Tot zover Meike26's regels over strategieënquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:38 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat Button 2 rondjes langer doorgaat om gaatje te dichten !
2 uur wachten voordat een race begintquote:
Jij was zeker vroeg wakkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2 uur wachten voordat een race begint
eigenlijk wel ja.quote:
Daarom stond er ook eenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:47 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat het foutje van Vettel werd bedoeld, in laatste ronde
als post-icon, sarcasme weet je
Overtuigd van Rosbergs talent ben ik nog steeds niet, maar dat Schumacher 6 plaatsen goedmaakt tegenover z'n startplek, en Rosberg maar 1 vind ik toch wel frappant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee, Schumacher gaat gewoon harder.
Laatste pitstops van Mercedes waren dan ook dubieusquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Overtuigd van Rosberg talent ben ik nog steeds niet, maar dat Schumacher 6 plaatsen goedmaakt tegenover z'n startplek, en Rosberg maar 1 vind ik wel frappant.
Het overtuigd niet echt meer nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Gekwaak van Vettel alsof ie de race van z'n leven heeft moeten rijden
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Laatste pitstops van Mercedes waren dan ook dubieus
Die discussie was op basis van de regels, en dat kan ik nog niet van deze beslissing zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef kepler het volgende:
Saaie race...
En de straf van Massa zorgt eigenlijk voor meer voer voor de discussie van laatstDeze straf zegt dat de verdedigende coureur dus niet zijn lijn mag aanhouden als de aanvallende coureur er naast zit (Hamilton was er niet voorbij)
Ik betwijfel of het ooit gaat lukken om van dat circuit de enige stofvrije plek in India te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel iets meer verwacht op dit circuit, wat Brundle zei, teveel stof buiten de ideale lijn, misschien volgend jaar beter
Dan moeten er eerst ondersteunende klassen komen, en door de rest van het jaar ook evenementen worden georganiseerd. Had ergens gelezen dat ze voorlopig niets op de planning hadden daarvoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel iets meer verwacht op dit circuit, wat Brundle zei, teveel stof buiten de ideale lijn, misschien volgend jaar beter
Of stof, of marbles. Ze moeten een soort blaas of veegsysteem gebruiken om dat eraf te halen tijdens de race.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het ooit gaat lukken om van dat circuit de enige stofvrije plek in India te maken
Kan je mij dan even het verschil uitleggen van Koba en Ham in Spa?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die discussie was op basis van de regels, en dat kan ik nog niet van deze beslissing zeggen.
quote:
Dat ging ook over de ongeschreven regels (zoals het 2x afwijken van je lijn, dat staat ook niet in de officiele regels).quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die discussie was op basis van de regels, en dat kan ik nog niet van deze beslissing zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |