Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Noem het een ban aannaaien en ban me ervoor als het niet mag, maar dat Ritmo na vandaag nog steeds banvrij rondloopt vind ik toch wel abnormaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit.
En
Happel.
Smoofie ..
Ajacied442 ..
Muto ..
Maastoren ..
Cara ..
010-Hooligan ..nig. ik was te rustig vandaag voor een ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij verdient altijd een ban.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nig. ik was te rustig vandaag voor een ban.
Je hebt geen nieuwe topics geopend, dus je bent idd rustig gebleven vandaag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
I lolled.![]()
Maar vandaag was ik heel rustig. Veel rustiger dan normaal. wees eerlijk
Nou klaag ik zelfs eerder voor je dan jij zelfquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:31 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds gekker.
Eén van de beste voetballers ooit overlijdt.
De beste voetballer na Puskas in Hongarije. Zeg maar de van Basten van Hongarije of internationaal de beste europese voetballer na George Best en Eusebio in de jaren 60.
Ik plaats er een topic over. Overgenomen van NOS Teletekst. Want het is inderdaad niet de minste. Denk dat de oudere medemens hem nog wel zal herinneren en er vol eerbied over zullen praten.
Ik plaats er nog een eigen commentaar bij. Dat het van voor mijn tijd is maar alle aandacht verdient.
Wat doet een jonge mod ? Opslot. Hij kent hem niet dus vindt het niet Fok!waardig.
Ik heb veel slotjes gehad. Vaak terecht wegens baggeren. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Alsof een Fok-mod over 40 jaar een overlijdenstopic over Dennis Bergkamp sluit.
Heb je wel gelezen wat ik er in gezet heb ?
Echt waanzin.
Voetballegende Florian Albert overleden.
Ik had er speciaal een PS aanvast gepost dat het discussie waardig werd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:37 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de beweegredenen.
Vrouwen achter het aanrecht en voetbalquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oke duidelijk. Misschien iets te snel gehandeld door Morpheus. We zijn ook nog zo jong hier.
Open
'Dass gibs nicht, der burche ist grade 16.'quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:41 schreef Jojoortje het volgende:
Oke duidelijk. Misschien iets te snel gehandeld door Morpheus. We zijn ook nog zo jong hier.
Maar niet minder mooi en niet minder mooi dat ie 20 jaar later nog een held isquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
Toen zaten Morph en ik nog in de luiers zowat.
Hoezo? Wil je ook weg?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Is iedereen gebanned die gebanned moest worden? Of zijn ze nog steeds bezig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |