SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
SPOILER: uit de previewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick nietquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Interessant vervolg! Octopus-head opgeruimd, Renard toch nog/weer in leven dankzij moeders, Adalind in 't gevang, Wu op het spoor van Trubel...spannend!
Ohja! Zou dat een bijwerking van de Evil Tweelingzus-toverspreuk zijn?quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick niet
Uhm vriend? SPOILERTAGS??quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:08 schreef WheeleE het volgende:
Interessant vervolg! Octopus-head opgeruimd, Renard toch nog/weer in leven dankzij moeders, Adalind in 't gevang, Wu op het spoor van Trubel...spannend!
huh? Het is uitgezonden, dan mag het gewoon besproken worden.quote:
Niet iedereen (waaronder ik) is in staat de aflevering meteen te kijken. Best genaaid als iemand dan meteen gaat spoileren. Is niet zo moeilijk even spoilertags te gebruiken toch??quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh? Het is uitgezonden, dan mag het gewoon besproken worden.
Op FOK is het beleid overal hetzelfde..in ieder geval al sinds ik hier begon te posten een jaar of 9 geledenquote:Op zaterdag 1 november 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Niet iedereen (waaronder ik) is in staat de aflevering meteen te kijken. Best genaaid als iemand dan meteen gaat spoileren. Is niet zo moeilijk even spoilertags te gebruiken toch??
Ik dacht even dat ze van lichaam zouden wisselen. Misschien dat dat nog wel gaat gebeuren als bij werkingquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En vergeet de aparte connectie tussen Adelind en Nick niet
Geloof me maar dat veel wesen gebaseerd zijn op sagen van vroeger ;-) Elke regio had weer zijn eigen verhalen, dus ook eigen soort 'wesens'. Goede kans dat bijvoorbeeld ook een keer iets met Egypte terugkomt, dat die Farao's eigenlijk gewoon Wesens waren waardoor die Sfinxen gebouwd werden enzo... Maar zeker wel mooi uitgewerkt! Ik vond Stan wel een stoerdere wesen dan Clayquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef WheeleE het volgende:
Bud!
De schrijvers moeten toch een hoop inspiratie hebben om telkens weer met nieuwe Wesen te kunnen komen. Die van vandaag waren ook weer lekker bruut. Zelfs mevrouw Horseface
Wel blij dat ze weg isquote:Op zondag 7 december 2014 08:33 schreef WheeleE het volgende:
Truble![]()
Wel een leuke kerstaflevering verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |