Hard, van welk album is het?quote:
Mixtape, kid named cudiquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Tijd om mijn iTunes library uit te breiden, suggesties?We luisteren echt precies hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je hebt A Tribe Called Quest, Guru, Beastie Boys en Immortal Technique niet! Oh, Aphrodelics vind ik ook tof.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Immortal Technique is inderdaad wel een vereiste ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We luisteren echt precies hetzelfde
Maar je hebt A Tribe Called Quest, Guru, Beastie Boys en Immortal Technique niet! Oh, Aphrodelics vind ik ook tof.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We luisteren echt precies hetzelfde
Maar je hebt A Tribe Called Quest niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb ik ook alquote:
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Wat een vrolijke muziekquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Phantomesse het volgende:
Wacht dit is niet goeie nummer
Maar zie jou eigenlijk sowieso niet echt losgaan hierop denk xD
leuk dansje wel
Nieuw - Zeelandsquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]Ja, was meer een bevestiging dat ik dat ook luisterdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Die heb ik ook al![]()
Haha, nicequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nieuw - Zeelands
Menig Molukker hier in Nederland is helemaal leip van hun, maar Molukkers zijn dan ook wannabe Maori's
Ik zei niks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ja, was meer een bevestiging dat ik dat ook luisterde
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef aight1 het volgende:
Tracy Chapman, Ray Charles, Otis Redding. Ook erg tof.
Excuse mequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:02 schreef Phantomesse het volgende:
Menig Molukker hier in Nederland is helemaal leip van hun, maar Molukkers zijn dan ook wannabe Maori's
Zit je into the Maluku community? De meesten kennen hun wel, ik heb ze zelf ook via Molukkers leren kennenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Excuse me!? Ik heb er nog nooit van gehoord btw.
Deze man weet, als je van Soul houdt raad ik Mayer Hawthorne aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:03 schreef aight1 het volgende:
Tracy Chapman, Ray Charles, Otis Redding. Ook erg tof.
Nice, doet me eigenlijk gelijk denken aan Amy Winehouse, op de een of andere manier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man weet, als je van Soul houdt raad ik Mayer Hawthorne aan
Hehe fijn inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Zit je into the Maluku community? De meesten kennen hun wel, ik heb ze zelf ook via Molukkers leren kennenBest slecht, maarja. En ja sorry
Maar ze gaan altijd helemaal leip doen zodra iemand weer moet laten vallen dat ik Maori ben
foto's, hongi's, ze willen mijn nummer, mijn achtergrondverhaal, alles
Ik kwam vaak op Molukse feesten toen ik nog met mijn ex ging, en elke keer weer hetzelfde
Niet dat ik me V.I.P voelde ofzo haha maar probeerde altijd zo lang mogelijk verborgen te houden dat ik uit Nieuw - Zeeland kom omdat ze dan zo raar gaan doen
James Brown, the king of soulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |