quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:24 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik heb gehoord dat hij een keeloperatie gehad heeft en daarom zo'n hoge stem heeft, kan hij ook niks aan doen, moet hij mee leren leven, net zoals stotteraars
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]![]()
eN BEDANKT
oeps capslock.
Stotteren hoef je niet mee te leven. Kun je verhelpen en daar ben ik ook mee bezig. Duurt alleen lang.
Bij BF2 had je volgens mij in je minimap als je vroeg om ammo of een medipack, dat je iedereen zag oplichten die medic of support was. Nu zie je niets en is het maar raden wie het is (tenzij je echt goed kijkt naar hoe iemand er uit ziet qua outfit, maar dat doe ik dus niet). Dus wat mij betreft mag dat er wel weer in. Ik heb altijd te weinig stinger missiles in de grote conquest maps.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:22 schreef DownBusiness het volgende:
Als je Q drukt roep je gewoon om ammo.
Moet de ander het natuurlijk wel geven -_-
En dat gebeurt bijna nooit.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje ver gaan...respect -1 sorry hoor, voel me slecht door deze post.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:34 schreef BurnaBoy het volgende:
Mijn nick komt trouwens niet eens van die vage kutrapper.
Ik haat rap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Lang leven de Xbox toch?quote:
Had het al vaker geprobeerd maar nu lukte het een keer ja. Thans.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:22 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Press q to ask for ammo/health is alleen als je richt op een teamgenoot die assault (health) of support (ammo) is. En dan vraag je aan die gast of hij een pakje wil droppen voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |