De NSFC server zat gister helemaal vol (niet met alleen FOK!ers maar toch).quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:20 schreef Rivalo het volgende:
Waarom zit er trouwens nooit iemand in de fok server?
Gewoon even oefenen:)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:16 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb anders meer last met de MP.
Kunnen ze de gameplay van BC2 niet overnemen? Het speelt echt voor geen ene kloten, en dan heb ik het over de voertuigen
Jups.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:34 schreef ems. het volgende:
Die mortars zijn wel heel erg vermoeiend
is idd behoorlijk wennen maar vind de voertuigen opzich niet verkeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:16 schreef Sjapoela het volgende:
Ik heb anders meer last met de MP.
Kunnen ze de gameplay van BC2 niet overnemen? Het speelt echt voor geen ene kloten, en dan heb ik het over de voertuigen
Kniven van voor kan niet meer met instant kill. Grijp van achter en je word beloond. Ff wennen maar wel goed dat je niet van voren gekniffed kan worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:47 schreef drumstickNL het volgende:
Kniven gaat niet echt lekker, heb nu 4x achter elkaar geprobeerd iemand te kniven terwijl ik gewoon voor 'm stond voor 3 seconden ofzo echt naar z'n bakkus kijkend.
muhquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:58 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Ff wennen maar wel goed dat je niet van voren gekniffed kan worden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:03 schreef Catch_me het volgende:
Oppassen met Origin mensen, zo te zien heeft EA weer keihard gelogen. Ik was benieuwd wat EA verstond onder HW monitoren, en die klootzakken bekijken alles, incl een database van mijVolgens mij lul je uit je nek. Als ik de logs bekijk, dan zie ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook mp3tjes, text bestanden en webbrowsers worden gescanned, je bent gewaarschuwd voor dit stukje malware![]()
Na een poosje spelen krijg je onderstaande (Scar-H);quote:Auto fire
Yes
Single shot fire
Yes
Burst fire
No
Rate of Fire
800
Ammunition
30 [5.56x45mm NATO]
Range
MEDIUM
Nu zie ik heel veel mensen die Scar gebruiken... maar hoe zie ik dat hij nu beter is dan de eerste? Rate of Fire ligt lager, range hetzelfde, magazijn is ook kleiner... lijkt me alleen maar nadeliger?quote:Auto fire
Yes
Single shot fire
Yes
Burst fire
No
Rate of Fire
600
Ammunition
20 [7.62x51mm NATO]
Range
MEDIUM
Gelukkig zijn er nog mensen die wel oplettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Catch_me het volgende:
Nee oke klopt ik heb hem gephotoshopped, niks aan het handje mensen!
not sure if srsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die wel opletten
stuk grotere kogels = hogere damage.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef wc-eend het volgende:
...
Nu zie ik heel veel mensen die Scar gebruiken... maar hoe zie ik dat hij nu beter is dan de eerste? Rate of Fire ligt lager, range hetzelfde, magazijn is ook kleiner... lijkt me alleen maar nadeliger?
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:57 schreef Captainp00face het volgende:
Afentoe krijg ik echt een milliseconde een groen scherm door het spel heen geflikkert..
quote:
Mwach, ik vind het behoorlijk pijnlijk om te constateren dat BC2 lekkerder speelde, zat daar meer lol in de gameplay. Maar ook BC2 kotste ik in het begin op...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:50 schreef andreas612 het volgende:
[..]
is idd behoorlijk wennen maar vind de voertuigen opzich niet verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |