quote:Voormalig Formule 1-coureur Johnny Herbert maakt komend weekend deel uit van de wedstrijdleiding, tijdens de eerste race van het seizoen in Australië.
Het is de vierde keer dat Herbert de stewards assisteert bij het nemen van beslissingen. Vorig jaar deed de Brit, die van 1989 tot en met 2000 in de Formule 1 reed, dit ook bij de races in Maleisië, Turkije en Brazilië.
Tuurlijk. Als alle mensen die er verstand van hebben het met je oneens zijn, dan moet dat wel zijn omdat ze partijdig zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je het zelf fout had...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
En Petrov kan maar beter in bij een agrarisch centrum gaan werken om gras te gaan maaien
Correctedquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:28 schreef Sinister-D- het volgende:
En Petrov kan maar beter in bij een agrarisch centrum gaan werken om gras stof te gaan maaien
hahah dan wordt het wel een hele snelle stofzuigerquote:
Eerste beste coureur met de tweede beste autoquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:31 schreef beantherio het volgende:
Het wordt weer zo'n saaie Vettel-overwinning.![]()
Button lijkt dit jaar wel echt de 2e beste coureur te zijn.
Ik denk dat het nog wel is spannend kan worden aan het einde.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:31 schreef beantherio het volgende:
Het wordt weer zo'n saaie Vettel-overwinning.![]()
Button lijkt dit jaar wel echt de 2e beste coureur te zijn.
Idd.. Denk dat Vettel het erg moeilijk zal hebben naast Button, in gelijkwaardige auto.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eerste beste coureur met de tweede beste auto
Ik hoop het, want het is echt ontzettend saai nu.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel is spannend kan worden aan het einde.
Respectievelijk 1 en 2 stopsquote:
Vettel heeft dan ook Massa II als teamgenoot op het moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Idd.. Denk dat Vettel het erg moeilijk zal hebben naast Button, in gelijkwaardige auto.
Wibbah heeft helemaal niet gebotst met Hammie dit seizoenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vettel heeft dan ook Massa II als teamgenoot op het moment.
Da's dan ook het enige verschil. Webber heeft een erg matig seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wibbah heeft helemaal niet gebotst met Hammie dit seizoen
Niet omdat Herbert het zegt in ieder geval. Ik kan namelijk zelf prima regels lezen en ik vraag me af of Herbert dat wel gedaan heeft of er uit de losse pols is beslist.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als alle mensen die er verstand van hebben het met je oneens zijn, dan moet dat wel zijn omdat ze partijdig zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je het zelf fout had...
Dacht ook al zoiets te zien inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:33 schreef Maver24 het volgende:
Ligt het aan mij of is die linkervoorband van webber een beetje erg schuin staand
Too little, too late ... Vettel zal dit makkelijk kunnen verdedigen, denk ik. Vettel heeft wel vaker een grote voorsprong omgezet in een bandensparende strategie.quote:
Voor Wibbah is het een redelijk seizoen. Afgelopen jaar steeg die boven zichzelf uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Da's dan ook het enige verschil. Webber heeft een erg matig seizoen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Idd.. Denk dat Vettel het erg moeilijk zal hebben naast Button, in gelijkwaardige auto.
Die gaat er nu voorquote:
Dat ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]Moeilijk om de aandacht van vrouwelijke fans te trekken zeker?
Ja Button moet ook nog naar binnen. Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die gaat er nu voorVettel kan zo binnenkomen en moet nog banden warm rijden... Word een close finish !
Je doet alsof die de beslissingen in z'n eentje neemt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Niet omdat Herbert het zegt in ieder geval. Ik kan namelijk zelf prima regels lezen en ik vraag me af of Herbert dat wel gedaan heeft of er uit de losse pols is beslist.
Is de regel dat degene die voorligt voorrang heeft in de bocht afgeschaft en heb ik dat gemist?
Ik kan me van Damon Hill ook herinneren dat hij besloot Schumacher te straffen voor inhalen onder SC in Monaco, terwijl de SC-situatie was opgeheven. Dus het komt voor dat de gaststeward gewoon de regels niet kent.
Klopt, maar dan had ik alsnog beter van hem verwacht dit seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Voor Wibbah is het een redelijk seizoen. Afgelopen jaar steeg die boven zichzelf uit.
In de laatste VT matig, dacht ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:39 schreef Swindler het volgende:
Iemand een idee hoe Mclaren op de harde band was in de VT?
Tot zover Meike26's regels over strategieënquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:38 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat Button 2 rondjes langer doorgaat om gaatje te dichten !
2 uur wachten voordat een race begintquote:
Jij was zeker vroeg wakkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2 uur wachten voordat een race begint
eigenlijk wel ja.quote:
Daarom stond er ook eenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:47 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat het foutje van Vettel werd bedoeld, in laatste ronde
Overtuigd van Rosbergs talent ben ik nog steeds niet, maar dat Schumacher 6 plaatsen goedmaakt tegenover z'n startplek, en Rosberg maar 1 vind ik toch wel frappant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nee, Schumacher gaat gewoon harder.
Laatste pitstops van Mercedes waren dan ook dubieusquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Overtuigd van Rosberg talent ben ik nog steeds niet, maar dat Schumacher 6 plaatsen goedmaakt tegenover z'n startplek, en Rosberg maar 1 vind ik wel frappant.
Het overtuigd niet echt meer nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:05 schreef Sinister-D- het volgende:
Gekwaak van Vettel alsof ie de race van z'n leven heeft moeten rijden
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Laatste pitstops van Mercedes waren dan ook dubieus
Die discussie was op basis van de regels, en dat kan ik nog niet van deze beslissing zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:07 schreef kepler het volgende:
Saaie race...
En de straf van Massa zorgt eigenlijk voor meer voer voor de discussie van laatstDeze straf zegt dat de verdedigende coureur dus niet zijn lijn mag aanhouden als de aanvallende coureur er naast zit (Hamilton was er niet voorbij)
Ik betwijfel of het ooit gaat lukken om van dat circuit de enige stofvrije plek in India te makenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel iets meer verwacht op dit circuit, wat Brundle zei, teveel stof buiten de ideale lijn, misschien volgend jaar beter
Dan moeten er eerst ondersteunende klassen komen, en door de rest van het jaar ook evenementen worden georganiseerd. Had ergens gelezen dat ze voorlopig niets op de planning hadden daarvoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
Ik had wel iets meer verwacht op dit circuit, wat Brundle zei, teveel stof buiten de ideale lijn, misschien volgend jaar beter
Of stof, of marbles. Ze moeten een soort blaas of veegsysteem gebruiken om dat eraf te halen tijdens de race.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik betwijfel of het ooit gaat lukken om van dat circuit de enige stofvrije plek in India te maken
Kan je mij dan even het verschil uitleggen van Koba en Ham in Spa?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die discussie was op basis van de regels, en dat kan ik nog niet van deze beslissing zeggen.
quote:
Dat ging ook over de ongeschreven regels (zoals het 2x afwijken van je lijn, dat staat ook niet in de officiele regels).quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die discussie was op basis van de regels, en dat kan ik nog niet van deze beslissing zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |