abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140103717
Nee Adalind moest nick bijten, en zijn bloed in Adalind zorgde ervoor dat zij geen hexenbiest meer zou zijn.

Ik ben trouwens ook benieuwd naar het verhaal van trouble. Ze sprak heel even over haar ouders en nick gaf aan dat 1 van ze een Grimm moest zijn. Kan het zijn dat zij toevallig een dochter is van aunt marie?
  zondag 18 mei 2014 @ 23:00:49 #277
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_140112513
Oh ja, zo was het. En familie van aunt Marie, zou best kunnen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_140223947
Overigens, de captain is ook zijn krachten kwijt: toen hij Truble tegenkwam bleef hij constant zichzelf...en riep niet opens "you are also a Grimm".
pi_140229456
Maar volgens mij wil de captain ook niet dat iemand Weet dat hij een wesen is toch?
pi_140230976
Renard is een heel beheerst Wesen lijkt het, hij weet het goed verborgen te houden.
Als ik het goed herinner zien Wesen een Grimm als ze half-gewoged zijn. Wél zichtbaar voor Grimms, maar niet zichtbaar voor Kehrseiten. Op het laatst wogede Monroe ook om te dubbelchecken of Nick nog een Grimm was of niet, door in zijn ogen te kijken.
Dus of Renard nu heeft gezien dat Trubel een Grimm is? Misschien wéét hij het maar heeft ie het toen niet gezien, en heeft Trubel hem dus ook niet.

/edit
Van de Grimm-wiki: As he is half-Wesen, he can woge, but very rarely does, even in moments of extreme tension.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  vrijdag 6 juni 2014 @ 05:05:41 #281
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_140770232
24 Oktober seizoen 4 pas weer.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_145921014
Seizoen 4 is gister van start gegaan! *O*
Zijn er mensen die de eerste aflevering al gezien hebben ??

Jullie weten hoe seizoen 3 afliep:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_145934371
Hij was goed! *O*
Renard ;(
En de Gedachtnis Esser was freaky...iew :N

Ik hoop dat Nick uiteindelijk zijn krachten wel weer terugkrijgt, maar voor nu is het wel een interessante situatie. Trubel is een leuke aanvulling en loopt tenminste niet in zeven sloten tegelijk. Samen met Nick en de rest kan ze zichzelf best redden denk ik.

Wu gaat denk ik dit seizoen nog wel helemaal ingelicht worden denk ik. Hij gaat steeds meer zien en geloven dus dat moet haast wel gebeuren. Met Adalind op weg naar Wenen, de Royals die een familielid kwijt zijn en de FBI agent met vermoedens zijn er genoeg balletjes opgegooid om dit seizoen interessant te maken.

SPOILER: uit de preview
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_146194284
Interessant vervolg! Octopus-head opgeruimd, Renard toch nog/weer in leven dankzij moeders, Adalind in 't gevang, Wu op het spoor van Trubel...spannend! ^O^
pi_146195229
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Interessant vervolg! Octopus-head opgeruimd, Renard toch nog/weer in leven dankzij moeders, Adalind in 't gevang, Wu op het spoor van Trubel...spannend! ^O^
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick niet :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146195306
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ohja! Zou dat een bijwerking van de Evil Tweelingzus-toverspreuk zijn?
pi_146197421
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Uhm vriend? SPOILERTAGS??
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_146197858
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

huh? Het is uitgezonden, dan mag het gewoon besproken worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146197959
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

huh? Het is uitgezonden, dan mag het gewoon besproken worden.
Niet iedereen (waaronder ik) is in staat de aflevering meteen te kijken. Best genaaid als iemand dan meteen gaat spoileren. Is niet zo moeilijk even spoilertags te gebruiken toch??
pi_146198048
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:

[..]

Niet iedereen (waaronder ik) is in staat de aflevering meteen te kijken. Best genaaid als iemand dan meteen gaat spoileren. Is niet zo moeilijk even spoilertags te gebruiken toch??
Op FOK is het beleid overal hetzelfde..in ieder geval al sinds ik hier begon te posten een jaar of 9 geleden :P

Alles wat in USA is uitgezonden mag in USA topics vrij besproken worden. Als je de aflevering nog niet hebt gezien moet je gewoon nog niet in de desbetreffende topics lezen.

Zo is het echt in alle topicreeksen..van Game of Thrones tot The Big Bang Theory.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_146198352
Uitgezonden = geen spoilertags, zo geldt het al jaren. Als ik nog niet bij ben met een serie vermijdt ik het betreffende topic.
pi_146198444
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 21:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

Niet kijken in USA topics als je de aflevering nog niet gezien hebt. Eigen schuld.
  zaterdag 1 november 2014 @ 22:49:12 #293
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_146199866
Whaha, als je weet dat er een nieuwe aflevering is gekomen en een topic waar bijna een week niet in is gesproken wordt ineens actief....goh waar zou het toch over gaan :?
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_146208770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ze van lichaam zouden wisselen. Misschien dat dat nog wel gaat gebeuren als bij werking :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  dinsdag 4 november 2014 @ 00:16:57 #295
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_146278952
Heuj, er is eindelijk een politieagent die doorheeft dat een moordverdachte al tijden voor zijn neus loopt :').
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_146439974
Bud! *O*
De schrijvers moeten toch een hoop inspiratie hebben om telkens weer met nieuwe Wesen te kunnen komen. Die van vandaag waren ook weer lekker bruut. Zelfs mevrouw Horseface :D
  zondag 9 november 2014 @ 23:24:36 #297
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_146484488
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef WheeleE het volgende:
Bud! *O*
De schrijvers moeten toch een hoop inspiratie hebben om telkens weer met nieuwe Wesen te kunnen komen. Die van vandaag waren ook weer lekker bruut. Zelfs mevrouw Horseface :D
Geloof me maar dat veel wesen gebaseerd zijn op sagen van vroeger ;-) Elke regio had weer zijn eigen verhalen, dus ook eigen soort 'wesens'. Goede kans dat bijvoorbeeld ook een keer iets met Egypte terugkomt, dat die Farao's eigenlijk gewoon Wesens waren waardoor die Sfinxen gebouwd werden enzo... Maar zeker wel mooi uitgewerkt! Ik vond Stan wel een stoerdere wesen dan Clay :P

Ik vind dat het wel té lang duurt met Wu.... Hopelijk doen ze de volgende aflevering de onthulling zodat we weer over kunnen gaan naar de 'normale' gang van zaken.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_146920766
Dat was weer een toffe aflevering ^O^
Ze houden er dit seizoen wel lekker de vaart in. Niks een heel seizoen Nick en Juliette laten twijfelen of Nick wel of niet weer Grimm wordt, gewoon na een paar afleveringen al duidelijkheid.

De Luison vond ik een beetje van een evil White Rabbit van Alice in wonderland weghebben in het begin. En Wu moet nou toch echt een keertje bijgepraat worden, dat duurt nu al lang genoeg.
pi_147353418
Truble :{
Wel een leuke kerstaflevering verder.
  zondag 7 december 2014 @ 19:28:46 #300
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147368189
quote:
2s.gif Op zondag 7 december 2014 08:33 schreef WheeleE het volgende:
Truble :{
Wel een leuke kerstaflevering verder.
Wel blij dat ze weg is :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo