oke, moet zeggen dat ik het squad gedoe ook nog niet helemaal snap. Bij bc2 had je mooi overzichtje en kon je joinen in welke squad je wilde, hier kan ik alleen op 'find me a squad' klikken en er wordt er vervolgens eentje mij toegewezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwach, ik vind het behoorlijk pijnlijk om te constateren dat BC2 lekkerder speelde, zat daar meer lol in de gameplay. Maar ook BC2 kotste ik in het begin op...
Nice hopelijk heeft deze gast dit naar DICE/EA opgestuurd. Vooral Squads werken niet echt lekker en uitnodigend op de PC. Vooral door de menustructuur die er nu is boeit niemand squads en is er bijna geen teamwork.quote:
Thermal sight is ook fijn, vooral als je 'tegen de zon in' speelt. Maar double zoom is meestal toch handigerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:57 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Geen enkele jet die over mij heen vliegt is veilig. Behalve als ze IR Flares hebben
Nee ik heb ze ook soms. Gaan bij mij van zelf weg. Vast een BF3 bug of driver bug.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:10 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Noooh, geen artifacts toch?!
Heb er op het moment geen last meer van..
Whoever de layout van BF3 heeft ontworpen heeft ECHT teveel op CoD: MW2 gelet... Overzicht is weg, je weet niet meer wie wat zegt in de chat, controle over squads is compleet weg terwijl controle beloofd was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef andreas612 het volgende:
[..]
oke, moet zeggen dat ik het squad gedoe ook nog niet helemaal snap. Bij bc2 had je mooi overzichtje en kon je joinen in welke squad je wilde, hier kan ik alleen op 'find me a squad' klikken en er wordt er vervolgens eentje mij toegewezen
Dit ja.quote:
Ja dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Whoever de layout van BF3 heeft ontworpen heeft ECHT teveel op CoD: MW2 gelet... Overzicht is weg, je weet niet meer wie wat zegt in de chat, controle over squads is compleet weg terwijl controle beloofd was.
Maar het is meer de core gameplay die in BC2 gewoon prima was, al kan dat ook HEEL veel te maken hebben met de netcode en clientside hitdetection, wat een hell is dat zeg.
Persoonlijke wensen voor een patch:
-licht en laser standaard UIT
-Chatindicatie friend or foe (rood/groen?)
-betere hitdetection, desnoods gewoon de netcode van BC2
-open squad beheer
-mogelijkheid om je kit te bepalen terwijl je nog leeft
-chat na de wedstrijd, aangezien je dan toch alleen je score en prijzen ziet!
Voor zover ik weet is dat geen artifact, maar ik krijg dan ook wat andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:10 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Noooh, geen artifacts toch?!
Heb er op het moment geen last meer van..
Werd gepost door een gast van DICE op twitterquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nice hopelijk heeft deze gast dit naar DICE/EA opgestuurd. Vooral Squads werken niet echt lekker en uitnodigend op de PC. Vooral door de menustructuur die er nu is boeit niemand squads en is er bijna geen teamwork.
Als je geen flares hebt kun je net zo goed niet vliegenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:21 schreef ElmoFan het volgende:
Net een goed potje in de jet achter de rug, dat voelt goed
Met de aankondiging dat dit in de volgende update komt mag ik hopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Werd gepost door een gast van DICE op twitter
Dan is je videokaart te warm, of slecht overgeklokt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen artifact, maar ik krijg dan ook wat anders
Meer zoiets [ link | afbeelding ]
Wow- dat is balen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat geen artifact, maar ik krijg dan ook wat anders
Meer zoiets [ link | afbeelding ]
Ik kom zelf niet boven de 70 graden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:22 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Met de aankondiging dat dit in de volgende update komt mag ik hopen?
[..]
Dan is je videokaart te warm, of slecht overgeklokt.
Als dat gefixt is en de wapens niet meer zo totaal random damage doen (de ene keer in twee schoten iemand doden, de andere keer een heel magazijn en tot 36% health?) dan ben ik een heel tevreden man hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:14 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja dit.
Dan ben ik denk ik wel tevreden en kan ik er wel weer maanden tegen aan. (totdat GW2 uit is)
Kom zo wel effe buurtenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef jpjedi het volgende:
Bof server online!
i3D.net -=band of fok!kers=- NL Ranked
ga hem zo herstarten en dan is hij zichtbaar
battlelog-linkje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef jpjedi het volgende:
Bof server online!
meteen daarna kun je ook op Esc rammen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ems. het volgende:
Kan je wel meteen ná een ronde alt f4en? Of moet je eerst weer helemaal wachten tot de nieuwe map is geladen?
Zet hem in de OPquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef jpjedi het volgende:
Bof server online!
Ben aan het joinenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:47 schreef jpjedi het volgende:
Shitzooi, ik heb branded gekozen en moest dus unbranded hebben. Kan volgende week pas de naam wijzigen van de server
De server is hier te vinden:
http://battlelog.battlefi(...)eld-3-Europe-119762/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |