Wel beduidend minder, merk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:37 schreef Necrodeath het volgende:
Slimes in de Depths droppen naast Green, ook Large Shards.
Mwa, ik weet niet. Zou kunnen dat je veel green drops kreeg, terwijl de droprate van large misschien hoger is. Dan heb je gewoon 'mazzel' gehad.quote:
Curse is irritant ja, als je de Belltower Gargoyles hebt verslagen dan kun je voor 4000 souls een Purging Stone kopen van de merchant in de toren zelf.. OF via de lift in de kerk in Undead Parish een shortcut nemen en via een vogelnest door de kraai vervoerd worden naar Undead Asylum. Daar kun je een Cracked Red Orb in de nest van de kraai stoppen, en die wordt na terugkomst (quit en weer verder) ingewisseld voor een Purging Stone.. Wel wat werk.. Daarom haat ik Curse. Wel op je HP letten, he?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:48 schreef RickoKun het volgende:
Kanker, nu ben ik weer vervloekt
Staat er doodleuk dat ik gewoon effe naar Lando dinges moet, of naar de healer.
Ik heb geen flauw benul waar die 2 zijn
Hmmm okay, 6k kost die!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:54 schreef Jesse_ het volgende:
Het makkelijkste is om een purging stone van die gast achter de tralies in de brug van firelink naar de ingang van blighttown te kopen
Jep.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:15 schreef RickoKun het volgende:
Kan ik die purging stone maar 1 x gebruiken?
Ja man, Drake sword ftwquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Jep.Die Curse is trouwens wel makkelijk te ontwijken hoor (van die kikkers in Dephts). Gewoon niet in een hoek komen en die grijze gaswolken ontwijken. Ze hebben gelukkig weinig HP. Heb je trouwens al wel een Drake Sword?
Gaping Dragon, succes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja man, Drake sword ftw
Uiteindelijk zijn die kikkers idd makkelijk, maar de eerste keer wist ik niet wat ik van ze moest verwachten
Ik zit nu in de depths bij zo'n merchant. Nu kom ik strakjes in een grote ruimte terecht, zal vast wel een mega bazengevecht worden oid
Is Lord Vessel niet superieur aan wat je bij de Darkwraith krijgt dan? (lijkt mij super handig, maar weet ook niet wat de pro's van Darkwraith zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:28 schreef seto het volgende:
Godverdomme, omdat ik die Lordvessel al gebruikt heb kan ik de Darkwraith nu niet meer joinen. Moet ik tot NG+ wachten
Ja, heb je binnen drie minuten terug verdiendquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef RickoKun het volgende:
wtfaaaaaaaaak, die vagina draakgewoon 25k dropt die ja
Zal ik meteen die forest key kopen?
Nadat je de tweede bel hebt geluid kan je items verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef RickoKun het volgende:
Je kan geen items sellen, of wel?
Drie minuten? Achter die forest deur?
Sellen: Nee, na de tweede bel pas. Als je achter die deur de vijanden aggro'ed (probeer 4 á 5 vijanden), en je ze laat volgen dan kun je onderaan de trap op een richel in een hoek staan. De vijanden gaan dan gek doen en rennen via boven op je en zo de afgrond in (2 en 3k souls per kill). Het is even oefenen, maar als het werkt is het 9000+ souls per minuut plus ietsjes meer. En mochten er vijanden net niet in de afgrond vallen dan doen ze dat daarna wel na een mep van hun kant, of een trap van jouw kant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef RickoKun het volgende:
Je kan geen items sellen, of wel?
Drie minuten? Achter die forest deur?
Ja. Die ember kan je toch alleen bij die blacksmith kwijtquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:08 schreef RickoKun het volgende:
Hoe deel ik eigenlijk een trap uit? Dat doet ie bij mij compleet willekeurig
Ik ben nu overigens bij de blacksmith, alleen als ik met em praat vraagt ie:
"Give large ember?"
Moet ik deze geven of niet?
Okay, thanks!quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja. Die ember kan je toch alleen bij die blacksmith kwijt
Trap is bij 360 rechterstick naar voren + kleine rechterschouderknop. Altijd handig om vijanden die blocken even kwetsbaar op te stellen.quote:
Mist heb ik nog nooit gehad daar, gewoon na je soul-farm terug naar de bonfire links naast de deur (achter de muur die kapot kan) rusten, en herhalen. Je hebt wel gewoon die crest van 20k souls gebruikt om die deur te openen toch? (misschien wat obvious, maar voor de zekerheid).quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:27 schreef RickoKun het volgende:
Ok, nu heb ik ze volgens mij gekilled, maar kan ik dit vaker doen?
Op dit moment kan ik niet terug want ik word tegengehouden door fog bij de ingang/uitgang van die deur. Of moet ik telkens met een homeward bone terug gaan?
Ja, maar hoe hoger je soul level, hoe meer souls je nodig hebt he. Dus het gaat wel lang duren op een gegeven moment. Maar het is te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:45 schreef RickoKun het volgende:
Ja inderdaad bro. Af en toe komt die mist deur d'r gewoon voor, maar die lost vanzelf op als ik al die speciale gasten heb gepwned.
Blijven die gasten 9k opleveren? Ook als ik bijv lvl 100 ben?
Dark Souls is het eerste spel wat ik in 2011 heb gekocht en wat ik vermakelijk vind. 2011 Was echt een ontzettend schijtjaar qua games.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Zeggeuh, ik ben vast niet de enige die Dark Souls de grootste teleurstelling van 2011 vind hoop ik?
Dat vind ik eerder BF3. Grote hype, teleurstellende game die de hype niet waarmaaktquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Zeggeuh, ik ben vast niet de enige die Dark Souls de grootste teleurstelling van 2011 vind hoop ik?
Voor mij wordt het GOTY denk ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Wut?? Waar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:53 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nadat je de tweede bel hebt geluid kan je items verkopen.
Je kan het vanuit de swamp het rad naar boven pakken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:01 schreef RickoKun het volgende:
D'r was toch ook een 'backdoor' voor die 2de bel? Ik heb mensen horen praten over een manier langs die hoeren blight town met al die onkuurbare poison gastjes.
Het is imo de hype niet waard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
BLASPHEMY! BEGONE TO THE DEPTHS OF HELL FROM WHICH U CAME!!!!! THE POWER OF CHRIST COMPELLS YOU!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is imo de hype niet waard.
En zeker geen goty materiaal, zoals sommigen wel vinden
Ja dat werkt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:48 schreef Necrodeath het volgende:
Als je poison resist hebt, werkt dat dan ook voor toxin?
Want je hebt geen toxin resist stat volgens mij...
Als het werkt, die kerel bij de gargoyles baas verkoopt een poison resist ring, en in de Depths ligt een Spider Shield, wat bij stats volgens mij niet aangeeft dat het poison resist heeft, maar in de beschrijving staat wel iets erover, en blocken helpt wel tegen poison afaik...
Bandits starten met dat schild.
Spider shield gebruiken, is resistant voor poison en toxicquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef hans1988 het volgende:
Ik erger me zo hard aan die boogschutters aan het begin van blighttown he!
Mn schild houdt die klotepijltjes ook gewoon niet tegen waardoor ik na 1 zo'n ding door al mn estus/heals heen ben
Het haalt het wat mij betreft ab-so-luut niet bij Demon's Souls in ieder geval.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Het is imo de hype niet waard.
En zeker geen goty materiaal, zoals sommigen wel vinden
Mee eens! Nog steeds GOTY voor mij overigens, maar dat is meer een compliment aan Demon's Souls. Ik mis precies dezelfde dingen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Het haalt het wat mij betreft ab-so-luut niet bij Demon's Souls in ieder geval.
Ik ben bij the Ashlands aangekomen na een uurtje of 25 en heb echt de grootste moeite om door te zetten. Bij geen enkele baas heb ik tot nu toe echte tegenstand ondervonden en met geen enkele omgeving krijg je een band omdat je weer door moet naar de volgende. Ik mis de Nexus, ik mis de maiden in Black, ik mis de tendencies en ik mis noemenswaardige NPC's. Bah.
Ik was benieuwd wat mensen hier vonden trouwens omdat ik elders van DeSo's liefhebbers ook verhalen van teleurstelling las.
Je moet meer games spelen als dit je goty isquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Mee eens! Nog steeds GOTY voor mij overigens, maar dat is meer een compliment aan Demon's Souls. Ik mis precies dezelfde dingen.
Ach heb er aardig wat gespeeld en wil nog een hoop halen, maar ik verwacht niet dat een van die games de gameplay van DaSo's gaat overtreffen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet meer games spelen als dit je goty is
(niet dat DaS niet tof hoor)
Ik geloof dat iedere Demon's Souls speler wel een keer afgehaakt is om daarna pas echt verliefd te worden op de game.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:28 schreef Poit het volgende:
Wat grappig. Ik heb DeSo maar een uurtje of 3 gespeeld voor hem weer uit m'n PS3 te halen en nooit meer terug te doen terwijl ik met DaSo nu een uurtje of 20 bezig ben.
Als moet ik zeggen dat ik waarschijnlijk DeSo hierna alsnog een kans ga geven.
Toch is het apart. Wat jij post heb ik nu al een fiks aantal keren gelezen van mensen die DeSo's helemaal te gek vonden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:19 schreef Cid het volgende:
[..]
Mee eens! Nog steeds GOTY voor mij overigens, maar dat is meer een compliment aan Demon's Souls. Ik mis precies dezelfde dingen.
Momenteel ben ik ook aan het doorbijten om verder te spelen, op een of andere manier pakt het me wat minder dan DeSos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hoe doe je dat?
Ben ik redelijk met je eens trouwens. Ik denk dat het komt doordat het 'meer van hetzelfde' is en niet zo 'underground-sleeperhit'-esque was als Demon's Souls.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Het haalt het wat mij betreft ab-so-luut niet bij Demon's Souls in ieder geval.
Ik ben bij the Ashlands aangekomen na een uurtje of 25 en heb echt de grootste moeite om door te zetten. Bij geen enkele baas heb ik tot nu toe echte tegenstand ondervonden en met geen enkele omgeving krijg je een band omdat je weer door moet naar de volgende. Ik mis de Nexus, ik mis de maiden in Black, ik mis de tendencies en ik mis noemenswaardige NPC's. Bah.
Ik was benieuwd wat mensen hier vonden trouwens omdat ik elders van DeSo's liefhebbers ook verhalen van teleurstelling las.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:17 schreef SuperFruitig het volgende:
Karel je zei trouwens dat jeHij is toch optioneel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hoe doe je dat?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Niet echt volgens mij. Je hebt loot van hem nodig om verder te kunnen.quote:
Ja? Ik heb zijn drop nog niet nodig gehad, maar dat zou nog kunnen komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij. Je hebt loot van hem nodig om verder te kunnen.
Ow u wait.. U.. Wait...quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:27 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja? Ik heb zijn drop nog niet nodig gehad, maar dat zou nog kunnen komen.
Pas op met het verkloten van je Eye's want de Gravelord-functie werkt voor geen meter (bekende bug). Bewaar je eyes dus!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:45 schreef Catch_me het volgende:
Ik ben nu een gravelord dus ik kom jullie spel zuur maken
Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je NAT 2 OPEN hebt op je router. Anders werkt de helft van de MP niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:04 schreef Catch_me het volgende:
Werkt inderdaad voor geen meter, 2 eyes of death naar de haaien
Ook al 3 cracked red eyes verpest, "invasion failed"Stom zeg dat je zo'n item kwijt bent zodra je hem gebruikt, maar het niet eens zeker is of het wel werkt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:56 schreef Catch_me het volgende:
5 x gesummoned in de painted world, gaat tot 5 x toe de host dood
Dat is zo hinderlijk en zonde van je tijd he... mensen gaan allemaal dood bij die skellies (pinwheels). Ik kan er makkelijk 3 tegelijk blijven blokken, maar de meeste hosts rennen als kippen zonder kop door die sewers heen en worden dan gepwned...quote:
Nou die bastards hebben mij anders ook goed te pakken gehad, wat een gekkenhuis. Moest ik later nog terug ook omdat ik iets vergeten was...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:50 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Dat is zo hinderlijk en zonde van je tijd he... mensen gaan allemaal dood bij die skellies (pinwheels). Ik kan er makkelijk 3 tegelijk blijven blokken, maar de meeste hosts rennen als kippen zonder kop door die sewers heen en worden dan gepwned...
Annex key?quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:52 schreef Cid het volgende:
[..]
Nou die bastards hebben mij anders ook goed te pakken gehad, wat een gekkenhuis. Moest ik later nog terug ook omdat ik iets vergeten was...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]Dat is hem inderdaad bedankt! Maar wat een kut baas zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat die chick met die boobies?Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
Die is echt easy. Gewoon wat rollen en voila.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:09 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Dat is hem inderdaad bedankt! Maar wat een kut baas zeg!
Die blauwe magic attack is zowat niet te ontwijkenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die is echt easy. Gewoon wat rollen en voila.
Ik heb nu 8 Souvenirs of reprisalIk moet er nog 2 dus en dan ben ik 1 stapje dichterbij de Platinum.
PvPen is debiel trouwensJe kan alleen winnen als je uberlamed en dat doe ik dus nu ook.
FR + TWoP + Fire Balls spammen ==![]()
Ik ben er voorlopig klaar mee, ik kan m maximaal 4x raken maar dat is me 2 keer gelukt. Ik mag blij zijn als ik er uberhaupt in de buurt kom voor ik dood ben.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:23 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Die blauwe magic attack is zowat niet te ontwijken
Ga gewoon achter zo'n pilaar staan manquote:Op woensdag 2 november 2011 20:45 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig klaar mee, ik kan m maximaal 4x raken maar dat is me 2 keer gelukt. Ik mag blij zijn als ik er uberhaupt in de buurt kom voor ik dood ben.
Jawel.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:26 schreef RickoKun het volgende:
Die undead in de catacomben zijn niet dood te krijgen, mag ik aannemen?
Ik dank u, al even een divine bastard sword aangemaaktquote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jawel.
Met een divine weapon.
Of je moet de Necromancer (die ze dus de hele tijd revived) killen.
quote:Op donderdag 3 november 2011 14:55 schreef RickoKun het volgende:
Word ik geinvade, denk ik: Boh die kan ik vast makkelijk aan.
Is 't zo'n gay die me ff met 1 fireball dood maakt nadat ie me 6x gemist heeft en een fog ring aan heeft.
quote:- Some magic effects have been revised. (Magic Shield, Greater Magic Shield, Tranquil Walk of Peace, Ring of Fog, Iron Flesh)
- Elemental enhanced and Stat enhanced weapons have been rebalanced.
- Some slight adjustments have been made to other weapons, equipment, and magic. (Pyromancer's Flame's magic adjustment)
- Matching and multiplayer conditions have been adjusted.
- Defeating a boss in multiplayer will now reward the host with the full amount of souls from the boss.
- When failing to invade a player's world using the Cracked Red Eye Orb, the item will no longer be used up.
- Adjustments to the amount of suols dropped by enemies.
- Adjustments to the item drops from enemies.
- Some bosses will drop Humanity and Homeward Bones now.
- Increased Drop rates for certain Covenant items and Equipment Enhancement materials which had extremely low drop rates.
- Adjusted the Item Discovery increase rate which scales with Humanity levels.
- Item lists in shops have been adjusted. (Bottomless Box added to Male Undead Merchant. Bunch of arrows added to Female Undead Merchant, Andrei, Domnhall, Giant Blacksmith, and Vamos. Domnhall will sell the Master Key after he moves to the Firelink Shrine. Giant and Vamos both sell the various equipment boxes. Giant sells a bunch of shards now. Vamos sells Titanite Shards. Ingward sells Transient Curse.)
- The amount of Faith required to join the Sunlight Covenant is now 25 instead of 50. The formula for reducing it with multiplayer remains the same.
- Paying for your sins is now cheaper. The formula is Level x 500 souls, instead of Level x 2000 souls previously.
- Equipment Weight adjustments.
- Lock-on behavior has been adjusted.
- Fixed certain cases of game freezing.
- Changed the way souls are displayed in the Level Up Menu.
- Fixed the exploit with infinite weapon/magic usage.
- Fixed the 1 second delay during certain attack animations.
- Fixed the bug where Solaire isn't in New Game+.
- Fixed the shard bug with Frampt which took away all your shards if you had more than 99.
- Fixed getting stuck in certain parts of the map, being unable to progress.
- Changed some English text in the game to be consistent with corrections made in the overseas version of the game.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
If you can't beat them, join em.
Heb ik al tig keer geprobeerd. Naja, morgen maar weer eens naar kijken, ben alweer afgekoeldquote:Op woensdag 2 november 2011 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ga gewoon achter zo'n pilaar staan manDan raakt niks je (behalve 1 attack, die megabal volgens mij). Als je die ziet gewoon zigzaggen en klaar is kees.
Echt een van de makkelijkste bazen die er is
Anders Great Magic Shield gebruiken? Dan ga je in ieder geval niet dood.quote:Op vrijdag 4 november 2011 01:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb ik al tig keer geprobeerd. Naja, morgen maar weer eens naar kijken, ben alweer afgekoeld
Zo uit mn hoofd weet ik niet of ik die heb. Vanavond maar even kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Anders Great Magic Shield gebruiken? Dan ga je in ieder geval niet dood.
DE reden dat ik gameshops voorlopig even mijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:29 schreef Nebo het volgende:
Potsiedorie ik moet deze ook nog gaan spelen. Zit nu in Anor Londo maar Batman en Nathan Drake hebben mijn aandacht opgevangen. Vrees dat Skyrim straks hetzelfde gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |