Misschien draaien ze daar teveel servers op één machine, als je er voor betaalt gewoon klagen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef jpjedi het volgende:
kut i3D... soms echt vlagen van zware lag
welke zat je? 16 of 32 slots? keek net ff maar zag geen bekendequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Lekker potje net op de BoF server. Eindelijk eens meer dan 5000 punten en eerste
32, er zitten as we speak fokkers inquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef andreas612 het volgende:
[..]
welke zat je? 16 of 32 slots? keek net ff maar zag geen bekende
Als je dat zelf in elkaar schroeft ben je voor 1200 euro klaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:59 schreef andreas612 het volgende:
[..]
denk dat je hier wel een aardig end mee kom:
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-115205
ging voor de grap bij alternate zo'n monsterpc bij elkaar plaatsen, ben je 2400 eu kwijtquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je dat zelf in elkaar schroeft ben je voor 1200 euro klaar.
Heb dezelfde componenten namelijk.
Het gaat allemaal best hard met de unlocks dus zo ongelooflijk veel hoef je volgens mij niet te spelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Die "gekrasde" dog tags unlock je waarschijnlijk na heel veel spelen, maar hoe equip je ze dan? Ik zie geen optie staan in battlelog.
Edit: gevonden
J=Allquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:36 schreef Daanus het volgende:
hoe doe ik eigenlijk praten in zon multiplayer battle?
Haal de scope van je wapen in het customize menu en blijf steeds een klein stukje achter je squad/team, goed in coverquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef DjNivek het volgende:
Iemand tips voor het spelen als Recon? Ik vind het een enorm leuke class, maar qua punten eindig ik altijd erg laag omdat ik normaal buiten een basis al tegenstanders loop te snipen. En het lijkt me toch wel leuk een keer boven de 1k punten te komen. Enig idee wat ik het beste kan doen? Want meechargen met de groep lijkt me ook weer een beetje pointless, aangezien je dan redelijk zichtbaar bent en zo kapot gaat door andere snipers die wel gewoon op de achtergrond blijven en/of tegenstanders die dichtbij genoeg zijn met een machine geweer
Gewoon veel kills maken, en altijd op Q drukken als je iemand ziet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef DjNivek het volgende:
Iemand tips voor het spelen als Recon? Ik vind het een enorm leuke class, maar qua punten eindig ik altijd erg laag omdat ik normaal buiten een basis al tegenstanders loop te snipen. En het lijkt me toch wel leuk een keer boven de 1k punten te komen. Enig idee wat ik het beste kan doen? Want meechargen met de groep lijkt me ook weer een beetje pointless, aangezien je dan redelijk zichtbaar bent en zo kapot gaat door andere snipers die wel gewoon op de achtergrond blijven en/of tegenstanders die dichtbij genoeg zijn met een machine geweer
Spotten zorgt voor punten? >_>quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon veel kills maken, en altijd op Q drukken als je iemand ziet.
Als iemand 'm doodschiet als jij spot krijg je daar punten voor.. 10 of 20 ofzo, niet heel veel. Maar alle beetjes helpenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Spotten zorgt voor punten? >_>
(Ben er door de post eerder pas achter gekomen dat het kon)
Geduld hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef DjNivek het volgende:
Spotten moet je sowieso altijd doen, erg irritant om in een team te zitten waar niemand spot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Spotten zorgt voor punten? >_>
(Ben er door de post eerder pas achter gekomen dat het kon)
[Game PC] Discussie hardware topic #7 BF3 here we comequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Kan iemand mij alsnog een linkje sturen met het topic over de BF3 computer specs, ik kan hem niet vinden >.>
Ah hartstikke bedankt, ik kijk niet meer terug in oude topics, checkte alleen de OP.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[Game PC] Discussie hardware topic #7 BF3 here we come
Vorig topic stond die in bericht #297
Veel headshots maken en veel spotten, zoiezo niet gaan liggen campen als sniper. In beweging blijven en de map uit je hoofd kennen zodat je weet waar je infantry van ver af kan tegenkomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:31 schreef DjNivek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |