Ik Google'de op "Most expensive sneakers ever", toen kreeg ik diequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef Phantomesse het volgende:
Dat bovenste plaatje mag ook wel weg. Die is echt te lelijk voor woorden. Sorry dwc
Volgens mij bedoelt ze het Fernandes plaatje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik Google'de op "Most expensive sneakers ever", toen kreeg ik die.
quote:
Heb he tover die Fernandes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik Google'de op "Most expensive sneakers ever", toen kreeg ik die.
Ooh die, ik vind het juist zo'n belwinkelvibe hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze het Fernandes plaatje.
She turned her forehead into a fivehead.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Maar Rihanna had toch helemaal geen boobjob??
Booty, booty, bootyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Geef me ff de tijd haters, ben ondertussen ook bezig patat te vreten
Geen flauw idee. Hoe dan ook ze is zeeeer doablequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef JackieBrown het volgende:
Maar Rihanna had toch helemaal geen boobjob??
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hoe dan ook ze is zeeeer doable
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef Juminelle het volgende:
Ik wilde tetten posten maar ik heb zojuist een trauma opgelopen met het zoeken op google
That ain't ordinary bruh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door dWc_RuffRyder op 30-10-2011 21:13:01 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |