En Sándor Kocsis.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat ze hem in Hongarije beschouwen als beste Hongaar na Puskas.
Het laatste, maar weet wel dat er een hoofdletter in het eerste woord van een zin hoort.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:47 schreef Archangelo het volgende:
werk jij ook tong, of ben je gewoon professioneel irritant?
En Hidegkuti. Dan heb je de drie beste spelers van het op één na beste team ooit.quote:
Als je die niet kent ben je geen voetbalfan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:
Maar dat dachten ze 40 jaar geleden ook met de europees voetballers van het jaar Dennis Law, Suarez, Sivori en Albert.
Steek dan wat meer tijd in het zoeken van werk.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het laatste, maar weet wel dat er een hoofdletter in het eerste woord van een zin hoort.
Als je moet inhalen wat ik heb gewerkt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Steek dan wat meer tijd in het zoeken van werk.
Zoek dan gewoon een hobby ofzo.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je moet inhalen wat ik heb gewerkt.
Sta je de eerste 20 jaar om 5 uur op.
Allebeiquote:Op maandag 31 oktober 2011 17:43 schreef tong80 het volgende:
Hij is weer open.
Wie heeft hem heropend ?
Morpheus of een andere mod die het wel een topic waardig vond ?
Dan geef ik jou het kusjequote:
Ted vd Pavert.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
Maar welke voetballers van tegenwoordig herinneren ze zich wel over 40 jaar ?
Daaro9m noemde ik de namen Sivori en Suarez bv als ec voetballers van het jaar.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ted vd Pavert.
Nee even serieus. Ik kende de beste man niet, maar ik ken er wel meer niet van vroeger.
Vrij veel denk ik. WK74 is al bijna 40 jaar geleden maar een beetje fan kent veel van de namen van Oranje nog uit het hoofd.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
Maar welke voetballers van tegenwoordig herinneren ze zich wel over 40 jaar ?
Last van een plaktoetsenbord Tong?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daaro9m noemde ik de namen Sivori en Suarez bv als ec voetballers van het jaar.
Denni8s Law i8s bekender maar denk niet dat Jojoortje hermk kent.
Verdiep je je er wel in als jo9nge mod ?
In 88 Wist je amkper dt er leven ws op aarde laat staan 74 en de jaren 60
Een beetje Hongaar kent het wonderteam van Hongarije nog uit de jaren 50.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Vrij veel denk ik. WK74 is al bijna 40 jaar geleden maar een beetje fan kent veel van de namen van Oranje nog uit het hoofd.
Ja een kuttoet5senbord.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Last van een plaktoetsenbord Tong?
Nee die ken ik idd niet. Heb hem even gegoogled en dan ken ik hem nog niet
En ik verdiep me er ook niet in. Vandaag de dag zijn er genoeg interessante voetballers om te volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |