Ik moest wel grinniken om die "oh come on, you knew this was coming" onder de "to be continued".quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
En die 'cliffhanger' zag iedereen ook al van mijlenver aankomen.
+1. Ook echt letterlijk gegrinnikt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik moest wel grinniken om die "oh come on, you knew this was coming" onder de "to be continued".
Adelind terug in het spel, Juliet die het spel heul snel moet gaan leren, Nick misschien richting Wenen (wat ik stiekem hoop zodat Renard, Juliet en Monrosalee mogen gaan proberen hem terug te gaan halen uit het hol van de leeuw), er zit nog wel het één en ander in het vat. Ik vermaak mij beter met Grimm dan met de andere sprookjesserie Once Upon A Time.quote:En erg spannend was het niet, maar wel vermakelijk. Ik hoop wel op wat meer diepgaande verhaal- en karakterontwikkeling volgend seizoen.
25 oktober, Halloween, zet het in je agendaquote:NBC is launching the bulk of its fall lineup during premiere week, which kicks off September 23 with the season premiere of The Voice and the series premiere of hot new drama The Blacklist. NBC’s flagship new comedy, The Michael J. Fox Show, also will debut during premiere week with two-back-to-back episodes following an hourlong season opener of Parks And Recreation. NBC’s two other Thursday comedy newcomers, Sean Saves The World and Welcome To The Family, will be introduced the following week, along with new Wednesday drama Ironside starring Blair Underwood. Grimm and new drama Dracula will be held back, debuting on Friday, October 25 as a Halloween-themed event. The Biggest Loser returns October 8.
GTST zit een paar subforums verderquote:
Ik hoop op weer een leuk gebeuren met Monroe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
25 oktober, Halloween, zet het in je agenda
Er zijn vast wel ergens topics te vinden waar je wél iets leuks aan kan bijdragen.quote:
Ik zit wanhopig naar een leuke serie te zoekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik hoop op weer een leuk gebeuren met Monroe.
[..]
Er zijn vast wel ergens topics te vinden waar je wél iets leuks aan kan bijdragen.
En post je dan in elke topic van een serie die je niks vindt zo'nquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:26 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik zit wanhopig naar een leuke serie te zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog even wat eyecandy voor diegenen met een crush op David
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Als David een Wesen zou (kunnen) zijn, wat voor een zou hij dan willen zijn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:45 schreef Breuls het volgende:
Als jullie vragen zouden kunnen stellen aan de cast of crew, wat zou je dan willen weten?
Leuke vragen worden wellicht daadwerkelijk gesteld, so let's hear it.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |