Voor zover ik weet is dat geen artifact, maar ik krijg dan ook wat andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:10 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Noooh, geen artifacts toch?!
Heb er op het moment geen last meer van..
Werd gepost door een gast van DICE op twitterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nice hopelijk heeft deze gast dit naar DICE/EA opgestuurd. Vooral Squads werken niet echt lekker en uitnodigend op de PC. Vooral door de menustructuur die er nu is boeit niemand squads en is er bijna geen teamwork.
Als je geen flares hebt kun je net zo goed niet vliegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:21 schreef ElmoFan het volgende:
Net een goed potje in de jet achter de rug, dat voelt goed
Met de aankondiging dat dit in de volgende update komt mag ik hopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Werd gepost door een gast van DICE op twitter
Dan is je videokaart te warm, of slecht overgeklokt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen artifact, maar ik krijg dan ook wat anders
Meer zoiets [ link | afbeelding ]
Wow- dat is balen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen artifact, maar ik krijg dan ook wat anders
Meer zoiets [ link | afbeelding ]
Ik kom zelf niet boven de 70 graden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Met de aankondiging dat dit in de volgende update komt mag ik hopen?
[..]
Dan is je videokaart te warm, of slecht overgeklokt.
Als dat gefixt is en de wapens niet meer zo totaal random damage doen (de ene keer in twee schoten iemand doden, de andere keer een heel magazijn en tot 36% health?) dan ben ik een heel tevreden man hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:14 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja dit.
Dan ben ik denk ik wel tevreden en kan ik er wel weer maanden tegen aan. (totdat GW2 uit is)
Kom zo wel effe buurtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef jpjedi het volgende:
Bof server online!
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
ga hem zo herstarten en dan is hij zichtbaar
battlelog-linkje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef jpjedi het volgende:
Bof server online!
meteen daarna kun je ook op Esc rammen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ems. het volgende:
Kan je wel meteen ná een ronde alt f4en? Of moet je eerst weer helemaal wachten tot de nieuwe map is geladen?
Zet hem in de OPquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef jpjedi het volgende:
Bof server online!
Ben aan het joinenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Shitzooi, ik heb branded gekozen en moest dus unbranded hebben. Kan volgende week pas de naam wijzigen van de server
De server is hier te vinden:
http://battlelog.battlefi(...)eld-3-Europe-119762/
quote:
Stuur mij maar een PM met rekeningnummerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef jpjedi het volgende:
voor bijdragen op vrijwillige basis,PM mij even en je krijgt een VIP vermelding zodat je altijd een slot hebt.
Wat kost zo'n server dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef jpjedi het volgende:
voor bijdragen op vrijwillige basis,PM mij even en je krijgt een VIP vermelding zodat je altijd een slot hebt.
Ik ga er morgen eerst ff in om te kijken of hij lekker werkt. Daarna kun je wel vrijwillige bijdrage(n) verwachten denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:51 schreef jpjedi het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Shitzooi, ik heb branded gekozen en moest dus unbranded hebben. Kan volgende week pas de naam wijzigen van de server
Nu staat er dit als servernaam: i3D.net - Battlefield 3 Europe 119762quote:
waarom zou je dat doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef Teutoon het volgende:
Is het mogelijk om offline tegen bots te spelen waarbij je de beschikking hebt over vliegtuigen, tanks, boten etc. in Battlefield 3? Dat maakte battlefield 2 juist zo leuk vond ik. Nu hoor ik dat er een single player campagne in zit. Maar dan wordt je zo in een bepaalde richting estuurd en is de vrije rol weg..
Handig linkje voor je:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:10 schreef Anushaar het volgende:
[ afbeelding ]
ga ik het hiermee redden? om Battlefield 3 te spelen?!
hoop het van wel!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:12 schreef Thrilled het volgende:
Gebruiken jullie wel eens http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ (Can You Run It?), lost volgens mij vele vraagtekens op of Battlefield 3 draait op je systeem ja of nee.. of vinden jullie hem niet betrouwbaar genoeg?
Ik weet wel dat ik even nieuwe ram-reepjes moet kopen
Ah, OK, weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nu staat er dit als servernaam: i3D.net - Battlefield 3 Europe 119762
ipv een eigen gekozen naam.
Tenminste, ik neem aan dat dat het verschil tussen branden/unbranded is
Nee dat is niet meer mogelijk. (of indiergeval dat lijkt zo zoals ik t zag)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef Teutoon het volgende:
Is het mogelijk om offline tegen bots te spelen waarbij je de beschikking hebt over vliegtuigen, tanks, boten etc. in Battlefield 3? Dat maakte battlefield 2 juist zo leuk vond ik. Nu hoor ik dat er een single player campagne in zit. Maar dan wordt je zo in een bepaalde richting estuurd en is de vrije rol weg..
In mijn ogen zou het gewoon moeten kunnen (de minimum haal je namelijk wel gewoon) maar je zou altijd voor een betere Grafische kaart kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:28 schreef Anushaar het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik begrijp is m'n video kaart niet goed, kan ik hier gewoon een nieuwe voor kopen? en word dat een duur grapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |