Staal!quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja meneer, nee meneer.
En Pete en GSbrder zijn de meesters. *GRIJNS*
Dat is wel laat. Ach, je hebt lang de tijdquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga maar weer aan m'n nominatielijstje werken
Jouw avatar! Arm ding.quote:
Ik mag hem wel en vind zijn posts ook best interessantquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
sneakypete is net een gast als jij, die is al wel paar keer van mening veranderd. Nu is hij vvd, omdat hij dat soort sites leest, eerder was hij een fucking libertariër, nu conservatief-fucking-liberaal, over een tijdje is-ie weer wat anders. Schiet niet op hè.
Beetje dit:.
Ja sure zijn het meesters.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja meneer, nee meneer.
En Pete en GSbrder zijn de meesters. *GRIJNS*
Ik vind het een grote nepperd, en nu.?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik mag hem wel en vind zijn posts ook best interessant
Hij is toch gewoon een goede debater?quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja sure zijn het meesters.
Wel grappig dat die paar vrouwen op FOK hem een meester discussiant vinden... dat is omdat die gasten alleen maar een beetje aardiger zijn tegen hen dan de andere rechtsjes hier, dames.
Niet beter dan Bluesdude hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon een goede debater?
Ik vind dat je dat mag vindenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind het een grote nepperd, en nu.?
Bluesdudequote:
Joh wat een geouwehoer. Politiek correct hè: ik vind dat jij dat mag vinden. Ben je extreem-links oid?quote:
Misschien ligt het aan m'n opvoedingquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh wat een geouwehoer. Politiek correct hè: ik vind dat jij dat mag vinden. Ben je extreem-links oid?
En du_ke, en mutant01, goeie debaters.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bluesdude![]()
Serieus.... of maak je een grapje.... want bluesdude is nooit echt een goede debater..... vind ik....
Sure..quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En du_ke, en mutant01, goeie debaters.
Niet minder dan jouw held.
Tis een leraar he.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh wat een geouwehoer. Politiek correct hè: ik vind dat jij dat mag vinden. Ben je extreem-links oid?
Ja, politiek correct dus...quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n opvoeding
Jouw held debiteert soms wat uit een boekje of een site, de heren die ik noem doen het out of their hand... veel beter eigenlijk dus. Socratici. GSbrder niet, dat is een soort robot die vrouwen versiert, zonder overigens zelfs ooit maar 1 x grappig geweest te zijn.quote:
Volgens mij is hij zijn vader hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
Robin, in hoeverre praat je gewoon je ouders na?
Hij heeft tenminste kennis van zaken, maar goed. Ik ga slapenquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jouw held debiteert soms wat uit een boekje of een site, de heren die ik noem doen het out of their hand... veel beter eigenlijk dus. Socratici. GSbrder niet, dat is een soort robot die vrouwen versiert, zonder overigens zelfs ooit maar 1 x grappig geweest te zijn.
Mijn ouders zijn linksquote:Op zondag 30 oktober 2011 02:58 schreef remlof het volgende:
Robin, in hoeverre praat je gewoon je ouders na?
Jij hebt de leukste avatars.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb 'm geupdate, het is niet allemaal feest tegenwoordig
Geen complotten joh, we lopen echter wat langer rond in internetland, obviously, dan jij...quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste kennis van zaken, maar goed. Ik ga slapen
Oh god, ik snap echt niet waarom jullie allemaal complotten tegen mijn identiteit verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |