Ja! Werkte 2 weken geleden ook goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MOET IK DAN SCHREEUWEN DAT KOOS EN ANDRE SPERMA VERZAMELEN?
Vorige weekquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja! Werkte 2 weken geleden ook goed
Met zijn bazen helicopterquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
Hennie van der Most is een echte baaaas
jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:40 schreef donald_dick het volgende:
Morgen nieuwe Ik word daar niet vrolijk van afleveringen?
quote:
is goed doler!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zullen we wel enigszins inhoudsvol posten, gewoon natikken van dingen die je op tv hoort is eigelijk niks
Dan zit er helemaal geen snelheid meer inquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zullen we wel enigszins inhoudsvol posten, gewoon natikken van dingen die je op tv hoort is eigelijk niks
nja het loopt altijd wel.. een post moet gewoon enige inhoud hebben, kan een grapje zijn, of opmerking, vragen.. grappige dingen enzoquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan zit er helemaal geen snelheid meer in
'the happy world of haribo'quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef missU het volgende:
[..]
macht Kinder froh und Erwachsenen ebenso!!!
[ afbeelding ]
Dus we gaan weer paardenlullen posten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nja het loopt altijd wel.. een post moet gewoon enige inhoud hebben, kan een grapje zijn, of opmerking, vragen.. grappige dingen enzo
whehequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dus we gaan weer paardenlullen posten?
ja, aids he, dat is altijd zo eindigquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef tralalala het volgende:
Doler is er niet![]()
![]()
![]()
POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar dan wel op de site van de geconfronteerde vanavondquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
op de rabobank site, jij durftquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar dan wel op de site van de geconfronteerde vanavond
ik heb net een haribo voorbij zien komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef tralalala het volgende:
Vroegah gingen we nog over de reclames praten
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Die kan sowieso nu al een boek gaan schrijvenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Peter heeft een soort patrick ingehuurd, een ex-crimineel
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:48 schreef tralalala het volgende:
PETER!!!!!!!!!! IN EEN BUSJE!!! AFGEKEKEN VAN ALBERTO!!!!!!!!!!!
leef jij ook nogquote:
neeeeee doler is erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja hahahaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neeeeee doler is er
Inderdaad was even afgeleid door BF3, maar hier ben ik dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met die won ik ooit 30 euroquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]
krassen krassen krassen
stel er kamervragen overquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Palomar het volgende:
die oude pauperbakjes hebben recht op bumperkleven
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Inderdaad was even afgeleid door BF3, maar hier ben ik dan!
Bij postalgold 450 euroquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
met die won ik ooit 30 euro
quote:
Is de MP leuk? SP is echt te saai.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:50 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Inderdaad was even afgeleid door BF3, maar hier ben ik dan!
Ze willen BLik op de weg nadoen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef missU het volgende:
niet eens een bekeuring!! Wat zijn ze mild vandaag
wattes...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is de MP leuk? SP is echt te saai.
de dag hiervoor had Nederlandse eftal gewonnenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef missU het volgende:
niet eens een bekeuring!! Wat zijn ze mild vandaag
Van Spanje!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de dag hiervoor had Nederlandse eftal gewonnen
Ja dus?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
de dag hiervoor had Nederlandse eftal gewonnen
beter dan vol erin blaffen!quote:
dan krijgen vrouwen een beurt en zijn alle mannen vrolijkquote:
Ik krijg ook op andere dagen een beurtquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan krijgen vrouwen een beurt en zijn alle mannen vrolijk
nog wel ja, na 40 jaar getrouwd te zijn niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef missU het volgende:
[..]
Ik krijg ook op andere dagen een beurt
kcquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef TheKC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon ff net zoals bij NFS op de replay knop drukkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
gewoon terugrollen toch? Dan doet ie het wel weer.
Zielig voor je vriendin, denk dat ik bij mijn kerel wel goed zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nog wel ja, na 40 jaar getrouwd te zijn niet meer
arme tarzanquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:55 schreef missU het volgende:
[..]
Zielig voor je vriendin, denk dat ik bij mijn kerel wel goed zit![]()
WCPOT: post die plaatjes eens boven je bedquote:
Hij heeft alles met een gouden randje.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef tralalala het volgende:
Heeft Koooooooooos eigenlijk Rijbewijs A?
en meer zee, wheohahahahhahahaquote:
Denk het wel hij moet toch weten waar over hij het heeftquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef tralalala het volgende:
Allemaal betaald door de baasquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk het wel hij moet toch weten waar over hij het heeft
koos dubbel gevouwen om een paaltje, dat lijtk me echt fantastischquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef tralalala het volgende:
Spleetdierquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wat een stemgeluid heeft dat spleetdier
Ik ook!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:58 schreef WcPot het volgende:
Hend held bellen ik blijf dat altijd zo stom woord vinden
Denk best wel dat het wel eens mis gaat dat er echt niet gebeld isquote:
Allemaal voor de staatskasquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:59 schreef dubidub het volgende:
Tiefus, tenenkrommend optreden van oom agent weer.
ja iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Travel. het volgende:
En slepen met dat gewicht is wel veilig ?
dat wicht slepen we terug de zee inquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Travel. het volgende:
Maakt niet uit als er maar voor betaald moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Travel. het volgende:
slobber!quote:
Dat busje kan makkelijk > 3.5 ton hebben, maar staat als 3.5 ton op kenteken zodat je geen vrachtwagenrijbewijs nodig hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef Travel. het volgende:
quote:
Precies ik heb bij mijn vorige werkgever met een bus gereden boedelbak bestelbus met laadbak en die mag ook maar 3500 kg zijn en leeg weegt die bus al 3200 kgquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:03 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat busje kan makkelijk > 3.5 ton hebben, maar staat als 3.5 ton op kenteken zodat je geen vrachtwagenrijbewijs nodig hebt
MBO 2 hamburgers flippenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Vmbo BB bedoel je denk ik of helemaal geen opleiding!
Wat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
De helft heeft vorige week een ban gehad voor het gastenboek.
Ban? Gastenboek? Volgens mij heb ik iets gemist vorige weekquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
wie dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Serieusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
is ook een broodje poepquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
Serieusik heb daar niks van meegekregen van de uitgedeelde Bans
Had zomaar gekund met al die leuke afbeeldingenquote:
Hmm, broodje poep, zo lekker als je zo'n hap in je mond hebt en die sappige broodbeleg door je tanden probeert te drukken samen met al dat slijm wat ontwikkeld word door die goddelijke bruine smeulende klontenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Had zomaar gekund met al die leuke afbeeldingen
jullie geloven ook alles wat op fok staatquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:07 schreef Doler12 het volgende:
Hebben mensen echt een ban gekregen? Hebben ze Danny of zo gebeld?
je weet dat er in McDonalds vlees een half procent poep mag zitten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm, broodje poep, zo lekker als je zo'n hap in je mond hebt en die sappige broodbeleg door je tanden probeert te drukken samen met al dat slijm wat ontwikkeld word door die goddelijke bruine smeulende klonten
Ik weet alles van McDonald's, dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je weet dat er in McDonalds vlees een half procent poep mag zitten?
eet smakelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet alles van McDonald's, dus
Echt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mooiste is dat die rabobank man in een van de rabobank foldertjes staat
Whehequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mooiste is dat die rabobank man in een van de rabobank foldertjes staat
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |