Als je amandelen ruikt, dan ben je de lulquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest weer de evil scientist uithangen...
Ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je amandelen ruikt, dan ben je de lul
Dat is alleen als er blauwzuur gas ontstaat na contact van de cyaankali met een zuur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je amandelen ruikt, dan ben je de lul
Dat is trouwens toch die bende die Hitler heeft genomen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is alleen als er blauwzuur gas ontstaat na contact van de cyaankali met een zuur.
Er zit geen duidelijk herkenbare geur aan cyaankali zelf.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is trouwens toch die bende die Hitler heeft genomen?
Moggequote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Zoo me bed eindelijk uit...
@nibb nah dierentuinsnor is verleden tijd
Ow ok.... weer wat geleerd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is alleen als er blauwzuur gas ontstaat na contact van de cyaankali met een zuur.
Ah, dat was het dus, ik snapte de amandelen ook al nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Reactievergelijking voor de vorming van blauwzuurgas door oplossing van KCN in water met koolstofdioxide.quote:2 KCN + H2O + CO2 → K2CO3 + 2 HCN
Succes!quote:
Biervoorraad op orde?quote:
quote:
Wil meneer Rubje eventjes wat vragenquote:
Dan dm of pm je hem toch gewoon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wil meneer Rubje eventjes wat vragen
Hij houd van openbaar dus dan kan het het best eventjes hierquote:
Of in een ander topic waar hij post.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij houd van openbaar dus dan kan het het best eventjes hier
Heb al een pm gestuurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of in een ander topic waar hij post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |