quote:
Senk Youquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef borisz het volgende:
Voorbeschouwing begonnen. Wust, Tuitert en ook Smeets is aangeschoven.
Hoop ook op een mooi rentree.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:00 schreef Olga het volgende:
Ik heb er zin inHoop op een mooie rentree van Sven
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:45 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk dit seizoen minder van die dieptreurige WB wedstrijden in the middle of nowhere.
Begint gelijk al goed zie ikquote:Op donderdag 3 november 2011 17:43 schreef Montov het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze gaan in een voormalig radioactief gebied in the middle of nowhere in Rusland schaatsen. Uit gezondheidsredenen gaan ze zo kort mogelijk verblijven in dat gebied.
http://www.telegraaf.nl/t(...)es_BuZa__.html?p=2,1
Wat een interview weer, kan me niet voorstellen dat Bob echt goede vrienden heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/video/309903-bob-en-bob-kijken-uit-naar-nk.html
Bob weer lekker op dreef qua desinteresse.
Dus de 5000m komt niet live op tvquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:41 schreef borisz het volgende:
NOS is er vanaf 17u gewoon bij hoor
5000m na de pauze en eerste 500m (m/v) is gewoon live
Na de pauze wel. Eerste helft zijn toch alleen maar onbekenden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dus de 5000m komt niet live op tv
twitter:HersmanM twitterde op vrijdag 04-11-2011 om 15:50:23Dweil na rit 4 en 8. Kramer-Rotteveel in 8. Na dweil Bergsma,Bovenhuis, Blokh, De Vries (nat kamp) De Jong en OldeH. reageer retweet
echt erg hequote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Montov het volgende:
http://nos.nl/video/309903-bob-en-bob-kijken-uit-naar-nk.html
Bob weer lekker op dreef qua desinteresse.
de eerste ritten zijn alleen maar rijders die het podium niet halen normaal gesproken.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb de linkje al aan gezet.. Maar hoop dat ze straks tijden de EK en WK schaatsen niet doen.
Oké dankje voor je antwoord!!!quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef hole1988 het volgende:
de eerste ritten zijn alleen maar rijders die het podium niet halen normaal gesproken.
en dan moeten we op N1 Close Up en Opium zien?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:51 schreef borisz het volgende:
Morgen wel samenvattingen. In mijn gids staat tussen 16u en 18u schaatsen. Zondag vanaf 12u live.
op internet wordt alles uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie kan mij vertellen of de 1500m en de 3000m van de dames op tv komt of op internet.
Tsja, ze moeten bij de NOS nou eenmaal bezuinigen. Daarom moeten ze daar ook zo snel mogelijk af van die CL-rechten. Een veel te kostbaar geintje, dat prima door de commerciële gedaan kan worden.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan moeten we op N1 Close Up en Opium zien?
RTL7 zendt de WK Darts live uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten bij de NOS nou eenmaal bezuinigen. Daarom moeten ze daar ook zo snel mogelijk af van die CL-rechten. Een veel te kostbaar geintje, dat prima door de commerciële gedaan kan worden.
Eens.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten bij de NOS nou eenmaal bezuinigen. Daarom moeten ze daar ook zo snel mogelijk af van die CL-rechten. Een veel te kostbaar geintje, dat prima door de commerciële gedaan kan worden.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit soort dingen leveren geld op. Daarvan kan er weer een massa TELEAC cursussen worden gemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |