Ik ben spaans homo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:54 schreef Floxcie het volgende:
Senor_Changie is mijn lievelings Chinees.![]()
No homo.
Doet het prima hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:12 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
WAAROM DOET BF3 HET NIET@!@!@!
Ik wil het gvd ook spelen.
Dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
En wie of wat is een BrainPulse?
yupz, eigen naam kan ik nu niet erop plakken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu staat er dit als servernaam: i3D.net - Battlefield 3 Europe 119762
ipv een eigen gekozen naam.
Tenminste, ik neem aan dat dat het verschil tussen branden/unbranded is
Vriend van mij, sinds kort op Fok.. Ook een BF3'er en mede admin van de serverquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
En wie of wat is een BrainPulse?
Dit is een BrainPulse...quote:
Dat dus.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:55 schreef Civilian het volgende:
[..]
Vriend van mij, sinds kort op Fok.. Ook een BF3'er en mede admin van de server
Xblister/mikexNL geloof ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yupz, eigen naam kan ik nu niet erop plakken.
Was gezellig en in 1 avond naar level 6
Ik ga maandag contact opnemen met i3D want een paar levels hadden flink last van lagstoten en de server viel een paar keer gewoon uit
Maar wie was die verwijfde kerel op TS zeg
Press q to ask for ammo/health is alleen als je richt op een teamgenoot die assault (health) of support (ammo) is. En dan vraag je aan die gast of hij een pakje wil droppen voor je.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:01 schreef steekhond het volgende:
Er staat bij mij 'press Q to ask for ammo'
Maar dan gebeurt er niks en in die commo rose staat die optie er ook niet bij...
Mensen verwijfd noemenquote:
HAHAHAHA ik heb gehoord dat hij een keeloperatie gehad heeft en daarom zo'n hoge stem heeft, kan hij ook niks aan doen, moet hij mee leren leven, net zoals stotteraarsquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
yupz, eigen naam kan ik nu niet erop plakken.
Was gezellig en in 1 avond naar level 6
Ik ga maandag contact opnemen met i3D want een paar levels hadden flink last van lagstoten en de server viel een paar keer gewoon uit
Maar wie was die verwijfde kerel op TS zeg
quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:24 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik heb gehoord dat hij een keeloperatie gehad heeft en daarom zo'n hoge stem heeft, kan hij ook niks aan doen, moet hij mee leren leven, net zoals stotteraars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |