Zeker weten! 2 keer 45 minutenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig. En zo kom je toch aan behoorlijk wat beweging.
Ik deed gewoon een hardloopshirtje aan, handdoek mee en daar dan maar omkleden en effe deoquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Fietsen naar het kantoor in Nijmegen (5km) vind ik al vervelend. Bij aankomst zweet ik me kapot.Er is op kantoor helaas geen douchegelegenheid.
Hahahaha. Goede motivatie!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:00 schreef ICND het volgende:
Er is wel 1 collega waarvan ik weet dat ze zo nu en dan is rent en dat zou toch geen straf zijn om daarmee even een rondje te doen op het terrein.
Ik ga maar even snel wat Evy lessen erdoorheen knallen dan!
Is maar t/m 12 augustus hèquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
Even snel de stats door gelezen en dan kom ik toch een hoop namen tegen die ik nooit meer zie hier, ik vraag me af of ze allemaal gestopt zijn met lopen of gewoon niet meer posten.
maar toch niets uit?quote:
Dan ga ik om kwart over 9, dan ongeveer half uur/40 minuten lopen, dan nog douchen? Had me voorgenomen om op tijd naar bed te gaan want morgen mag ik weer naar mijn hobby: schoolquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:26 schreef appelsap het volgende:
Hoezo niet Vincent? Gewoon lekker gaan! Dan ben je daarna trots op jezelf.
Hmm oké, misschien hebben jullie wel gelijk. Post straks wel even hoe het wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:28 schreef kruidkoekje het volgende:
Edit: Laat maar!
Vincent, is toch juist fijn lekker in het donker rennen voor het slapen gaan?
Bij de HEMA bijvoorbeeld. Schijnt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
Wie was dat die zei dat strings beter en mooier staan onder een tight.. Ik even een filmpje gemaakt voor mijn vriend en je ziet echt zo erg je ondergoed er onder. Dus dat word inderdaad strings aanschaffen.
Waar hadden ze ook al weer naadloze?!
"Voor je vriend" doen we hier niet aan he... kom op... renners onder elkaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
Wie was dat die zei dat strings beter en mooier staan onder een tight.. Ik even een filmpje gemaakt voor mijn vriend en je ziet echt zo erg je ondergoed er onder. Dus dat word inderdaad strings aanschaffen.
Juah, ik hoor helemaal niet te weten waar vrouwen hun naadloze strings kunnen kopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
schijnt?
Voor de vrouwen, zie je een string dan niet zitten onder de tight?!
Ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
Nope..of iig, nog nooit opgevallenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
schijnt?
Voor de vrouwen, zie je een string dan niet zitten onder de tight?!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Voor je vriend" doen we hier niet aan he... kom op... renners onder elkaar
Ah oke, ga ik dat proberen want ik schiet gewoon in de lach elke keer als ik het terug zie. Alsof ik een witte broek aan heb en het meest zichtbare ondergoed er onder aan hebquote:
gewoon commando.... problem solvedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef kruidkoekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |