Gelul robin, af en toe kom je ietwat slimmer over dan een vmbo leerling hè. Dat weet je zelf ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?
Wat voor conspiracy is dit?
Ik zit er ook door een samenloop van omstandigheden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gelul robin, af en toe kom je ietwat slimmer over dan een vmbo leerling hè. Dat weet je zelf ook wel.
Nee, niet inhoudelijk een compliment hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit er ook door een samenloop van omstandigheden.
Bedankt voor het compliment overigens
WTFquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, niet inhoudelijk een compliment hoor.
Want inhoudelijk is het niet veel. Als het echter waar is wat je vertelt over je vader is het een "leuk" experiment natuurlijk.
Er zijn altijd mensen die dolletjes doen, toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit is wel echt vergezocht. Wat zou het nut zijn van zo'n experiment dan?
GSbrder heb ik trouwens op Facebook, dus hij kan bevestigen dat ik besta.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die dolletjes doen, toch?
Jij bent ook wel een dolletje, want die zoon ligt al lang te slapen.
En ja er zijn heel wat ex-communistjes die van de andere kant willen snoepen en dan willen kijken wat voor effect dat ressorteert. Dat is wel spannend.
Als het allemaal waar is wat je eerder vertelde over je vader natuurlijk.
Je was toch al op een eerdere meet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik mag van m'n ouders dan zal ik op de meet het tegendeel bewijzen.
Dit kan dus niet he, schatteboutje.quote:
Je was 15 bij die eerdere meet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nope nog niet. Nu ben ik 16, dus is het bijna zeker dat ik mag (hoop ik).
Ik ben net 16 geworden hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit kan dus niet he, schatteboutje..
Ik vind het wel grappig om al je capriolen te volgen hoor dus zal niets zeggen. Je moet nu een 17jarig ventje voorstellen?.
Ja, check mijn fok profiel.quote:
php was geen scepticus hè, dat was een true believer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, check mijn fok profiel.
Je krijgt nu wel wat php-trekjes.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Check jouw profiel?
Dat zegt toch niets, je kunt net zo goed 45 zijn.
Ik ben de onfortuinlijke die moet werken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Wacht maar af.
Kom je trouwens ook op de meet? Hopelijk mag ik, want dat wordt dan echt lachen
Gefeliciteerd, zemmer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben net 16 geworden hoor![]()
Niet zo lang geleden.
Ook als het op een zaterdat valt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben de onfortuinlijke die moert werken.
Dan ben ik toch lief?quote:
Dat betekent niet dat ik iedereen zemmel noemquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan ben ik toch lief?
De tijd van ouwe was jij voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |