Ik moest wel grinniken om die "oh come on, you knew this was coming" onder de "to be continued".quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
En die 'cliffhanger' zag iedereen ook al van mijlenver aankomen.
+1. Ook echt letterlijk gegrinnikt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken om die "oh come on, you knew this was coming" onder de "to be continued".
Adelind terug in het spel, Juliet die het spel heul snel moet gaan leren, Nick misschien richting Wenen (wat ik stiekem hoop zodat Renard, Juliet en Monrosalee mogen gaan proberen hem terug te gaan halen uit het hol van de leeuw), er zit nog wel het één en ander in het vat. Ik vermaak mij beter met Grimm dan met de andere sprookjesserie Once Upon A Time.quote:En erg spannend was het niet, maar wel vermakelijk. Ik hoop wel op wat meer diepgaande verhaal- en karakterontwikkeling volgend seizoen.
25 oktober, Halloween, zet het in je agendaquote:NBC is launching the bulk of its fall lineup during premiere week, which kicks off September 23 with the season premiere of The Voice and the series premiere of hot new drama The Blacklist. NBC’s flagship new comedy, The Michael J. Fox Show, also will debut during premiere week with two-back-to-back episodes following an hourlong season opener of Parks And Recreation. NBC’s two other Thursday comedy newcomers, Sean Saves The World and Welcome To The Family, will be introduced the following week, along with new Wednesday drama Ironside starring Blair Underwood. Grimm and new drama Dracula will be held back, debuting on Friday, October 25 as a Halloween-themed event. The Biggest Loser returns October 8.
GTST zit een paar subforums verderquote:
Ik hoop op weer een leuk gebeuren met Monroe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
25 oktober, Halloween, zet het in je agenda
Er zijn vast wel ergens topics te vinden waar je wél iets leuks aan kan bijdragen.quote:
Ik zit wanhopig naar een leuke serie te zoekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik hoop op weer een leuk gebeuren met Monroe.
[..]
Er zijn vast wel ergens topics te vinden waar je wél iets leuks aan kan bijdragen.
En post je dan in elke topic van een serie die je niks vindt zo'nquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zit wanhopig naar een leuke serie te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even wat eyecandy voor diegenen met een crush op David
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Als David een Wesen zou (kunnen) zijn, wat voor een zou hij dan willen zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Breuls het volgende:
Als jullie vragen zouden kunnen stellen aan de cast of crew, wat zou je dan willen weten?
Leuke vragen worden wellicht daadwerkelijk gesteld, so let's hear it.![]()
quote:
Dat weet ik nog niet, maar er is ook een press room.quote:
Heb je eens een voorbeeld in welke richting je de vragen wilt zien? Ik en mijn vriendin kijken Grimm ook altijd maar weet ook niet echt direct vragen naast de standaard vragen. Meer richting de verhaallijn of zoiets?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Breuls het volgende:
Als jullie vragen zouden kunnen stellen aan de cast of crew, wat zou je dan willen weten?
Leuke vragen worden wellicht daadwerkelijk gesteld, so let's hear it.![]()
Het zou wel een leuke twist kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef Curiosity het volgende:
Zodra een Wesen veranderd zien ze ook dat Nick een Grimm is, zou Nick ook een ander uiterlijk hebben als die wij zien?
Zou inderdaad een leuke twist zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zou wel een leuke twist kunnen zijn.
Omdat het een TV serie isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:52 schreef MrStock het volgende:
Andere vraag:
Hoe kan het dat "Wesen" nog steeds als sprookjes gezien worden terwijl de hedendaagse technologie onderhand met DNA etc toch allang een keer "Wesen"-criminelen gevonden moeten zijn, dus met afwijkende DNA etc...
Daarbij, in al die gevallen, met allerlei weeskinderen enzo... moet toch allang een keer een kind die niet wist wat hem overkwam, als die boos werd ofzo... en daadwerkelijk veranderde voor de ogen van iedereen, in de handen zijn gevallen van de medische wereld of opgepikt worden door de media? Vooral met alle mobieltjes en dergelijke?
Ik bedoel, tot de jaren 70-80 kan ik begrijpen dat het vrij eenvoudig in de doofpot te doen was, maar in deze tijd toch niet meer?
Toch meen ik dit een keer eerder te hebben gezien in een tv serie.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:33 schreef WheeleE het volgende:
De Aswang-aflevering is toch wel een van de creepiest afleveringen tot nu toe...brrr.
Arme Wu....
Wu heeft de engerd gezien, of ze het nu wel of niet vertellen veranderd daar niets aan.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vond het apart dat ze Wu liever in een psychiatrische inrichting gek laten worden dan hem de waarheid vertellen.
Maar Wu is nu in de waan dat ie gestoord is en waanbeelden oid heeft. Lijkt mij voor z'n mentale gezondheid wat prettiger om de boel uit te leggen net zoals bij Hank.quote:Op zondag 9 maart 2014 16:41 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wu heeft de engerd gezien, of ze het nu wel of niet vertellen veranderd daar niets aan.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:17 schreef Curiosity het volgende:
Nou weten we eindelijk waaraan ze Nick herkennen als Grimm zijnde.
Een beetje actie op de bruiloft zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En dat een mannelijke Hexenbiest een Zauberbiest heet. hoe zou een Hexenbiestbaby eruit zien?
Het is wel tof om te zien dat ze naar een mooie seizoensfinale toewerken, zo in de laatste 5 of 6 afleveringen.
Ik ben wel erg benieuwd naar de bruiloft van Monroe en Rosalee. Het moet gewoon ergens mis gaan met Nick. Burt de Eisbieber die er per ongeuk wat uitflapt ofzo, iets onbenulligs
Inderdaad arme meid, maar wel gaaf dat er weer een nieuw karakter bij komt.quote:Op zondag 27 april 2014 07:53 schreef WheeleE het volgende:
Het was óf Grimm, óf een of andere super bad-ass Wesen. Na die Skalengek was het wel duidelijk
Arme meid...als Wu al knetter werd na 1 keer, wat zal zei zich dan al die tijd waus hebben gevoeld...
"Ah crap, you too?"quote:Op zaterdag 3 mei 2014 21:18 schreef WheeleE het volgende:
Aww yeah! Deze aflevering was goed!
Truble is een toffe aanvulling. Ze wist goed raad met die twee creepy zuigbeesten.
Ze is lekker nuchter jaquote:Op zondag 4 mei 2014 20:37 schreef MrStock het volgende:
[..]
"Ah crap, you too?"
Ben benieuwd of alle Grimms dezelfde 'supergaven' hebben. Of onderling ook weer verschillen. De één kan heel goed horen, de ander...?
Oh, ik meende dat ze ook sowieso al sterker, sneller qua reflex waren enzo dan de gemiddelde mens... Dat goed horen kan inderdaad van dat zombie-zijn.... is eigenlijk helemaal niet meer teruggekomen... is het eruit geschreven? Kan me niet herinneren dat ze het 'opgelost' hebben, dat hij zo koud/lijkachtig werd, of is mijn geheugen nu gewoon echt zo brak?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ze is lekker nuchter ja
Volgens mij hebbne Grimms alleen de gaven om Wesen te kunnen zien. Nick zijn extra's kwamen toch na zijn zombie-zijn, na dat groene slijm van Baron Samedi?
Was inderdaad epic, welke kant gaan we nu op.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
omgggggg
Wat een epic finale
Kan niet wachten
Ik denk dat Juliette al genoeg heeft megemaakt met het hele Grimm gebeuren.quote:Op zondag 18 mei 2014 12:48 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik vond juliette trouwens best vervelend. Ik snap dat t allemaal vervelend is, maar Nick kon er toch niks aan doen...
Nick moest haar toen bijten voor bloed enz, nou we zullen zien hoe het afloopt, wel spannend hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:02 schreef Pindasoepje het volgende:
Ja viktor had toch tegen Adalind gezegd: weet je nog hoe nick jouw krachten heeft afgepakt? Ik wil dat jij ook zoiets doet. Ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
SPOILER: uit de previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Interessant vervolg! Octopus-head opgeruimd, Renard toch nog/weer in leven dankzij moeders, Adalind in 't gevang, Wu op het spoor van Trubel...spannend!
Ohja! Zou dat een bijwerking van de Evil Tweelingzus-toverspreuk zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick niet
Uhm vriend? SPOILERTAGS??quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Interessant vervolg! Octopus-head opgeruimd, Renard toch nog/weer in leven dankzij moeders, Adalind in 't gevang, Wu op het spoor van Trubel...spannend!
huh? Het is uitgezonden, dan mag het gewoon besproken worden.quote:
Niet iedereen (waaronder ik) is in staat de aflevering meteen te kijken. Best genaaid als iemand dan meteen gaat spoileren. Is niet zo moeilijk even spoilertags te gebruiken toch??quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? Het is uitgezonden, dan mag het gewoon besproken worden.
Op FOK is het beleid overal hetzelfde..in ieder geval al sinds ik hier begon te posten een jaar of 9 geledenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Niet iedereen (waaronder ik) is in staat de aflevering meteen te kijken. Best genaaid als iemand dan meteen gaat spoileren. Is niet zo moeilijk even spoilertags te gebruiken toch??
Ik dacht even dat ze van lichaam zouden wisselen. Misschien dat dat nog wel gaat gebeuren als bij werkingquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick niet
Geloof me maar dat veel wesen gebaseerd zijn op sagen van vroeger ;-) Elke regio had weer zijn eigen verhalen, dus ook eigen soort 'wesens'. Goede kans dat bijvoorbeeld ook een keer iets met Egypte terugkomt, dat die Farao's eigenlijk gewoon Wesens waren waardoor die Sfinxen gebouwd werden enzo... Maar zeker wel mooi uitgewerkt! Ik vond Stan wel een stoerdere wesen dan Clayquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef WheeleE het volgende:
Bud!
De schrijvers moeten toch een hoop inspiratie hebben om telkens weer met nieuwe Wesen te kunnen komen. Die van vandaag waren ook weer lekker bruut. Zelfs mevrouw Horseface
Wel blij dat ze weg isquote:Op zondag 7 december 2014 08:33 schreef WheeleE het volgende:
Truble![]()
Wel een leuke kerstaflevering verder.
Ik had een klein beetje het gevoel alsof het een opzetje was voor een spinoff. Trubel en Josh/Jeff/Dinges.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |