Heel veel dank. Ook voor de TT.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef robin007bond het volgende:
Zeeland, we hebben je gemist man
De mannenbroeders van de SGP hebben hem ingelijfd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar moet je voor bij Cerbie zijn.
Ben je rechtser geworden?
Mijn afkeer voor rechtse politieke partijen is groter geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar moet je voor bij Cerbie zijn.
Ben je rechtser geworden?
Hihi, maar niet op de juiste plek grapjas.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
66%meer voedsel![]()
Zolang er per jaar 40 kg goed voedsel wordt weggegooid door de Nederlander omdat er een t.h.t. datum opstaat is er voedsel genoeg.
Oeh, vertel eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Mijn afkeer voor rechtse politieke partijen is groter geworden.
Belachelijk inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
66%meer voedsel![]()
Zolang er per jaar 40 kg goed voedsel wordt weggegooid door de Nederlander omdat er een t.h.t. datum opstaat is er voedsel genoeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hihi, maar niet op de juiste plek grapjas.
Als figuren op rechts plots Pinochet gaan bejubelen is het al gauw met recht natuurlijkquote:
Hier worden ook mensen als Mauro bejubeld, daar hoor je niemand over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als figuren op rechts plots Pinochet gaan bejubelen is het al gauw met recht natuurlijk
Ik gooi ook best wat weg en dan boeit de tht me vaak nog niet eens zoveelquote:
Inderdaad, die gast heeft ons ook meer geld gekost dan Pinochet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier worden ook mensen als Mauro bejubeld, daar hoor je niemand over.
Ik heb het Mauro-debat gekeken.quote:
40 kg pp.?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:48 schreef betyar het volgende:
66%meer voedsel![]()
Die stelling zie ik je graag hard makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast heeft ons ook meer geld gekost dan Pinochet.
Ik ben alle politieke partijen in Nederland echt zat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb het Mauro-debat gekeken.
De laatste tijd word ik een beetje moe van politici met al hun meninkjes. Vooral Jolande Sap die overal commentaar op heeft.
Is dat alleen in de huishoudens of ook wat de supermarkten allemaal wegflikkeren?quote:
Jij snapt het tenminste, niet slaafs achter partijen aanlopen waarvan je denkt dat ze je ideologie voorstaan, maar je eigen mening vormen en tot conclusie komen dat het allemaal ook maar kut is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben alle politieke partijen in Nederland echt zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |