SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Lang leven de Xbox toch?quote:
Had het al vaker geprobeerd maar nu lukte het een keer ja. Thans.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:22 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Press q to ask for ammo/health is alleen als je richt op een teamgenoot die assault (health) of support (ammo) is. En dan vraag je aan die gast of hij een pakje wil droppen voor je.
Nee joh, Windows geeft slechts een suggestie. Ik laat het altijd lekker.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:34 schreef steekhond het volgende:
[..]
Had het al vaker geprobeerd maar nu lukte het een keer ja. Thans.
Net toen ik even Alt+Tab deed gaf Windows de melding de visuele thema's te hebben uitgeschakeld ivm te weinig geheugen. Ik neem aan dat dit visueel geheugen betreft want ik heb 8 GB ddr3. Mijn hd 6870 heeft idd maar 1 GB geheugen.
Betekent dit dat de boel te overbelast wordt?
wie de FOK is drequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:43 schreef andreas612 het volgende:
zo, dreetje is weer in het topic, kwaliteit kan weer 'aan'
Dankjewel Homoot!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Gewoon FOK dus, koekwaus.
De blokhaken voegt ie zelf toe.
Yep.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:09 schreef robuust89 het volgende:
Stomme vraag, maar met Q kan je dus spotten?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:09 schreef robuust89 het volgende:
Dat doet ie ook bij mij, heb 6GB ram maar "slechts" 1GB Vram. Je kunt het ook nergens uitzetten ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:34 schreef steekhond het volgende:
[..]
Had het al vaker geprobeerd maar nu lukte het een keer ja. Thans.
Net toen ik even Alt+Tab deed gaf Windows de melding de visuele thema's te hebben uitgeschakeld ivm te weinig geheugen. Ik neem aan dat dit visueel geheugen betreft want ik heb 8 GB ddr3. Mijn hd 6870 heeft idd maar 1 GB geheugen.
Betekent dit dat de boel te overbelast wordt?
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:09 schreef robuust89 het volgende:
Q is het knopje die je non-stop in moet drukken, krijg je ook spot bonussen voor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:09 schreef robuust89 het volgende:
Sommige pre-order winkels gaven er een stuk of 5 weg, helaas zat Wehkamp daar niet tussen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:03 schreef lordteddybeer het volgende:
Weet iemand hoe je advanced dog tags haalt?
zoals deze:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |