijden. Sowieso van die gare FOK!meetingsquote:
Half FOK! weet niet eens wat dubstep is en de andere helft vindt het kut, dus zal wel meevallenquote:
My thoughts exactlyquote:
Omdat je een baas bent. Ik vraag me trouwens wel af waar de foto's van de andere FOK!ers blijven...quote:
Precies, eerst was de planning met 2 toen misschien 3 en nu is opeens half Fok! erquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Als dat zo is zou ik het ook hard mijden. Sowieso van die gare FOK!meetings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |